Bordercollieita Hiljaisilta Vuorilta
-
- Epätoivoinen katse
Bordercollieita Hiljaisilta Vuorilta
Noniin, nyt ois mun virtuaalihistorian eka pentue, samaten Hiljaisten Vuorten ekat bortsunaperot!
Vanhemmat
isä Faux Disco Scene alias Waldo on evm. sukuinen tuontiuros Englannista. Waldo on valio paimennuksesta ja tokosta (tosin vielä vahvistamaton.), muutamia tuloksia on jäljestä ja ascasta. Agissa kisataan kolmannessa luokassa. Näyttelyissä emme ole käyneet kuin kerran, tuloksena EH.
emä Kemroes Dazzle alias Dazzle on kennel Kemroesista saapunut red merle bordercollienarttu. Dazzlella on sukua 5.polven verran ja sisaruksia löytyy kaksi. Dazzle on valio paimennuksesta, tokosta ja agiliidosta. Ascasta on titteli STDcds ja haussa kisaamme VOI-luokassa. Näyttelyissä ollaan pyörähdetty muutaman kerran, ERI SA'ta on tyttö napsinut.
Sinulleko pentu?
Mitään hirveitä vaatimuksia ei ole. Kuulumisia ei tarvitse kertoa, paitsi koiran kuolemasta haluaisin kuulla sekä mikäli suunnittelet pentuja. Kaikille lähtee jalostusoikeus mukaan, sillä ehdolla että pentuekoko pysyy kohtuullisena ja maalaisjärkeä käytetään! Himokisaamista en vaadi, mutta toivoisin että pennun kanssa harrastettaisiin ainakin paimennusta. Muut lajit ovat sinun päätettävissäsi. Huomaathan, että Kasvattaja-kohtaan tulee merkitä Flynn, Hiljaisten Vuorten ja linkki säpöön chessielle@gmail.com
Värit
Seuraavia värjeä ois pentueessa tarjolla; blue merle, blue merle tri, red merle, red merle tri, slate merle, slate merle tri, black bi, black tri, red bi, red tri, blue bi, blue tri, lilac merle, lilac merle tri, lilac bi, lilac tri. Eli aika laajat ja mukavat värivalikoimat!
Nimiteema
Julkaistaan kun varaajia on tarpeeksi.
Varaajat 3/4
n. jabberjay, Pennyroyal, Hiljaisten Vuorten Game Ogre "Orre"
n. Flynn, Hiljaisten Vuorten, Hiljaisten Vuorten Bears Will Be Bears "Becka"
n. Ansa, Little Fox's, Hiljaisten Vuorten Over My Dead Body "Dabo"
(u./n. kuka, minne, Hiljaisten Vuorten..)
Vanhemmat
isä Faux Disco Scene alias Waldo on evm. sukuinen tuontiuros Englannista. Waldo on valio paimennuksesta ja tokosta (tosin vielä vahvistamaton.), muutamia tuloksia on jäljestä ja ascasta. Agissa kisataan kolmannessa luokassa. Näyttelyissä emme ole käyneet kuin kerran, tuloksena EH.
emä Kemroes Dazzle alias Dazzle on kennel Kemroesista saapunut red merle bordercollienarttu. Dazzlella on sukua 5.polven verran ja sisaruksia löytyy kaksi. Dazzle on valio paimennuksesta, tokosta ja agiliidosta. Ascasta on titteli STDcds ja haussa kisaamme VOI-luokassa. Näyttelyissä ollaan pyörähdetty muutaman kerran, ERI SA'ta on tyttö napsinut.
Sinulleko pentu?
Mitään hirveitä vaatimuksia ei ole. Kuulumisia ei tarvitse kertoa, paitsi koiran kuolemasta haluaisin kuulla sekä mikäli suunnittelet pentuja. Kaikille lähtee jalostusoikeus mukaan, sillä ehdolla että pentuekoko pysyy kohtuullisena ja maalaisjärkeä käytetään! Himokisaamista en vaadi, mutta toivoisin että pennun kanssa harrastettaisiin ainakin paimennusta. Muut lajit ovat sinun päätettävissäsi. Huomaathan, että Kasvattaja-kohtaan tulee merkitä Flynn, Hiljaisten Vuorten ja linkki säpöön chessielle@gmail.com
Värit
Seuraavia värjeä ois pentueessa tarjolla; blue merle, blue merle tri, red merle, red merle tri, slate merle, slate merle tri, black bi, black tri, red bi, red tri, blue bi, blue tri, lilac merle, lilac merle tri, lilac bi, lilac tri. Eli aika laajat ja mukavat värivalikoimat!
Nimiteema
Julkaistaan kun varaajia on tarpeeksi.
Varaajat 3/4
n. jabberjay, Pennyroyal, Hiljaisten Vuorten Game Ogre "Orre"
n. Flynn, Hiljaisten Vuorten, Hiljaisten Vuorten Bears Will Be Bears "Becka"
n. Ansa, Little Fox's, Hiljaisten Vuorten Over My Dead Body "Dabo"
(u./n. kuka, minne, Hiljaisten Vuorten..)
- alchemy
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Hiljaisia bordercollieita
No. Laita mulle yksi narttu varaukseen.
Ja jos kiinnostaa, niin pentueen mahdolliset värit on blue merle, blue merle tri, red merle, red merle tri, slate merle, slate merle tri, (isabella merle, isabella merle tri), black bi, black tri, red bi, red tri, blue bi, blue tri, (isabelle bi, isabelle tri). Eli aika maukas värivalikoima. :D
Ja jos kiinnostaa, niin pentueen mahdolliset värit on blue merle, blue merle tri, red merle, red merle tri, slate merle, slate merle tri, (isabella merle, isabella merle tri), black bi, black tri, red bi, red tri, blue bi, blue tri, (isabelle bi, isabelle tri). Eli aika maukas värivalikoima. :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Epätoivoinen katse
Sulle tytsy varaukseen!
Jee kiitos väreistä, lisään ne vielä tuohon aloitusviestiinkin. (:
// Joo ei mitään, korjattu aloitusviestiin.
Jee kiitos väreistä, lisään ne vielä tuohon aloitusviestiinkin. (:
// Joo ei mitään, korjattu aloitusviestiin.
- alchemy
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
horros huusi miulle että sehän on lilac merle, lilac merle tri, lilac bi, lilac tri, eikä isabella. Pahoitteluni. :DD
-
- Epätoivoinen katse
Nostellaan, jos saataisiin toinenkin varaaja. Kyllä jollekkin nyt pieni bortsumuksu mahtuu ;)
- alchemy
-
- Epätoivoinen katse
Re: Bordercollieita Hiljaisilta Vuorilta
Jos jabberille käy, niin nää vois vaikka syntyä pian ja ilmeisesti yhden pennun voimin. Mä en itse ota tästä pentua, bortsujen kasvatuksen lopetan. Mulla ois kolme nimiteemaa valittuna jost voi valita mieleisensä.
Valehtelevien viettelijöiden ekan tuottarin jaksot
Grimmin ekan tuottarin jaksot
Kotkalajit
Ja nimihän muotoa Hiljaisten Vuorten _
Valehtelevien viettelijöiden ekan tuottarin jaksot
Grimmin ekan tuottarin jaksot
Kotkalajit
Ja nimihän muotoa Hiljaisten Vuorten _
- alchemy
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
-
- Epätoivoinen katse
Kiitos sivuista! On kaunis neiti.
Mä en kuitenkaan voinut vastustaa kiusausta ja otin ittellenikin muksun tästä. Orre sai siskon. Mun täytyy kysyä sulta että onko oikean värinen? Käviskö sulle että nää syntyy vaikka vappuna 1.5?
Mä en kuitenkaan voinut vastustaa kiusausta ja otin ittellenikin muksun tästä. Orre sai siskon. Mun täytyy kysyä sulta että onko oikean värinen? Käviskö sulle että nää syntyy vaikka vappuna 1.5?
- alchemy
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
On oikean värinen. :D Syntymäpäivä käy hyvin.
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Ehtisinkö saada tästä vielä yhden Little Fox'siin. Kauan olen bortsu naperoa ajatellut, mutta vanhempien titteli saavutus on tuonut paineita oman kisaamisen suhteen, mutta tässä olisi hyvät vanhemmat. Kisailtaisiin paimennuksessa että ASCAssa. Agilitya ehdottomasti sekä tokoa. Myös pk-lajeja ja titteli RH-E. Värinä ajattelisin jotain red merle tri tms. Riippuu kuvista. Ei sinulla olisi? Pivikokin kävisi &.& :D
//Okei, kiitoksia sinulle! Koirani nimestä haluan ehdottomasti tuon Over My Dead Body, jos ei siis haittaa, että se on toisesta tuontanto kaudesta. Sivuja koitan tehä nyt tänään. Katsotaan, jos saan kotisivut arkkuun, niin sitten sinne lähtee :) Niin ja nimimerkkini ei ole Anzu vaan Ansa ;)
//Okei, kiitoksia sinulle! Koirani nimestä haluan ehdottomasti tuon Over My Dead Body, jos ei siis haittaa, että se on toisesta tuontanto kaudesta. Sivuja koitan tehä nyt tänään. Katsotaan, jos saan kotisivut arkkuun, niin sitten sinne lähtee :) Niin ja nimimerkkini ei ole Anzu vaan Ansa ;)
"Emme voi koskaan omistaa koiraa siten, miten koira meidät omistaa."
''Älä mieti sitä, mitä olisit voinut tehdä, vaan sitä, mitä teit.''
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Katoin muuten että oot laittanu ton sukutaulun väärin. Jatkuuhan tuon K. Dazzlen emän puolen suku vielä pitkälle. Emän emän emän sivulta näkee.
-
- Epätoivoinen katse
^^ Kyllä ehtii! Mielelläni luovutan sinullekin pennun tästä, kisaamisen suhteen ei tosiaankaan tarvitse ottaa mitään paineita. Sellaisella tahdilla mikä itselle sopii. Mikäänlaisia kuvia (piviko, valokuvat) minulla ei valitettavasti ole. Flickristä voi katsella, sieltä usein löytyy hyviäkin kuvia. Tosin minua ei haittaa vaikka kasvatti olisi jonkun aikaa kuvaton. Täältä voi myös pyytää kuvia. Sitten vain nimeä ja sukupuolta valitsemaan, nimiteemahan oli Grimmin ekan tuottarin jaksot. Aloitusviestiin on merkattu jo varatut.
^ Beckan sivulle on jäänyt toisen koiran evm.-sukutaulu, johon laitoin eilen vain vanhemmat kun en loppuun asti jaksanut tehdä. Isän puolelta puuttuu myös niitä nimiä (vaikka niillä ei kauheasti väliä ole kun ovat vain keksittyjä).
Kun kaikilta on sivut saatu niin rekisteröin nämä.
^ Beckan sivulle on jäänyt toisen koiran evm.-sukutaulu, johon laitoin eilen vain vanhemmat kun en loppuun asti jaksanut tehdä. Isän puolelta puuttuu myös niitä nimiä (vaikka niillä ei kauheasti väliä ole kun ovat vain keksittyjä).
Kun kaikilta on sivut saatu niin rekisteröin nämä.
- alchemy
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Hiljaisten Vuorten Over My Dead Body alias Dabo esittäytyy. Löysin hyvät kuvat, mutta minun tuurikseni ne oli All Rights Reserved kuvia, vaikka olin nimen omaan laittanut silleen että vain some rights reserved kuvat näkyy... No, pittääpä kattella toisia kuvia :)
"Emme voi koskaan omistaa koiraa siten, miten koira meidät omistaa."
-
- Epätoivoinen katse
Kiitos sivuista! Pentuesivu tulee myöhemmin, kolme narttua tähän sitten loppujen lopuksi syntyi. Rekisteröin nämä huomenissa ja laittelen numerot sitten tänne.
- alchemy