Illusian ensimmäiset ja viimeiset venäjänvintit !
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Illusian ensimmäiset ja viimeiset venäjänvintit !
Nyt on aika Illusianin ensimmäiselle ja viimeiselle venakko-pentueelle, jossa molemmat vanhemmat ovat omia kasvattejani Hallavintin ajoilta ! :)
Emä BH, VAVA, VFIN TVA Hallavintin Jalokivi alias Viivi.
Rata- ja maastojuoksut vielä kesken, mutta kisaamista jatketaan valioitumiseen saakka.
Isä BH, VAVA, VFIN KVA-M, VGBRW-12, VSWEW-12, VESTW-12 Hallavintin Graffiti alias Griffin.
Ratajuoksut kesken, mutta kisaamista jatketaan valioitumiseen saakka. Maastoesteissä jatketaan myös mahdollisuuksien mukaan.
Varaukset 0/4
u/n. Illusian ? - varaaja/paikka
Emä BH, VAVA, VFIN TVA Hallavintin Jalokivi alias Viivi.
Rata- ja maastojuoksut vielä kesken, mutta kisaamista jatketaan valioitumiseen saakka.
Isä BH, VAVA, VFIN KVA-M, VGBRW-12, VSWEW-12, VESTW-12 Hallavintin Graffiti alias Griffin.
Ratajuoksut kesken, mutta kisaamista jatketaan valioitumiseen saakka. Maastoesteissä jatketaan myös mahdollisuuksien mukaan.
Varaukset 0/4
u/n. Illusian ? - varaaja/paikka
-
-
-
- Nakkisotilas
Re: Illusian ensimmäiset ja viimeiset venäjänvintit !
Heippa,
Mua vois kiinnostaa!:) Mulla vaan ei oo minkäänlaisia kuvia itelläni,niin olisko sulta mahdollisuutta saada koiralle kuvat?:)
Mua vois kiinnostaa!:) Mulla vaan ei oo minkäänlaisia kuvia itelläni,niin olisko sulta mahdollisuutta saada koiralle kuvat?:)
-
Ensinnäkin.. Millaiseen kenneliin koira olisi menossa ? Onko antaa kisanäyttöä ? Mitä koiran kanssa harrastettaisiin ja kuinka usein ?
-
- Nakkisotilas
Koira tulisi mulle yksityiseksi kisakoiraksi. Tällä hetkellä joukkoon vielä yksi koira mahtuisi!:) Sitten olis joukko koossa!:) Palasin virt.koira touhihin nyt pitkän tauon jälkeen ja mun vanaht koirulit on saaneet uudet omistajat niin kisanäyttöä ei oikein ole nyt näyttää. Mutta voin luvata aktiivisen ja harrastavan kodin ehdottomasti! Aikaa koiralle olisi paljon,sillä kenneliä mulla tosiaan ei ole.
Lajeista kysyisin sulta sillä rotu ei niin tuttu mulle ole. Mutta näyttelyissä ja tokossa olis ainakin kiva olla mukana!:) Mitä nyt vinttikoirien lajeista tiedän näitä ratajuoksuja ja muita niin tottakai niihin osallistuttaisiin myös!
Lajeista kysyisin sulta sillä rotu ei niin tuttu mulle ole. Mutta näyttelyissä ja tokossa olis ainakin kiva olla mukana!:) Mitä nyt vinttikoirien lajeista tiedän näitä ratajuoksuja ja muita niin tottakai niihin osallistuttaisiin myös!
-
No, jos sulle pennun lupaan niin toivon todella, että sen kanssa kisattaisiin edes muutaman kerran kuukaudessa. Ja toivon, että pennun kanssa käytäisiin koejuoksut ja sen jälkeen rata- ja/tai maastojuoksuissa. Agility ja toko sopii myös ehdottomasti "lisälajeiksi". Toki borzoin kanssa voi harrastaa vaikka pelastusta ja maastoesteitäkin. :D
Olisitko ottamassa uroksen vai nartun ?
Olisitko ottamassa uroksen vai nartun ?
-
- Nakkisotilas
Tottakai!:) Kisaan mahdollisimman paljon!:) Sillä eri valion arvot houkuttavat! Mutta kisautuksen lomassa toki rakastava koti koiralle tulee myös!
Ja sukupuolella ei oo niin väliä. Mutta tosiaan mulla ei tästä rodusta löydy kuvia ollenkaan,nii yritän nyt kysellä kuvia niin sitten voin varmasti pennulle kotia luvata!
Ja sukupuolella ei oo niin väliä. Mutta tosiaan mulla ei tästä rodusta löydy kuvia ollenkaan,nii yritän nyt kysellä kuvia niin sitten voin varmasti pennulle kotia luvata!
-