Whitback C: belgianpaimenkoira laekenois | synttäripäivä!
-
- Syvällistä
- Viesti:
Whitback C: belgianpaimenkoira laekenois | synttäripäivä!
Nyt ois mun aika saada otettua itteä niskasta kiinni virtuaalikoirien parissa, ja pistän projektin pystyyn näin sopivasti kolmannen pentueen voimin! Harvinaisimpia belggareita teille tarjolla, niitä käkkäräisiä lakuja nimittäin. Toivon, että kiinnostuneilla on jonkin verran kokemusta kyseisestä rodusta, tai edes samankaltaisista. Palveluskoiralajit ja paimennus olis ne tärkeimmät päälajit, joissa toivoisin koiraa kisattavan sinne valioitumiseen asti, myös toko ja/tai agility on suositeltavia. Varmuuden vuoksi tsekatkaas meidän myyntiehdot läpi. :)
Isänä pentueella on meidän ensimmäinen ja ainut lakukomistus Dathi, viralliselta nimeltään Intiaanitarujen Go-Go Goljatti. Poika on pärjännyt erittäin hyvin käyttölajeissa, ja vielä paremmin näyttelyissä, mistä todisteena neljän maan muotovalious ja yksi voittajatitteli! Luonteeltaan Dathi on oikein lempeä mutta tarvittaessa luja, hyvin ohjattavissa oleva belgialainen.
Emäksi valitsen todennäköisesti evm-sukuisen, ellei jostakin pomppaa esille sopiva puoliso Dathille.
Varauksia otan pentueelle korkeintaan kolme, ja mikäli en itselleni pentua tästä ota, sijoitusnarttu on mahdollista myös luovuttaa. Katsotaan nyt, miten kiinnostuneita löytyy. :)
Varaukset 3/3
n. Whitback Calizahr / horros
u. Whitback Crawler / jabberjay
u/n. Whitback C____ / Aveline
Noudatan tässä pentueessa samaa linjaa kuin edellisissäkin, eli oikeastaan mikä tahansa C:llä alkava, yksiosainen, ei-suomenkielinen nimi kelpaa oikein hyvin. Jos ei itse mielekästä keksi, täältä löytyy tosi kivoja ja erikoisiakin nimiä. :)
Isänä pentueella on meidän ensimmäinen ja ainut lakukomistus Dathi, viralliselta nimeltään Intiaanitarujen Go-Go Goljatti. Poika on pärjännyt erittäin hyvin käyttölajeissa, ja vielä paremmin näyttelyissä, mistä todisteena neljän maan muotovalious ja yksi voittajatitteli! Luonteeltaan Dathi on oikein lempeä mutta tarvittaessa luja, hyvin ohjattavissa oleva belgialainen.
Emäksi valitsen todennäköisesti evm-sukuisen, ellei jostakin pomppaa esille sopiva puoliso Dathille.
Varauksia otan pentueelle korkeintaan kolme, ja mikäli en itselleni pentua tästä ota, sijoitusnarttu on mahdollista myös luovuttaa. Katsotaan nyt, miten kiinnostuneita löytyy. :)
Varaukset 3/3
n. Whitback Calizahr / horros
u. Whitback Crawler / jabberjay
u/n. Whitback C____ / Aveline
Noudatan tässä pentueessa samaa linjaa kuin edellisissäkin, eli oikeastaan mikä tahansa C:llä alkava, yksiosainen, ei-suomenkielinen nimi kelpaa oikein hyvin. Jos ei itse mielekästä keksi, täältä löytyy tosi kivoja ja erikoisiakin nimiä. :)
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Re: Whitback C: belgianpaimenkoira laekenois
Hnnnh
Mie halluun laekenoisin...
Kuvia mie en kyllä taida mistään keksiä, joten olisiko kasvattajalla jotain tarjottavaa? Tokihan voisin tiedustella jotakuta piirtämään pivikon. Sijoituskoiran mielelläni ottaisin - jalostustuskailut tällaisen harvinaisemman rodun kohdalla jätän mielelläni jollekin toiselle

Mie halluun laekenoisin...
Kuvia mie en kyllä taida mistään keksiä, joten olisiko kasvattajalla jotain tarjottavaa? Tokihan voisin tiedustella jotakuta piirtämään pivikon. Sijoituskoiran mielelläni ottaisin - jalostustuskailut tällaisen harvinaisemman rodun kohdalla jätän mielelläni jollekin toiselle

Vuoden 2012 kennelinperustaja
-
- Syvällistä
- Viesti:
Itse asiassa mulla taitaa muutaman lakun kuvat olla, laittelen tänne kun jaksan arkistoista etsiä! Kyllä sulle ehottomasti yks käkkärä lähtis. :)
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Näytä ihmessä! Mie en jaksaisi millään lähteä kyselemään kasvattajilta, kun ei tuttavapiirissä ole ketään jolla olisi laekenois.. 

- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Sulla on jo kolmas kiinnostava pentue :D Oon nyt katellu tätä topaa vaikka kuinka kauan ja mietin vaa sitä, että kuin hassun näköstä on ku mulla on jo A- ja B-pentueesta pupelot.
Mut lähtiskö mulle tästäki pentu jos saan kuvaluvat tonne yhtee kennelii? Miks just nyt piti tulla tällanen pentue :D
Mut lähtiskö mulle tästäki pentu jos saan kuvaluvat tonne yhtee kennelii? Miks just nyt piti tulla tällanen pentue :D
.
.
.
-
- Syvällistä
- Viesti:
Ehdottomasti voisin sulle meiltä taas pennun antaa.
Kuitenkin luotettava omistaja kyseessä!
Ja horros, multa löytyi kahden nartun kuvat, mutta jos uroksen haluat, Dathin kuvat voit ottaa uusiokäyttöön kun tuskin kovin kauaa herraa enää kisakentillä pidän.
1: rakenne jokuihme pää
2: rakenne jokuihme pää

Ja horros, multa löytyi kahden nartun kuvat, mutta jos uroksen haluat, Dathin kuvat voit ottaa uusiokäyttöön kun tuskin kovin kauaa herraa enää kisakentillä pidän.
1: rakenne jokuihme pää
2: rakenne jokuihme pää
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Mie voisin kyllä ottaa tuon alemman koiran kuvat!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Saisinko miekin laekenoisnartun Bad Karmaan, jolle tulisi tuon ekan koiran kuvat? :33 Luvassa olisi kisaamista tokon, agilityn, paimennuksen ja palveluskoirahommien kanssa. Mahdollisesti myös jonkinsortin jalostuskäyttöä tulevaisuudessa, en ole varma.
// Tai eikun voisinkin ottaa uroksen jolle tulisi tämän kuvat!
// Tai eikun voisinkin ottaa uroksen jolle tulisi tämän kuvat!
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Syvällistä
- Viesti:
Näillehän on kiinnostusta, jee! Ehottomasti lähtee jabberillekin pentu, ja horrokselle alemman koiran kuvat. :) Ootellaas vielä Avelinen vahvistusta, ottaako pennun vai ei, minkä jälkeen voidaan alkaa miettimään nimiä ja ajankohtaa.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Joo kyllä mä otan. Enköhän mä jostain kuvat löydä, vaikken välttämättä ihan heti (:
.
.
.
-
- Syvällistä
- Viesti:
Re: Whitback C: belgianpaimenkoira laekenois | nimiä
Kiva juttu, nimiä voi alkaa kattelemaan ja sivujakin väsäilemään, käviskö kaikille syntymäajaksi jo ens viikolla?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Voisko minun kakara olla Whitback Calizahr?
-
- Syvällistä
- Viesti:
Kiitos molemmille sivuista, tosi kivalta näyttää! Jos horros vielä sais tota sukua vähän tonne sivuille laitettua, niin ois nappi. :)
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Näemmä unohdin sukutaulun :D Jees, lisään sen vielä!
Nyt löytyy sukutaulukin
Nyt löytyy sukutaulukin