Tää on vielä alustavalla suunnittelupohjalla, ihan miten kiinnostusta vaan löytyy! Vanhempia tullaan kisaamaan vielä ennen pentuetta.
>> Pentuesivu.
Nyt olis sitten niitä käyttösaksanpaimenia tyrkyllä toistamiseen vom Sauer Regenin nimiin! Ensimmäisestä pentueesta onkin vierähtänyt jo useampi tovi, joten eiköhän nyt ole hyvä hetki pistää uudet vekarat jakoon! Itse ainakin tykkään tästä yhdistelmästä kovasti, emä on sijoittunut näyttelyissä mukavasti, isästä taas näyttelyruusua ei ole puhjennut. Enemmänkin tulosta on esiintynyt työskentelyssä näyttävemmin, mistä olen tyytyväinen myöskin. Joten uskoisin vahvasti, että näiden kahden jälkeläisetkin tulevat olemaan oikein hyviä ja työskentelykykyisiä saksanpaimenkoiria!
Molemmat ovat suvuiltaan täysin evm -joten uskallan antaa jokaiselle pennulle mukaan jalostusoikeuden. Kuitenkin jalostukseen kasvattiani käyttäessä voi aina käyttää sitä tuttua ja turvallista maalaisjärkeä. ;)
Sijoitukseen en yhtäkään pentua pistä +yhden pennun jätän mielelläni myös itselleni.
Isä. BH vFIN KVA vFIN TVA IPO3 vPoK1 Tk4 Brandewijn
01/AA/01/silmät: terveet / terverakenteinen selkä
Näyttelyistä tuloksia mm. 1x ERI2
Suvultaan evm.
Ei käytetty aikaisemmin jalostukseen.
Emä. BH IPO3 Tk2 Uudenkarhea Jokerikortti
00/AB/10/silmät: terveet/terverakenteinen selkä
Näyttelyistä tuloksia mm. 1x SERT
Suvultaan evm.
Ei käytetty aikaisemmin jalostukseen.
Nimiteema
Nimiteemaksi olen valinnut Italialaiset valkoviinit. Hieman nirsoilen nimivalintojen suhteen ja olen itse nappaillut muutamia nimiehdotuksia tuleville pennuille, jotka ovat tuossa alhaalla. Koska tykkään enemmän kuin paljon pitkistä nimistä, niin väkisinkin niistä tuleekin suht pitkiä. Toivottavasti kaikille tulee nämä nimet kelpaamaan sitten, kun "nimenhuuto" aloitetaan tässä topickissa!
- Pinot Grigio Garda
- Montalto Pinot Grigio
- Zenato Pinot Grigio
- Villa Canlungo Pinot Grigio
- Zenato Soave Classico
- Pinot Grigio Lamberti
- Triade Bianco della Campania
- La Marca Prosecco -> Aveline
- Lugana San Benedetto
- Sassarini CinqueTerre -> Reprobate
- Orvieto Classico Ruffino
- Galassi Malvasia Frizzante
- Montalto Cataratto Viognier
- Recioto di Soave La Perlara
- Bianco di Custoza Terre in Fiore
- Mezzacorona Gewürztraminer
- Rocca del Dragone Falanghina -> Crissu
... vom Sauer Regen
Pentuilijat
Pentueeseen otan korkeintaan 3varaajaa, yksi pentu jää mulle joten muutamalle kiinnostuneelle olisi sitten vielä tilaa! Mitään himokisaamista en odota uusilta omistajilta, kunhan kasvatteja näkyisi edes välillä kisakentillä. Mitään kuulumisia ei ole tarve kertoilla säännöllisesti, ellei itse niin halua.
+ Mä itse rekkailen nää pennut sitten vFCI'n rekisteriin ja pistelen rek.numerot yksärillä. :)
Crissu, n. - Rocca del Dragone Falanghina vom Sauer Regen
Aveline, u. - La Marca Prosecco vom Sauer Regen
Reprobate, n. - Sassarini CinqueTerre vom Sauer Regen