vom Sauer Regenin kakkoset | Synttäripäivä 27.03!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Cookiemonster
Kanada

vom Sauer Regenin kakkoset | Synttäripäivä 27.03!

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Kuva

Tää on vielä alustavalla suunnittelupohjalla, ihan miten kiinnostusta vaan löytyy! Vanhempia tullaan kisaamaan vielä ennen pentuetta.
>> Pentuesivu.
Nyt olis sitten niitä käyttösaksanpaimenia tyrkyllä toistamiseen vom Sauer Regenin nimiin! Ensimmäisestä pentueesta onkin vierähtänyt jo useampi tovi, joten eiköhän nyt ole hyvä hetki pistää uudet vekarat jakoon! Itse ainakin tykkään tästä yhdistelmästä kovasti, emä on sijoittunut näyttelyissä mukavasti, isästä taas näyttelyruusua ei ole puhjennut. Enemmänkin tulosta on esiintynyt työskentelyssä näyttävemmin, mistä olen tyytyväinen myöskin. Joten uskoisin vahvasti, että näiden kahden jälkeläisetkin tulevat olemaan oikein hyviä ja työskentelykykyisiä saksanpaimenkoiria!

Molemmat ovat suvuiltaan täysin evm -joten uskallan antaa jokaiselle pennulle mukaan jalostusoikeuden. Kuitenkin jalostukseen kasvattiani käyttäessä voi aina käyttää sitä tuttua ja turvallista maalaisjärkeä. ;)
Sijoitukseen en yhtäkään pentua pistä +yhden pennun jätän mielelläni myös itselleni.

Isä. BH vFIN KVA vFIN TVA IPO3 vPoK1 Tk4 Brandewijn
01/AA/01/silmät: terveet / terverakenteinen selkä
Näyttelyistä tuloksia mm. 1x ERI2
Suvultaan evm.
Ei käytetty aikaisemmin jalostukseen.

Emä. BH IPO3 Tk2 Uudenkarhea Jokerikortti
00/AB/10/silmät: terveet/terverakenteinen selkä
Näyttelyistä tuloksia mm. 1x SERT
Suvultaan evm.
Ei käytetty aikaisemmin jalostukseen.

Nimiteema
Nimiteemaksi olen valinnut Italialaiset valkoviinit. Hieman nirsoilen nimivalintojen suhteen ja olen itse nappaillut muutamia nimiehdotuksia tuleville pennuille, jotka ovat tuossa alhaalla. Koska tykkään enemmän kuin paljon pitkistä nimistä, niin väkisinkin niistä tuleekin suht pitkiä. Toivottavasti kaikille tulee nämä nimet kelpaamaan sitten, kun "nimenhuuto" aloitetaan tässä topickissa!
- Pinot Grigio Garda
- Montalto Pinot Grigio
- Zenato Pinot Grigio
- Villa Canlungo Pinot Grigio
- Zenato Soave Classico
- Pinot Grigio Lamberti
- Triade Bianco della Campania
- La Marca Prosecco -> Aveline
- Lugana San Benedetto
- Sassarini CinqueTerre -> Reprobate
- Orvieto Classico Ruffino
- Galassi Malvasia Frizzante
- Montalto Cataratto Viognier
- Recioto di Soave La Perlara
- Bianco di Custoza Terre in Fiore
- Mezzacorona Gewürztraminer
- Rocca del Dragone Falanghina -> Crissu
... vom Sauer Regen

Pentuilijat
Pentueeseen otan korkeintaan 3varaajaa, yksi pentu jää mulle joten muutamalle kiinnostuneelle olisi sitten vielä tilaa! Mitään himokisaamista en odota uusilta omistajilta, kunhan kasvatteja näkyisi edes välillä kisakentillä. Mitään kuulumisia ei ole tarve kertoilla säännöllisesti, ellei itse niin halua.
+ Mä itse rekkailen nää pennut sitten vFCI'n rekisteriin ja pistelen rek.numerot yksärillä. :)

Crissu, n. - Rocca del Dragone Falanghina vom Sauer Regen
Aveline, u. - La Marca Prosecco vom Sauer Regen
Reprobate, n. - Sassarini CinqueTerre vom Sauer Regen
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Re: vom Sauer Regenin kakkoset

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Minä minä minä! Ottaisin mielelläni tästä pennun Vicinity Shepherdsiin! Kisailtais tokossa, pk:ssa, paimennuksessa ja näyttelyissä, ehkä myös agilityssa (: Jokaisesta lajista (tuskin näyttelyistä, mutta ainahan voi yrittää!) pyritään valioitumaan ja sitten tämän jälkeen ois luultavasti pennut tiedossa. Koko elämän aikanen koti tiedossa!

Jos tää varaus ois nyt tällanen alustava, lopullinen päätös riippuu sitte muista varaajista (: (Jos lähtee monelle saku kasvattajalle, nii en rupee kikkailee sukujen kaa. Oon kauheen hysteerinen :D:D)

+ Pennuista ois sit vissii tulossa harmaita tai mustaparkkeja, joten kuviksi tämä harmaa tai tämä mustaparkki (: Tai näitten pentujen isovanhempien värit ois kiva tietää, osais kattoo vähän paremmin.
.
.
  • Kuva
Cookiemonster
Kanada

Sulle lähtee ehdottomasti yks pupelo, jos siis myöhemminkin oot vielä kiinnostunu ottamaan! Tulevaisuus kuulostaa muutenkin tosi lupaavalta, joten emmä nää minkäänlaista estettä. :) Näyttöpuolta voi tosiaan aina kokeilla, vaikka ite kans pyörin enemmän noiden kanssa käyttöpuolella!

Riippuu ihan miten näistä kiinnostutaan, mut hyvin voi pentue syntyä kahellakin pennelillä, mitkä tulis siis sulle ja mulle.

Noi molemmat kuvat on tosi kivan näkösiä, mut enemmän tykkään kasvattajana harmaasta. Itse saat kumminkin sitten päättää.
Vanhemmat kun on evm- sukusia, niin voisin sanoo että emän vanhemmat on musta(e.) ja harmaa(i.), loput suvusta oliskin sitten selvästi väritykseltään harmaita ja mustia, ehkä kaukana muutama mustaparkki.
Isän vanhemmat on musta ruskein merkein (i.) ja mustaparkki(e.), koko suvussa löytynee vahvasti pelkkää mustaa ruskein merkein ja mustaparkkia.

// Mä minimoin ton pentuekoon kolmeen sittenkin! Eli yhdelle kiinnostuneelle olis vielä tilaa.
Emmä muistanutkaan, että vSR'än eka pentue oli 5päinen, joten tää saa jäädä pienemmäksi.

~ Tutummin Crissu
Reprobate
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Reprobate »

Voi vitsi kun kiinnostaisi :3 Olen tauon jälkeen palailemassa virtuaalikoirien pariin ja kennelini käy tällä hetkellä pientä uudistustyötä läpi, mutta ei se sen suuremmin muutu: vähän taustaa ja ehkä Yhdysvalloista Suomeen siirtyvä - tasan tarkkaan en tiedä vielä. Mutta ainakin käyttäjäystävällisemmäksi olen kenneliä laittamatta :D

Mitään kisanäyttöjä ei oikein ole, koska en aikaisempina vuosina oikein päässyt jyvälle, koska IRL ei mitään käsitystä koirien kilpailuttamisista (koska se ei kiinnostanut silloin). Nyt paljon enemmän tietoa ja intoa puhkuen olen täällä, ja tuossa jo ilmoittelinkin kennelini koirat uusiin kilpailuihin, eiköhän tämä tästä lähde käyntiin.

[url=http://aateliton.net/semana/]Semana[/linkki]an tosiaan haluaisin tämän pennun, narttuna mieluiten. Palveluskoirakokeisiin (ainakin suojelu), tottelevaisuuteen ja mahdollisesti poliisikoiralaitoksen räjähde- tai yleiskoiraa kokeiltaisiin.
Semana - palveluskoiriin painottunut kennel
Cookiemonster
Kanada

Kävinkin kurkkailemassa Semanaa ihan heti kun näin ton sun viestin. Tykästyin tosi paljon ja enköhän mä voi sulle yhden sakulapsen pistää! Tulevaisuus kuulostaa siltäkin suunnalta tosi hyvältä, vaikkei sulta nyt näyttöä löydykään niin ihan luottavaisin mielin oon.
Osaatko yhtään sanoo millasia jalostussuunnitelmia sulla saattais penneliä kohtaan olla? Aveline (jos nyt ton kersan ottaa) aikois ainakin käyttää luultavasti koiraa jalostukseen, ite taas todennäkösesti en.

// Mutta Aveline, vieläkö oot ton yhen penskan ottamassa? :)

~ Tutummin Crissu
Reprobate
Alkupalat
Viesti:

En tiedä miksi tykkään vain tasasukuisista virtuaalikoirista, joten jos tuolle tyttöselle löydän jossakin välissä sopivan miehekkeen, niin silloin mahdollisesti yksi pentue olisi tiedossa.
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

No jos ne menee tollee, nii pentujen värit ois ilmeisesti sitte 50% harmaita, jotka kantaa bi-coloria ja 50% bi-coloreita jotka kantaa mustaa. Elikkä varaisin sitten harmaan uroksen (:

Tässä olis sivut, jos saan ton nimen (: Kuvat vaihtu, ku muistin omistavani luvat tonnekki paikkaa.
.
.
  • Kuva
Cookiemonster
Kanada

Hieno sakupoika on ja kiitoksia sivusta! Pistän ton nimen sulle ilmanmuuta. :)

~ Tutummin Crissu
Cookiemonster
Kanada

Uppistelen, mikäs nimi Reprobaten sakuneidille lähtee?

~ Tutummin Crissu
Reprobate
Alkupalat
Viesti:

Sassarini CinqueTerren jos neitosesta saisin? :)
Cookiemonster
Kanada

Juu pistän sulle ton!

~ Tutummin Crissu
Cookiemonster
Kanada

Re: vom Sauer Regenin kakkoset | Synttäripäivä!

Mä mietin että kisailen noita molempia vanhempia vielä reippaasti, muutama valiomerkintä olis tarkotus saada tittelirivistöihin. Mutta nää kersat vois muuten syntyä vaikka ihan tän maaliskuun loppupuolella?
Että käviskös teille vaikka 27.03?

~ Tutummin Crissu
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Kelpaa!
.
.
  • Kuva
Cookiemonster
Kanada

Irish vFIN TVA!
// Ei mitään jäätävää paniikkia sivun kanssa. :)

~ Tutummin Crissu
Reprobate
Alkupalat
Viesti:

Syntymäpäivä käy mullekin. Ja teen tytsyn sivun viikonlopun aikana - seitsemän tenttiä tällä viikolla vie mukavasti energiat (kolme vielä edessä) :D
Vastaa Viestiin