Sk kettukakruja, synt.päivä 24.10.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Sk kettukakruja, synt.päivä 24.10.
Viimeksi ei ollut kiinnostuneita yhtäkään, mutta kokeillaas nyt vielä uudestaan, kun Amallakin on lisää titteleitä nimensä edessä. Eli, jos löytyy edes pari kiinnostunutta toimeliaalle sileäkarvaiselle kettuterrierille, niin BH VAVA vFIN JVA & TVA BEL* & FIN* & RUS* & LT & N & NL & SWE & GBR MVA vWW-08 vLTW-08 vNW-08 vNW-07 vKREW-07 vGBRW-07 vEUV-07 Kawanna's Amai Taikenille teettäisin enemmän kuin mielelläni pentueen. Amalla on iso litannia näyttelytitteleitä, mutta onhan tuo agility- ja mejävaliokin. TOKO:ssa kisaa EVL -luokassa ja BH-koe on käyty hyväksytysti läpi jo aikoja sitten.
Pentue olisi Puolenyön (ent. Kylmän Tuulen) ensimmäinen pentue ja kettuterriereiden vähyyden takia, isä tulisi olemaan evm. Muistakaahan lukaista myyntiehdot vielä, tosin niissä ei ole kuin nuo normaalit välttämättömyydet :)
Kettuterrierillähän voi harrastaa melkein mitä vaan, paitsi palveluskoiralajeihin ei näillä ole oikeuksia. Mutta agility, koiratanssi, toko, luolakokeet, mejä, flyball... Lista on pitkä.
Varauksia otan 2-4, mikäli kiinnostuneita löytyy. Jos yhtään kiinnostaa pentu, niin viestiä alle vain ja kerro vähän tulevaisuuden suunnitelmia. Hirveää kisaamista en pyydä, kun itsellänikin tulee noita evvk -kauseja :D Kuvia en vaadi, eli ihan käyttökoiraksikin on mahdollisuus saada.
Varaukset
Kirsi x uros x Puolenyön x Puolenyön Aave
Juulia x narttu x Geewas x Puolenyön Aamutaika
Sintsu x uros x Piksin x Puolenyön Aktivisti
Nimet
Puolenyön Aamutaika - Juulia
Puolenyön Aamuhämärä
Puolenyön Aave - Kirsi
Puolenyön Ainiaan
Puolenyön Anastettu
Puolenyön Aktivisti - Sintsu
Puolenyön Alabasteri
Puolenyön Albatrossi
Puolenyön Algebra
Puolenyön Alkemia
Puolenyön Allegro
Puolenyön Alluusio
Puolenyön Ambitio
Puolenyön Amiraali
Puolenyön Ametisti
jne.
Nimistä suurkiitos Ricealle!
Puolenyön kenneliin.
/Nimen vaihdos! Kylmän Tuulen -> Puolenyön.
Pentue olisi Puolenyön (ent. Kylmän Tuulen) ensimmäinen pentue ja kettuterriereiden vähyyden takia, isä tulisi olemaan evm. Muistakaahan lukaista myyntiehdot vielä, tosin niissä ei ole kuin nuo normaalit välttämättömyydet :)
Kettuterrierillähän voi harrastaa melkein mitä vaan, paitsi palveluskoiralajeihin ei näillä ole oikeuksia. Mutta agility, koiratanssi, toko, luolakokeet, mejä, flyball... Lista on pitkä.
Varauksia otan 2-4, mikäli kiinnostuneita löytyy. Jos yhtään kiinnostaa pentu, niin viestiä alle vain ja kerro vähän tulevaisuuden suunnitelmia. Hirveää kisaamista en pyydä, kun itsellänikin tulee noita evvk -kauseja :D Kuvia en vaadi, eli ihan käyttökoiraksikin on mahdollisuus saada.
Varaukset
Kirsi x uros x Puolenyön x Puolenyön Aave
Juulia x narttu x Geewas x Puolenyön Aamutaika
Sintsu x uros x Piksin x Puolenyön Aktivisti
Nimet
Puolenyön Aamutaika - Juulia
Puolenyön Aamuhämärä
Puolenyön Aave - Kirsi
Puolenyön Ainiaan
Puolenyön Anastettu
Puolenyön Aktivisti - Sintsu
Puolenyön Alabasteri
Puolenyön Albatrossi
Puolenyön Algebra
Puolenyön Alkemia
Puolenyön Allegro
Puolenyön Alluusio
Puolenyön Ambitio
Puolenyön Amiraali
Puolenyön Ametisti
jne.
Nimistä suurkiitos Ricealle!
Puolenyön kenneliin.
/Nimen vaihdos! Kylmän Tuulen -> Puolenyön.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Sk kettukakruja
Mites näin syksyllä, kiinnostaako ketään vieläkään?
- juulia
- Floodari
Pitäiskö ottaa 18. koira, upea kettuterrieri :D Kuvatkin olis!
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Ota ota vaan, kyllä tällänen tehopaukkaus laumaan vielä mahtuu! Ja niin kuin sanoin, kisautus ei tarvitse olla huimaa. Muutaman kisan kuukaudessa, niin tyytyväisiä ollaan :)
- juulia
- Floodari
Täytyy vielä vähän miettiä, mutta sanoppas ennenkun alan mitään varausta rustaamaan, että olisko tämän neidin kuvat hyvät? ;)
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Vaikee sanoo, ku en näyttelytuomari ole, enkä näiden rakenteeseenkaan ole muutenkaan perehtynyt. Näyttäähän tuo kuitenkin olevan muotovalion arvoja saanut, tosin täällä v-maailmassa voidaan antaa arvosanaksi vaikka mitä. Kuitenkin, kyllä tuo minulle kelpaisi :)
- juulia
- Floodari
Ok siis tää pentue olis kyllä joku ihanin<3 Olen saanut paljon kehua nyt noista kuvista mitä sullekin näytin, että menestystä tulee varmasti, ja näyttelytähti olis kyllä kiva. =) Eli nyt kyllä sorrun.
Elikkäs juu. Pienen kettuterrierivaavin olisin Geewasiin ottamassa, sinne sekalaisen lauman joukkoon. Tällä hetkellä mulla on koiria 17, johon sisältyy yksi eläkkeellä oleva koira joka luultavasti pian lähtee sateenkaarisillalle, sekä kaksi varauksessa olevaa koiraa. Mulla ei ole mitään kriteerejä joiden mukaan tuonne koiria otan, vaan ihan kaikenlaisia, mielellään mahdollisimman erilaisia ulkonäöltään ja luonteeltaan. Tällä hetkellä mulla on koiria ryhmistä FCI 1 (6kpl), FCI 3 (1kpl), FCI 5 (3kpl + 2kpl varauksessa), FCI 7 (1kpl), FCI 8 (1kpl + 1kpl varauksessa) sekä FCI 9 (2kpl). IRL minulla ei ole koiraa, mutta jos kaikki sujuu hyvin marraskuussa pitäisi tulla espanjanvesikoira.
Kettuterrieristä ei ole rotuna kokemusta, ei IRL eikä URL, mutta nythän on hyvä aika koklata. Tulisimme kisaamaan näyttelyissä, agilityssä, maastoesteissä, metsäjäljessä ja luolakokeissa jos se liitto saadaan joskus pystyyn. BH- koe suoritettaisiin varmasti. En yleensä ole näyttelyihin painottanut, käyttöön enemmän, mutta nyt voisin tämän kanssa koklata sitten sekä näyttöön että käyttöön painottamista, jos tuota menestystä tosiaan tulisi. =) Kisanäyttöä voit katsoa Geewasista, erikoisemmin en jaksa sivuja linkitellä. Kuten huomaat, mulla oli tässä just sellainen mainitsemasi EVVK- kausi, mutta nyt pitäis taas jaksaa... Tänään jaksoin kyllä koluta liitot läpi ja se on jo suuri juttu se. ;)
Tällä romaanilla josko se yksi pentu meille lähtisi laumaa koristamaan. Kettuterrierihän on FCI 3... Joo, mulla on sieltä yksi koira, borderterrierinarttu. Mutta tässähän olis nyt ihanteellinen tilanne ottaa se kauan haluamani toinen FCI 3- koira, kun kuvatkin on! Ja sitten jos vielä keksisit suomenkieliset nimet niin aww, mulla on niitä niin vähän <3
Elikkäs juu. Pienen kettuterrierivaavin olisin Geewasiin ottamassa, sinne sekalaisen lauman joukkoon. Tällä hetkellä mulla on koiria 17, johon sisältyy yksi eläkkeellä oleva koira joka luultavasti pian lähtee sateenkaarisillalle, sekä kaksi varauksessa olevaa koiraa. Mulla ei ole mitään kriteerejä joiden mukaan tuonne koiria otan, vaan ihan kaikenlaisia, mielellään mahdollisimman erilaisia ulkonäöltään ja luonteeltaan. Tällä hetkellä mulla on koiria ryhmistä FCI 1 (6kpl), FCI 3 (1kpl), FCI 5 (3kpl + 2kpl varauksessa), FCI 7 (1kpl), FCI 8 (1kpl + 1kpl varauksessa) sekä FCI 9 (2kpl). IRL minulla ei ole koiraa, mutta jos kaikki sujuu hyvin marraskuussa pitäisi tulla espanjanvesikoira.
Kettuterrieristä ei ole rotuna kokemusta, ei IRL eikä URL, mutta nythän on hyvä aika koklata. Tulisimme kisaamaan näyttelyissä, agilityssä, maastoesteissä, metsäjäljessä ja luolakokeissa jos se liitto saadaan joskus pystyyn. BH- koe suoritettaisiin varmasti. En yleensä ole näyttelyihin painottanut, käyttöön enemmän, mutta nyt voisin tämän kanssa koklata sitten sekä näyttöön että käyttöön painottamista, jos tuota menestystä tosiaan tulisi. =) Kisanäyttöä voit katsoa Geewasista, erikoisemmin en jaksa sivuja linkitellä. Kuten huomaat, mulla oli tässä just sellainen mainitsemasi EVVK- kausi, mutta nyt pitäis taas jaksaa... Tänään jaksoin kyllä koluta liitot läpi ja se on jo suuri juttu se. ;)
Tällä romaanilla josko se yksi pentu meille lähtisi laumaa koristamaan. Kettuterrierihän on FCI 3... Joo, mulla on sieltä yksi koira, borderterrierinarttu. Mutta tässähän olis nyt ihanteellinen tilanne ottaa se kauan haluamani toinen FCI 3- koira, kun kuvatkin on! Ja sitten jos vielä keksisit suomenkieliset nimet niin aww, mulla on niitä niin vähän <3
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Tottakai Geewasiin lähtee pentu! Nimet tulevat olemaan jonkun teeman alla, yksi vaihtoehto on syksy. Mutta katsotaan nyt, itse pidän enemmän englanninkielestä, mutta jos pennun ottajat äänestävät mielummin suomea, niin suomea sitten :D
Eli edes yksi varaus vielä, niin pentue tulee tapahtumaan.
Eli edes yksi varaus vielä, niin pentue tulee tapahtumaan.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Amasta tuli vahvistettu tokovalio ja samalla upitellaan tätä hieman.
-
- Floodari
Kamalasti kiinnostaisi, mutta pahoittelut siitä että täytyy nyt jättää väliin, kun on kaksi uutta pentua tulossa, ja muutkin koirat vielä melko kisaamattomia. :(
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
En paljoa kisaamista kaipaa, kaikki kisaavat omalla ajallaan. Kunhan nyt muutaman kisan kuukaudessa, edes.
-
- Epätoivoinen katse
Minäkin saattaisin olla kiinnostunut, mutta pitää miettiä vielä...
-
- Höpsö veitikka
ääk!
Munkin tekis mieli muttah.. Empä taida nytten ottaa.
Jos mulla ei olis Lorenia niin olis voinu aatella ;)
Munkin tekis mieli muttah.. Empä taida nytten ottaa.
Jos mulla ei olis Lorenia niin olis voinu aatella ;)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Ja ylös mennään.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Okei, mäkin otan sitten tästä itselleni pennun Juulian kanssa. Mitäs syntymäaika ehdotuksia Juulialla olisi?
Päätin nyt uudistaa tuon Kylmän Tuulen ja sen nimi vaihtuu siinä samalla. Jos Juulialle nimen vaihdos käy, niin pennun etuliitteeksi olisi nyt tulossa Puolenyön. Nimiä löytyy aloitusviestistä, mutta omankin saa keksiä.
Päätin nyt uudistaa tuon Kylmän Tuulen ja sen nimi vaihtuu siinä samalla. Jos Juulialle nimen vaihdos käy, niin pennun etuliitteeksi olisi nyt tulossa Puolenyön. Nimiä löytyy aloitusviestistä, mutta omankin saa keksiä.