Ihan Pimee D-ussiet - rekisterinumerot
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Ihan Pimee D-ussiet - rekisterinumerot
Tutustu edellisiin pentueisiin IP:n nettisivulla!
Muutama kuukausi on pyörähtänyt viimeisimmästä IP-pentueesta, joten kansalle olisi nyt vihdoin ja viimein? tarjolla työkkäri auspaita, vieläpä toisen sukupolven Ihan Pimee-koirista!
D-ussiet
Raivo x Bo
i. Ihan Pimee Ahdasmielinen Apinaherja
paimennus: vPVA
ASCA: vAPVA
pk: VK3
toko: TK3
agi: vAVA
peko: RH-FL A RH-T A
e. Ihan Pimee Berkeleen Böljä
pk: EK2
toko: vTVA, vTOTAPK-13
agi: vAVA, vAGIAPK-13
peko: RH-E
koiratanssi: KTV-F
Mietiskelin tekisinkö pentueen ensin Bo'lle vai Foxille. Foxille kuitenkin on jo mies valittuna, mutta koska kyseisen uroksen kanssa on kisaaminen ollut hieman hitaampaa, päädyin lopulta teettämään D:t Bo'lle. Koska en A-pentueesta itselleni koiraa jättänyt, tiesin että tulen kyllä käyttämään jotain A-pentuelaista omassa jalostustyössään, ja koska Juinttu aulisti Raivon lupasi, ei minun tarvitsenut kahta kertaa miettiä käyttäisinkö urosta vaiko en.
Bo on avoin, vilkas ja suhteellisen nöyrä narttu. Se rakastaa tehdä töitä, oli se mitä tahansa. Se tekee kaikkensa jotta voisi olla minulle mieliksi. Bo oppii nopeasti ja tarjoaa jo opittua innokkaasti. Bo ei ole ääniarka, mutta painetta se ei ihan hirveästi kestä. Naudan kun naudan se kyllä pistää ojennukseen vietin lyödessä niin voimakkaasti läpi, mutta jos sitä lähtee kiroamaan agikentillä vääristä suorituksista, sen vauhti hidastuu ja paineen käydessä liian kovaksi luikkii häntä koipien välissä pakosalle hullua akkaa. Onneksi se kuitenkin palautuu erittäin nopeasti.
Myyntiehdot ja kummankin koiran sukutaulut.
Värit: black bi, black tri, blue merle bi, blue merle tri, red bi, red tri, red merle bi, red merle tri (kaikki)
Kuvat: Mieluusti työlinjaisen/niukkakarvainen näyttis. Pivikot ja kuvattomat käyvät myös.
Nimet: D-alkuinen sana/kaksi sanaa, joista kumpikin alkaa D:llä. Suomenkielinen.
Varaajat:
n. Ihan Pimee Diplomaatti Dopingtestissä - horros, Ihan Pimee - sij. Ansa, Mintha a Világ
n. Ihan Pimee Demoni- rust, Middangeart
?. Ihan Pimee D... - Vita, yksityiset
Muutama kuukausi on pyörähtänyt viimeisimmästä IP-pentueesta, joten kansalle olisi nyt vihdoin ja viimein? tarjolla työkkäri auspaita, vieläpä toisen sukupolven Ihan Pimee-koirista!
D-ussiet
Raivo x Bo
i. Ihan Pimee Ahdasmielinen Apinaherja
pk: VK3
toko: TK3
agi: vAVA
peko: RH-FL A RH-T A
e. Ihan Pimee Berkeleen Böljä
pk: EK2
toko: vTVA, vTOTAPK-13
agi: vAVA, vAGIAPK-13
peko: RH-E
koiratanssi: KTV-F
Mietiskelin tekisinkö pentueen ensin Bo'lle vai Foxille. Foxille kuitenkin on jo mies valittuna, mutta koska kyseisen uroksen kanssa on kisaaminen ollut hieman hitaampaa, päädyin lopulta teettämään D:t Bo'lle. Koska en A-pentueesta itselleni koiraa jättänyt, tiesin että tulen kyllä käyttämään jotain A-pentuelaista omassa jalostustyössään, ja koska Juinttu aulisti Raivon lupasi, ei minun tarvitsenut kahta kertaa miettiä käyttäisinkö urosta vaiko en.
Bo on avoin, vilkas ja suhteellisen nöyrä narttu. Se rakastaa tehdä töitä, oli se mitä tahansa. Se tekee kaikkensa jotta voisi olla minulle mieliksi. Bo oppii nopeasti ja tarjoaa jo opittua innokkaasti. Bo ei ole ääniarka, mutta painetta se ei ihan hirveästi kestä. Naudan kun naudan se kyllä pistää ojennukseen vietin lyödessä niin voimakkaasti läpi, mutta jos sitä lähtee kiroamaan agikentillä vääristä suorituksista, sen vauhti hidastuu ja paineen käydessä liian kovaksi luikkii häntä koipien välissä pakosalle hullua akkaa. Onneksi se kuitenkin palautuu erittäin nopeasti.
Myyntiehdot ja kummankin koiran sukutaulut.
Värit: black bi, black tri, blue merle bi, blue merle tri, red bi, red tri, red merle bi, red merle tri (kaikki)
Kuvat: Mieluusti työlinjaisen/niukkakarvainen näyttis. Pivikot ja kuvattomat käyvät myös.
Nimet: D-alkuinen sana/kaksi sanaa, joista kumpikin alkaa D:llä. Suomenkielinen.
Varaajat:
n. Ihan Pimee Diplomaatti Dopingtestissä - horros, Ihan Pimee - sij. Ansa, Mintha a Világ
n. Ihan Pimee Demoni- rust, Middangeart
?. Ihan Pimee D... - Vita, yksityiset
Vuoden 2012 kennelinperustaja
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Working australian shepherds at Lowryder
Jos keksin jostain kuvat niin mullemullemulle. <3_<3 Ja mieluusti ehkä tosta UralKioto-yhdistelmästä.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mä haluun uralomin.. ei ku uralkioton.. Haluun pikkuOmin! Ja sukupuoli ihan kuvien mukaan.
Pidän sen kortin kuitenkin edelleen pystyssä, että jos varauksia tulee mun näkökulmaan liikaa (kaikki kai tietää mitä tällä tarkoitan
) niin perun varauksen. Voi olla, että perun jo siinä kohtaa, jos molemmissa on 3-4 - koska Ural. Mut katotaan!
Pidän sen kortin kuitenkin edelleen pystyssä, että jos varauksia tulee mun näkökulmaan liikaa (kaikki kai tietää mitä tällä tarkoitan

- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
No, eipä näille nyt tuota kysyntää suuremmin sitten ollut :D Kattoo nyt miten tuloksia saadaan keräiltyä, pitää sitten arpoa kumpi yhdistelmä on parempi.
- seita
- Toistolla tehoa
mulla saattaa olla kiinnostusta, mulla on aikaisemminkin ollut yksi käyttöaussie. riippuu ihan siitä kumpi yhdistelmä toteutuu ja milloin.
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Vaaditko huippu kisautusta, vai riittäisikö sellainen vähän rennonpi kisautus(siis ilmoitettaisiin kisoihin silloin kun on sopivia kisoja,välillä aktiivisemmin välillä vähän harvemmin,eli ei sellaista viikossa valio- kisautusta)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mulle on ihan sama, kumpi yhdistelmä toteutetaan! Nää on molemmat tosi jees-pentueita.
Pentu muuten tulee tohon upouuteen, vielä vähän keskeneräiseen Nandyhilliin.
Pentu muuten tulee tohon upouuteen, vielä vähän keskeneräiseen Nandyhilliin.
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Yleisesti ottaen toivon nopeahkoa kisautusta. En mielelläni anna pentujani epäaktiivisille henkilöille. Viikossa ei toki tarvitse valioksi tulla, mutta toivoisin mentaliteettia "haluan kisata koirallani niin paljon kuin mahdollista!".
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Aussieiden pentusuunnitelmat julkaistu!
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Ottaisin niin mielelläni tollaisen uralkioton, mutta mulla ei oo kuvia vieläkään! Lähettelin jossakin vaiheessa kuvalupakinumia, mutta vielä ei oo kuulunut mitään vastauksia.
Jos en löydä kuvia niin taitaa sit jäädä pentu.
Jos en löydä kuvia niin taitaa sit jäädä pentu.
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Kumpikaan pentueista ei ole vielä ajankohtainen ihan lähiaikoina :D Kisautus on jokaisella neljällä vielä puolitiessään.
Minulle käy valokuvat, piirroskuvat sekä kuvattomat ihan yhtä hyvin. Jos et kuvia tahdo löytää, voit pitää pentua kyllä ilman kuviakin siihen asti, että jotain sille keksit. Ei ole minulle ongelma!
Minulle käy valokuvat, piirroskuvat sekä kuvattomat ihan yhtä hyvin. Jos et kuvia tahdo löytää, voit pitää pentua kyllä ilman kuviakin siihen asti, että jotain sille keksit. Ei ole minulle ongelma!
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Jooo no mä ite en tykkää kuvattomista koirista kun niiden kanssa kisailukiinnostusprosentti on vähän alhaalla. Mutta jos mä jotain pystyn kehittelemään ennen kuin tupsahtavat maailmaan niin olen tosi tyytyväinen!
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Re: Ihan Pimee A-ussiet
Koirat vaihtoiva kenneliä, ja ensimmäinen pentue on oikeasti nyt varmistunut!
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Ensimmäiset a-ussiet kohtsillään ajankohtaisia. Alustavia varauksia otetaan vastaan!
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Oij! Lähtisko of Blue Dreamcastiin yksi aussiepupelo? Pääpainotus paimennuksessa (vPKY+ASCA) ja sen rinnalle 1-2 muuta lajia, kuten agility, toko, koiratanssi tmvs. Kuvaksi ei ole mitään muuta kuin tämmöinen, jos se sulle kelpaa. :) Kisanäyttöä mudiltani Unnalta ja joskus jalostuskäyttöä saattaisin harkita.
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016