Lintuhaukun seisojalapset maailmalla
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Re: Lintuhaukun seisojalapset kuvilla (lk & kk) + 1pk sij.
Pahoitteluni kun kestää. Maanantaina pitäisi olla taas oma kone alla tietoineen ja ohjelmineen.
Vaan mitä mieltä kasvattaja olisi tästä kuvasta:
http://i473.photobucket.com/albums/rr96 ... gsfiua.jpg
Onko nimiteemaa jo mietitty? Minulle tulee sitten uros!
Vaan mitä mieltä kasvattaja olisi tästä kuvasta:
http://i473.photobucket.com/albums/rr96 ... gsfiua.jpg
Onko nimiteemaa jo mietitty? Minulle tulee sitten uros!
Vuoden 2012 kennelinperustaja
-
- Ei riitä.
Mä voisin ottaa vaikka tuosta karkkaripentueesta yhden pupsin yhen kooikerhondjen ja paimentajien laumaan. Eli sijoitukseen, yrittäisin parhaani mukaan kisata kanakoirakokeissa ja mejässä sekä vaikkapa tokossa jne. Sukupuoli mielellään sitten tuo narttu ja jos saisin sulta ton kuvan? Neiti tulisi siis tuonne mun yksäreihin (linkki allekirjotuksessa).
- Tilli
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Syntymäajan saat itse määrittää, minulle sopii kaikki (kunhan nyt tämän vuoden puolella :D).
- Kennel Wardica (FCI1)
- Fjellbris Hunder (FCI5)
-
- Höpsö veitikka
horros, kuva on oikein ok! Yllätyin vähän kun kuva olikin tuo kun oon kattellut sitä Juintun piirtämää kuvaa ja eläny uskossa, että se tulee tälle pupelolle. :D
Saino, linkkailetko vielä minkä nartun kuvan haluat? Mielelläni sulle annan sijoituspupsin. :)
Otan vastaan ehotuksia nimistä, koska itsellä lyö tosi tyhjää. Oon pyrkinyt siihen, että nimet liittyisivät jollain tapaa metsästykseen (metsästettäviä eläinlajeja tai aseita) tai olisivat muuten vaan sellaisia miehekkäämpiä. Joku kiva sana voisi olla (esim Lintuhaukun Kaatoryyppy), joka sit tulisi yhdistämään pentuja. Syntymäaikoja voidaan sit sumplia kun on saatu eka pennuille nimet.
Saino, linkkailetko vielä minkä nartun kuvan haluat? Mielelläni sulle annan sijoituspupsin. :)
Otan vastaan ehotuksia nimistä, koska itsellä lyö tosi tyhjää. Oon pyrkinyt siihen, että nimet liittyisivät jollain tapaa metsästykseen (metsästettäviä eläinlajeja tai aseita) tai olisivat muuten vaan sellaisia miehekkäämpiä. Joku kiva sana voisi olla (esim Lintuhaukun Kaatoryyppy), joka sit tulisi yhdistämään pentuja. Syntymäaikoja voidaan sit sumplia kun on saatu eka pennuille nimet.
-
- Ei riitä.
-
- Höpsö veitikka
Saat käyttöön tuon koiran kuvat :) Mikä on teijjän karkkarinartun virallinen nimi?
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Mietin hetken tuon ja Juintun karkkarin välillä, mutta tällä kertaa päädyin tuohon. Se Juintun tekemä pääsee kyllä varmasti myös esille vähän myöhemmin!
http://www.laatuase.fi/haulikot-luvanva ... yshaulikot
Tuossa olisi metsästyshaulikoiden nimiä. Browning Maxus olisi kiva..!
http://www.laatuase.fi/haulikot-luvanva ... yshaulikot
Tuossa olisi metsästyshaulikoiden nimiä. Browning Maxus olisi kiva..!
Vuoden 2012 kennelinperustaja
-
- Höpsö veitikka
Ihan mahtava idea horros, kiitos!
Mietiskelin, että koska näissä pentueissa on yhteensä vain neljä varaajaa niin pistetään kaikki pennut samalla teemalla eli Lintuhaukun ja jatkoa sit täältä! Esimerkkinä vaikka varmaan horroksen varaama nimi eli Lintuhaukun Browning Maxus. :) Omasta lk nartustani tulee Lintuhaukun Aya.
Mietiskelin, että koska näissä pentueissa on yhteensä vain neljä varaajaa niin pistetään kaikki pennut samalla teemalla eli Lintuhaukun ja jatkoa sit täältä! Esimerkkinä vaikka varmaan horroksen varaama nimi eli Lintuhaukun Browning Maxus. :) Omasta lk nartustani tulee Lintuhaukun Aya.
-
- Ei riitä.
Meijän karkkarin virallinen nimi on Vintiläntuulen RC Milli. (;
Jaja kävisköhön toi Aug. Francotte, Liege jotenki mun neitosen nimeks... Esim vaikka Lintuhaukun Aug Francotte Liege?
Jaja kävisköhön toi Aug. Francotte, Liege jotenki mun neitosen nimeks... Esim vaikka Lintuhaukun Aug Francotte Liege?
-
- Höpsö veitikka
Tosi kivan näköinen narttu, kun vähän googlettelin :D
Ja nimeksi kelpaa hyvin toi Lintuhaukun Aug Francotte Liege
Ja nimeksi kelpaa hyvin toi Lintuhaukun Aug Francotte Liege
-
- Höpsö veitikka
Joo voit tehä vaikka saman tien. :)
-
- Ei riitä.
En nyt ehdikkään tekemään, joten teen jossain vaiheessa kun ehdin ja linkkailen sitten tänne.
Edit/ Täältä löytyy nyt "Gette"-neitosen sivut(:
Mietin vaan, että laitanko kasvattajaksi Veeran vai Susitytön? Jaja että voinko heti ruveta kisaamaan sen kanssa, nyt kun on mejäliitolla on tuo suurkoekkin, niin saisin Getenkin ilmoitettua heti sinne?
Edit/ Täältä löytyy nyt "Gette"-neitosen sivut(:
Mietin vaan, että laitanko kasvattajaksi Veeran vai Susitytön? Jaja että voinko heti ruveta kisaamaan sen kanssa, nyt kun on mejäliitolla on tuo suurkoekkin, niin saisin Getenkin ilmoitettua heti sinne?
-
- Höpsö veitikka
Kasvattajaksi mielummin Veera. Joo ja saat pennun omaksi ensimmäisen pentueen jälkeen :) Oikein hyvä sivu!
Käviskö teille pentujen synttäripäiväksi 25.11.? Saisitte sit mukaan tuonne mejän suurkokeeseen. horrokselta vielä varmistusta nimeen ja Tilliltä nimi.
// Kamala! Joku ajatushärö. Eli lk pupsit syntyis vaikka 22.11 ja karkkarit 25.11.
Käviskö teille pentujen synttäripäiväksi 25.11.? Saisitte sit mukaan tuonne mejän suurkokeeseen. horrokselta vielä varmistusta nimeen ja Tilliltä nimi.
// Kamala! Joku ajatushärö. Eli lk pupsit syntyis vaikka 22.11 ja karkkarit 25.11.