Cinnamon Circle'sin ensimmäiset

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
NeaS
Nakkisotilas

Cinnamon Circle'sin ensimmäiset

Viesti Kirjoittaja NeaS »

Kuva
(c) Kennel A-TE-ELL

Elikkä on aika aloittaa Cinnamon Circle'sissä kasvatustyö. Esimmäisen pentueen rotuna on belgianpaimenkoira groenendael. Rotu on todella mainio perhekoira, joka soveltuu monipuoliseen harrastamiseen.
Pentue on ajankohtainen heti emän valioiduttua eli toivottavasti loppuvuodesta. Pentueen isä ehdokas on vielä mietinnässä, mahdollisesti evm.
Kasvateiltani en vaadi älytöntä hikihatussa kisaamista, vaan kisauksen tahdin/lajit saa itse päättää. Kasvattaja kuitenkin toivoisi ettei pentu olisi aivan tyhjänpanttina. Kuitenkin kisaustakin tärkeänpää olisi saada pennut rakastaviin ja pysyviin koteihin, ja ehdottoman tärkeää on että kasvattaja kuulee ensimmäisenä pentujen mahdollisesta jalostuskäytöstä/kuolemasta/ tai jos joudut luopumaan pennusta otathan ensin minuun yhteyttä.
Pentueesta on myös mahdollisuus sijoittaa yksi narttu tai uros pentu. Sijoitussopimus sovitaan aina tapauskohtaisesti. Itse jätän yhden pennun kotiin kasvamaan eli vielä vapaana olisi 2-3 pentua, joille lähtee jalostusoikeus mukaan. Minulta on myös mahdollista saada kaikille kasvateilleni kuvat mukaan mikäli on tarvetta.

Jos tunsit että juuri sinulla on tarjota koti hurmaavalle, pörröisellä gronttulapselle niin laita rohkeasti tarjousta alle! Mielellään näkisin kuitenkin sivu ja kisausnäyttöä.

Vanhemmat

EMÄ
Pentueen emänä tulee olemaan Wolfien kaunis kasvatti, BH, TK4, VTKVA, JK1, VK1, HK1, IPO3, Intiaanitarujen Femme Fatale "Emma". Emma on luonteeltaan lempeä, sosiaalinen ja hieman oikukas gronttu neiti. Emma tullaan kisaamaan valioksi paimennuksessa, tokossa ja käyttöpuolella vielä ennen pentuetta, sekä mahdollisesti agissa pyritään kisaamaan kolmosissa. Emma on monipuolinen harrastuskoira, joka varmasti periyttää jälkeläisiinsä upeaa luonnetta. Emma on näyttelyissä palkittu sertillä ja cacibilla.
Emman suvusta vähäsen. Emman isä on komea evm-tuonti Multican Game Over "Max". Emman emän suku on tuntematon eli evm. Eli sukua ei juurikaan ole. Lisäksi Emmalla on yksi jo edesmennyt sisko, jolla ei ole ollut pentuja. Koska Emmalla on ei ole yleistä sukua uskallan antaa pennuille jalostusoikeuden mukaan.

ISÄ
Vielä mietinnässä. Ehdotuksia otetaan vastaan!

Varaukset 1/3 (-4)
sukupuoli? Minne? Nimi?
u/n Cinnamon Circle's .... of Cinnamon Circle's

Nimet
nimiteemaa vielä mietitään. Nimet tulevat olemaan muota ... of Cinnamon Circle's

Rekisteröin kaikki pennut kun olen saanut kaikilta varaajilta sivut. Varmasti jollekkin mahtuu pieni belgialainen! :)
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: Cinnamon Circle'sin ensimmäiset

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Mun rakkaimman virt. koiran tyttärelle tulee pentue :mrgreen: ihan hirvittävän vaikea vastustaa kun Max on mulle niin tajuttoman rakas. Mun täytyy vähän miettiä!
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
NeaS
Nakkisotilas

Re: Cinnamon Circle'sin ensimmäiset

Viesti Kirjoittaja NeaS »

Mieti rauhassa :D ihan heti pentue ei kuitenkaan olisi syntymässä kun Emman tarvii vielä valioitua

//edit. Emma valioitui tokosta ja pk:sta! vielä kun Emma saisi paimennuksesta puuttuvat kupit ja kun löydän sopivan isä-ehdokkaan pentue voi syntyä:)
Vastaa Viestiin