En ollut ihan varma missä tätä olisi asiallista mainostaa, mutta joka tapauksessa:
Tahman tahmeus a.k.a Danayn/Tahmiksen livestreamkanava, jolta voi seurata piirtelyäni. Tulee erityisesti lomilla streamattua useampi tunti päivässä lähes päivittäin, joten jos jotakuta kiinnostaa katsella miten homma hoituu, kysyä neuvoa tai muuten vaan tsekata, niin tervetuloa!
Tällä hetkellä offline!
Toinen nettinimeni on tosiaan Tahmis, kuta kuinkin yhtä vanha kuin Danay. Olen aina ollut v-eläinpuolella Danay, joten olisi vaikea vaihtaa enää Tahmikseksi ja toisinpäin. Tahmiksena liikun nettiroolipelien ja pelien maailmassa ;3
Danayn/Tahmiksen livestreamkanava
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Re: Danayn/Tahmiksen livestreamkanava
Vähän kiva tää! Kattelen oikeesti mielenkiinnolla tällasta c:
.
.
.
- Danay
Minustakin on kiva katsella kun toiset piirtelee :3
Chatissa voi tosiaan kysellä minun piirtelyyn tai piirtelyyn ylipäätänsä liittyviä kysymyksiä, jubailla ja muuten vaan oleilla jos taustapiruilu ei riitä.
Jälleen online!
Chatissa voi tosiaan kysellä minun piirtelyyn tai piirtelyyn ylipäätänsä liittyviä kysymyksiä, jubailla ja muuten vaan oleilla jos taustapiruilu ei riitä.
Jälleen online!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Ilmoitatsä aina tässä tai jossain muualla kuin streamaat? Koska mä tykkään älyttömästi seurailla kun porukka piirtää ja sua olis kiva stalkata kun oot niin taitava
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Danay
En varmaan kehtaa tätä aina tulla bumppailemaan striimatessani, mutta voisin esim. virtuaalitwitteriini laittaa aina ilmoa kun on striimi pystyssä. Vähän vaikeehan toikin on jos ei Twitteriä löydy, mutta en tiedä sitten miten paremminkaan saisi ilmoiteltua.
Toki voisin myös allekirjotuksen jatkeeksi aina heittää "Stream on" kun aloitan striimailun ja sitten kun lopetan, niin heitän pois.
Toki voisin myös allekirjotuksen jatkeeksi aina heittää "Stream on" kun aloitan striimailun ja sitten kun lopetan, niin heitän pois.
- Danay
Striimailen parhaillaan jos kiinnostelee katsella :3