lukkoon
-
- Kanada
Re: Ternen G-pentue
Mä oottelen vastausta että saanko yhdet kuvat käyttöön. Joten mulle käy ihan miten vain, meneehän tuo kuvattomanakin vähän aikaa.
// Käy, enköhän saa siihen mennessä vastauksen kuvasta.....
// Käy, enköhän saa siihen mennessä vastauksen kuvasta.....
Taukoilen
-
- Höpsö veitikka
Miltä kuullostaisi 23päivä tätä kuuta? Jos kerkiää tekeen sivun ajoissa niin sit voisi pennen ilmoittaa Alankomaiden voittajaan. Näyttelyn vip on toi 23.10, mutta näyttelyn pvm on vasta 30.10
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Käy mulle.
Mihinhän luokkaan toi menee nlyissä? Entäs Viera? Vieraa mä kyllä mietin käyttöluokkaan jos se sinne pääsee (mitä se vaatii?).
Mihinhän luokkaan toi menee nlyissä? Entäs Viera? Vieraa mä kyllä mietin käyttöluokkaan jos se sinne pääsee (mitä se vaatii?).
-
- Höpsö veitikka
vNNY:n foorumilta: "PK-lajeista vähintään alokasluokasta tunnus tai mejästä yksi 1-palkinto AVO-luokasta. Tai näin oon ainakin ite ymmärtänyt. En tiä pääseekö nometuloksilla kisaan KÄY-luokassa, kun sitä ei vFCI:n sivulla mainita". Mä laittaisin ton junnuihin.
// Katselin muuten Sigi Flitwickin koirat-sivua! Pitäisikö tää ottaa kunnianosoituksena kun 4/6 tolleristasi on Ternestä? :D
// Ja jos kaikille käy toi päivä niin sovitaan se synttäripäiväksi.
// Katselin muuten Sigi Flitwickin koirat-sivua! Pitäisikö tää ottaa kunnianosoituksena kun 4/6 tolleristasi on Ternestä? :D
// Ja jos kaikille käy toi päivä niin sovitaan se synttäripäiväksi.
-
- Kanada
Noissa kuvissa oleva narttu on ainakin iältään nuortenluokkalainen mutta ennemmin junnuihin..Sigitius kirjoitti:Käy mulle.
Taukoilen
-
- Höpsö veitikka
Eli huomenna olis pentujen synttäripäivä ja oottelen vielä Noinalta&Kurrisilta sivuja :)
// Kurrikselta saatu sivu. Tässäpä pentuesivu!
// Kurrikselta saatu sivu. Tässäpä pentuesivu!
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
-
- Höpsö veitikka
Kiitos, sivu on hyvä :)