Collielapsia Milleniumiin - meni jo :)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Collielapsia Milleniumiin - meni jo :)

Viesti Kirjoittaja Josefina »

Jepajee, nyt olis sit mahdollisuus saada lapsosia superihanista murukoirista! :mrgreen:

Ryminällä ollaan palattu takaisin virtuaalimaailmaan ja noille mun loppuunkisatuille vuffeille pitäis keksiä jotain jalostuskäyttöä, ettei geenit mene ihan hukkaan. Tarjolla olis nyt sekä nahkoja että pehkoja!

PITKÄKARVAISET COLLIET
Emänä toimii mun Paju, Eli vFIN vGRC vESP vISL vFRA MVA vPVA vFBV vKTV-F vTVA vFIN KVA vAVA Merikapteenin Freja Norjasta. Pajun kanssa kisataan enää lähinnä vesipelastuksessa ja maastoesteissä, välillä käydään koiratanssimassa ja tietty näyttelyissä. Pajun takana on aika paljon evm-koiria, ja sen isä on tuonti Kismit'siltä. Reipas ja kauniskin pehkoneiti!

Isää vielä vähän pohdin, mutta luultavasti päädyn käyttämään evm-urosta, ihan itsekkäästi omia jatkosuunnitelmiani ajatellen.

Pajun sisaruksilla ainakin yhdellä on pentue jo takana, joten tästä tulee tosi pienehkö pentue, max. 3 varaajaa. Itselleni jätän varmaankin yhden pennun, tai sitten mahdollisesti voisin olla valmis sijoittamaan sen mun pupelon jollekkin potentiaaliselle ehdokkaalle. :)

1. Josefina - tricolour/narttu - Millenium
2. -Emily - ?/narttu - Elévann
3. Varga - ?/uros - Hallavintin

NIMET
Eli tän pentueen nimet tulee David Guetta-teemalla. :) Alhaalle listattu pari mun suosikkia, muita voit kattoa täältä.
Millenium The World Is Mine - JOSEFINA
Millenium When Love Takes Over
Millenium One Love
Millenium Whos That Chick
Millenium Titanium - -EMILY
Millenium I Can Only Imagine
Millenium I Gotta Feeling

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LYHYTKARVAISET COLLIET
Näissä sitten emänä toimii Rebecan kasvatti, Sinna, Haovc Can't Buy Me Love. Sinna on nyt paimennusvalio, tokovalio, koiratanssissa freestylevalio ja pelastuskoira. Sinna tullaan kisaamaan vielä käyttö- ja agilityvalioksi ennen kuin pentue on ajankohtainen.

Isäasiat on tänkin pentueen kanssa vielä vähän harkinnassa, muutama uros on kiikarissa, mutta Sinnan suvun takia evm-uros on yks vaihtoehto. :D Mutta koska tämän pentueen toteutuksessa saattaa mennä kauemmin kuin pehkojen, niin kiire tässä ei ole.

Varauksia tähänkin pentueeseen otan maksimissaan kolme, ja yks uros jää mulle kotiin kasvamaan. Eli siis kahdelle aktiiviselle varaajalle olis pentua tarjolla. :)

En edellytä mitään superkisautusta, sillä itsekin olen vähän taipuvainen taukoilemaan... Kunhan sulla olis edes vähän kisa- ja sivunäyttöä antaa, niin olisin tyytyväinen! Että pistäkääs nyt motivationletteriä tohon. :mrgreen: Tuen mielelläni myös aloittelevia kasvattajia tai niitä, joilla ei vielä omaa colliekakaraa kennelistään löydy. Myös yksityiseksi myyn mielelläni.
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way

Vuoden Optimisti 2013
Saino
Ei riitä.

Re: Collielapsia (sekä nahkat, että pehkot) Milleniumiin

Viesti Kirjoittaja Saino »

Yks pehko houkuttais... Tai sitten nahka... Mä oon yhestä pentueesta just vähän aikaa sitten varannu yhen nahkan ja muuten meillä on bortsuja ja shelttejä + muita otuksia.. Äh, tätä täytyy viel miettiä... Meille siis yksäriksi tulisi, jos tulisi.. (:
Joskus toivon olevani kuuro, mykkä ja sokea.
-Emily
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja -Emily »

Ehdottomasti minä haluaisin yhden.. Pehkon tonne Elévanniin parin pehkon +muutaman muun kaveriksi! Tai on jos vain millään uskaltaisit pientä pupeloa mulle luovuttaa? (:

Tultaisiin käyttöpuolella kisailemaan melko aktiivisesti, miten nyt vain ennätän pommittelemaan koiria kisoihin. Etenkin pk -puolella lähdettäisiin hakemaan valiota, sekä paimennuksestakin.
Tokoa voitaisiin kokeilla ja jos se lähtee kivasti surraamaan, niin tähdätään siihen valioon saakka. "Sivutyönä" voisin pennelin kanssa lähteä myöskin kokeilemaan onnea koiratanssin parissa. + Mitä sitten tultaisiinkaan vielä keksimään.

Näyttelyissäkin tultaisiin pyörähtämään, kun sopiva osuu kohdalle.

Ja näyttöä vosin väläyttää vaikka Savyerilta. Ite olin tossa v-puolelta tauolla liki puolisen vuotta, niin nuo kalenterit puhdistelun jälkeen näyttää vähän raakileilta. Mutta kovaa ollaan nousuun tulossa. (:
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Mulle pehkouros Hallavintille ! :mrgreen:

Poika pääsee kahden sijoituksessa olevan pehkonartun seuraksi ja kisaamaan ainakin tokossa, agissa, paimennuksessa ja pahassa. Kisanäyttöä voit katsoa Viuhkalta ja vaikka Tihkulta. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Jute
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Jute »

Äääh, pehkot meni kai jo :c Tällänen ois ollu niin cool. Just tuli Henjiltä nahka niin en viitsi toista ottaa. Ehkä seuraavasta sitten. :)
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Jee, kivaa! Luulin jo, ettei kukaan haluu multa koiraa! :D

Mutta kyllä Emilylle ja Vargalle voisin pennut luovuttaa. Oliks sulla Emily jotain tietoa siitä, haluisitko uroksen tai nartun? Ja jos teillä on kuvia valmiina, niin mielelläni kattoisin niitä kanssa.

Ja Jute, tällä kertaa meni nyt näin. Mutta seuraava Millenium-pentue on kyllä tulossa varmaankin ihan tässä loppuvuodesta, kunhan mun sijoitusnarttu vaan valioituu parista lajista ensin. Tuu sitten kuikuilemaan uudestaan. :) Niin ja Saino, jos nahka kiinnostaa, niin laita vähän lisätietoa.

Vuoden Optimisti 2013
-Emily
Le-ppä-ker-ttu

Re: Collielapsia Milleniumiin - nahkoja sais vielä!

Mä voisin ottaa nartun, kun kaks pehkopoikaa jos kennelistä löytyy. :)
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Oisko teillä Emily ja Varga jotain toiveita siitä, milloin pennut syntyisi? :) Laittelen nimiä varmaan tässä huomenna illalla näkyville, kunhan saan valittua parista teemasta sen parhaimman.
// No nyt ne nimet on jo tuolla ekassa viestissä, sieltä vaan valkkaamaan!

Vuoden Optimisti 2013
-Emily
Le-ppä-ker-ttu

Mulle käy periaatteessa millon vaan, koska nää pupelot syntyy. Tän kuun aikana kumminkin? (Tai enskuun alussa?) :)
Ja mä voisin varata nimistä ton Millenium Titanium.
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Mä olin itseasiassa aatellut, että jos joskus viikon 43 alussa, eli vaikka just esim. 22.10? Jos se käy Vargallekin, niin se on sit pupsien synttäripäivä. Ja varasin sulle tuon nimen. :)

Vuoden Optimisti 2013
Saino
Ei riitä.

Juu, kyllä mä yhen nahkaneidin voisin ottaa. Kisasuunnitelmiin kuuluisi ainakin paimennus, toko, agility, palvelus ja pelastus. Jalostukseenkin tätä neitiä ehkä käytettäisiin, jos kisatuloksia syntyy. Meille siis yksäriksi tulisi laumaan, joka sisältää muutaman bortsun, pari shelttiä, tervun, koikkerin, sekä jossain vaiheessa myös nahkakomistuksen + kissan ja pari hevosta.
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Kuulostaa ihan kivalta, oisko sulla heittää kisautus/sivunäyttöä? :)

Vuoden Optimisti 2013
Saino
Ei riitä.

Mulla ei nyt tällä hetkellä ole hirveästi kisanäyttöä, mutta käviskö vaikka tällänen?
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Päivämäärä sopii hyvin ja mun pojalle nimeksi Millenium Distortion alias Torsti. :mrgreen:

Kuvaksi olisi tulossa tällainen jos kelpaa ? :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Jee, kyllä kelpaa tositosi hyvin! Tää pentue onkin sit kokonaan trikki. Ja nyt itseasiassa kun kaikki on teillä molemmilla ihan kuvia myöten valmis, niin mitäs jos tää pentue syntyiskin esim. huomenna? :D Sivuilla ei oo hirvee kiire, jos olitte varautuneet tohon 22.10. Mutta jos haluutte luntata vähän sukutaulua, niin täältä löytyy sisarFaunan sivu. :)

Mä muuten voin sit ite rekata nää kaikki kolme VFCIn rekisteriin ja pk. collieiden tietokantaan, laittelen sit teille rekkarinumeroita vaikka yksärillä!

Vuoden Optimisti 2013
Vastaa Viestiin