Vicinity G-saksanpaimenkoira VARATTU

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Vicinity G-saksanpaimenkoira VARATTU

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Nyt olis tosiaan aika ruveta pohtimaan jo Vicinityn G-pentuja, vaikkei vanhemmat nyt mitenkään himo kisattuja ole. En nyt näistä vanhemmista sellassia hervottomia meriittimörköjä haluakkaan, joten mennään näillä. Luvassa on kuitenkin taas oikein näppäriä käyttökoiran alkuja, väreissä harmaa ja bicolor.

Koiraa en tästä pentueesta näillä näkymin sijoita tai ota itselleni, mutta pidetään kuitenkin pentueella sellainen sopiva kolmen nappulan raja, syntyy kahdellakin varauksella. Vaikka onkin evm-sukuiset vanhemmat, en tahdo että näistä tulee sukutauluissa sellaisia kauheita mörköjä joiden jälkeläiset ei ketään kiinnosta (:

Kisautuksen kanssa ei ole mikään hoppu, toivon kisautusta kuitenkin ainakin palveluksessa ja paimennuksessa, mielellään myös tokossa ja näyttelyissä. Omistajalla on kuitenkin suhteellisen vapaat kädet kilpailun kanssa, mutta jotain toivoisin tapahtuvan (; Jokaiselle pennulle lähtee mukaan jalostusoikeus, johon sisältyy yksi kolmen pennun pentue. Pentuetta suunniteltaessa toivon, että asiasta ilmoitetaan minulle ja saan nähdä tulevan miehekkeen/vaimokkeen.

Vanhemmat
Emä Stony's Charlotte "Lotte"
Lotte on nätti Saksan tuonti, jolle tahdoin tarjota välittömästi kodin sen hienon luonteen vuoksi. Nartulla on erittäin luja tahto, eikä se anna todellakaan helpolla periksi. Sen motivaatio työtä kohtaan on uskomaton, mutta sitä ei ole helppoa saada oppimaan uusia asioita. Lotte on ihmisrakas, eikä se juurikaan vierasta uusia kasvoja. Ennen pentuja, yritetään saada narttu vielä käyttövalioksi suojelusta, tokosta mahdollisesti Tk1, mutta sen ehtii vielä pentujen jälkeenkin. Eri asia, jos mahdolliset varaajat tahtovat näyttöä tokostakin. Lotte on myös yhtä SERTiä vaille Suomen muotovalio.
Meriitit: BH IPO1 vPVA Terveystulokset: Lonkat: B/B Kyynärät: 0:0 Silmät: Terveet

Isä Schoolmaster Bud "Masa"
Masa on hieno bicolor uros, joka tuli meille ongelmakoirana. Tässä vaiheessa ei pidä säikähtää, sillä koirassa ei todellisuudessa ole minkäänlaista vikaa. Sen käytös oli huonoa ja se oli todellinen remmirähjä, mutta sen luonne muuttui täysin kun se sai tarvitsemaansa kohtelua. Sille pitää olla lempeä, mutta samalla luja. Masa on oikein hyvä käyttökoira, eikä sen hermoissakaan ole valittamista. Ongelmakoirakin uros oli vain siksi, ettei sitä oltu koulutettu. Ennen pentuetta pyritään valioitumaan paimennuksesta.
Meriitit: BH vFIN KVA Terveystulokset: Lonkat: A/A Kyynärät: 0:0 Silmät: Terveet

Nimet
Alla muutamia esimerkkejä, mutta nimen voi keksiä itsekkin, kaikki kelpaa kunhan nimi on englantia ja alkaa G-kirjaimella.

Good Girls Bad Guys of Vicinity
Goodbye Graceful of Vicinity
Guys Like You Make Us Look Bad of Vicinity
Get Up! of Vicinity
Gone Away of Vicinity
Gotta Get Away of Vicinity
Great Big White World of Vicinity

Varaukset
Varauksia tosiaan korkeintaan kolme, mutta syntyy kahdellakin.

3/3
- KuroNeko, Fortamiol - n. Great Success! of Vicinity
- rust, Rajut - n. Give Us Our Skeletons of Vicinity
- Kirsi, Lilithia - n. Gubraithian Fire of Vicinity
.
.
  • Kuva
KuroNeko
Sumopainija

Re: Vicinity G-saksanpaimenkoira

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Mulle! Kirjoittelen huomenissa (tai myöhemmin tänään) paremman stoorin, kun nyt en mitenkään ehdi, mutta ilmaisen kiinnostukseni jo nyt!
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Ei sun mitää tarvii kertoa, ku sulla yks Vicinity-lapsi jo on :D Kerrot vaa mihin tulee ja sukupuolta. Luotan, että kisaat sillä ees jossain ja pentueista pidät varmasti huolen, joten sulle lähtee ilman muuta yksi nappula.
.
.
  • Kuva
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Yyyyy tasalinjaisia käyttölinjaisia sakemanneja.... Voinko mä vastustaa? Milloin nää olisi suurinpiirtein syntymässä?
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

No sitte ku noi on valioita käytöstä ja paimennuksesta. Riippuu siis ihan siitä miten kisoja on (: Ajattelin nyt itekki järjestää vähän jotai toimintaa, että sais nyt valioitumaa äkkiä.
.
.
  • Kuva
rust
Kanada

Viesti Kirjoittaja rust »

Minäminäminä minulle tyttö! Ihana Lotte. Kisattaisiin tytyn kanssa suojelussa ja paimenuksessa + otettaisiin sit joku sivulaji vielä, varmaan toko tai pelastus. :) Mulla on ihanat kuvatkin valmiina! Sano vaan jos haluut lisäinfoa.
feel love before it's gone
Kirsi
Höpsö veitikka

Jos vasta sitten, niin mulle Liliin yksi narttu. Haluutko jotain lisäinfoo, vai riittääkö Harun kisautus näyttämään mallia.
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

No kylläpä nää nyt menee :D Kyllä sullekki lähtee napero. Myös Kirsille lapsi lähtee.

Huomioikaa toi jalostusoikeus sitte, ettei tuu tulevaisuudessa ihmetyksiä jos sanon jotain tulevasta puolisosta, jos suku ei mua miellytä. En haluu omii sakulinjoihin sisäsiittosuutta tai koiria, joilla on suuri vaara olla kohta joka koiran sukutauluissa.

Nimiä vaa valitsemaa (;

/ Näitä syntyyki kolme vaan.
.
.
  • Kuva
rust
Kanada

Re: Vicinity G-saksanpaimenkoira VARATTU

Viesti Kirjoittaja rust »

Jee! Ja jalostusjutut toki huomioidaan. :) Mun tytölle nimeksi Give Us Our Skeletons of Vicinity jos suinkin käy!

// Maja
feel love before it's gone
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Tämä käy!

/ Oi miten kivat kuvat! Mut ei kai toi ihan viel avo-ikänen ole noissa kuvissa? Nuokku ehkä ennemmin, mun silmää ainaki..
.
.
  • Kuva
KuroNeko
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Voi vitsi miten kiva! :) Olisin ottamassa pentua Fortamioon, jossa käyttösakut ovat toinen kasvatusrotu. Kennel on keskeneräinen, koska minulla ei ole vielä lupia yhteenkään pyreneläiskenneliin ja haluaisin myös pyrrien kuvia ulkoasuun. Toiminta on kuitenkin normaalia ulkoasun puutteesta huolimatta.
Pennun kanssa tulen kisaamaan suojelussa, poliisikoirakokeissa, pelastuksessa ja tottelevaisuudessa, varmaankin myös paimennuksessa. Lisänä näyttelyt ja agility. Jalostukseen olisin myös kiinnostunut käyttämään, yhdistettynä varmaankin tuontikoiraan.

Mulle voisi myös lähteä narttu ja nimeksi Great Success! of Vicinity. :D

// Ja meidän Kiia.
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Nätti narttu toi Kiia! Kiitos sivuista ja nimi on ok (:
.
.
  • Kuva
Kirsi
Höpsö veitikka

Sori kun mulla kestää sivujen teossa, yritän edellee miettii nimeä. D:
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

No ei tässä mikään kiire ois kellää ollu! Tässähän menee vielä aikaa ku nää edes syntyy :D Mut mielelläni nään jo tässäki vaiheessa millassia kasvatteja sitä tällä kertaa tulee (:
.
.
  • Kuva
Kirsi
Höpsö veitikka

Kelpaaks Godric's Hollow of Vicinity? Tai jos et tosta heittomerkistä tykkää niin Golden Snitch?
Vastaa Viestiin