Kemroesin I-pennut (groenendael) syntyivät 01.10.12!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Kemroesin I-pennut (groenendael) syntyivät 01.10.12!

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Kuva
"Gronttuja! Pentue näkee päivänvalon, kun siltä tuntuu - syntymäajalle ei etukäteen tällä kertaa ole vahvempia määritteitä. Goyo ja Kalma - pentueen vanhemmat, ovat tällä hetkellä kisautukseltaan valmiita. Pentueen teemana on I-kirjain, ja nimet ovat kaksiosaisia."

i. Kalma (groenendael)
-BH Hk3 vFIN KVA vPVA vAVA vFIN TVA
-5-polvinen, suhtkoht harvinainen suku. Isä evm. ja emän puolelta löytyy jonkin verran polvia, loppujen lopuksi kuitenkin melko evm.-painotteista!
-musta valkoisin merkein

e. Goyo (groenendael)
-BH vKTV-H vFIN TVA vPVA vFIN KVA vAVA Tk4 Jk1 IPO3 Hk2 RH-T B
-alkuvuoden groenendael-lapsia á la Davinheim. Sukutaulua voi jäljittää melko pitkälle muutamia polvia eteenpäin. Täältä löytyy Y-pentueen kohdalta sukutaulua Goyon emän emälle.
-musta

NIMET
täältä
täältä (I..-alkuiset)
Esim. Kemroes Indiaka Igraide

VARAUKSET - 3/3
n. Kemroes Isla Ileana / om. Peppi "Isla" (Rijmtuin)
n. Kemroes Indira Ismene "Dara" / om. vani (in coming)
u. Kemroes Ivory Iraya "Ginn" / om. NeaS (Cinnamon Circles)

Pentuja kyllä nyt pukkaa ihan joka suunnata, toivottavasti menevät groet kaupaksi! Menevät niin rodun kasvattajille kuin ihan muuten vain virtuaaliharrastajille, kunhan löytyisi jonkinlaista mielenkiintoa belgianpaimenkoiriin.
Kisautusta belgeillä toivon paimennuksessa ja pk'ssa, kaikki muut lajit luonnollisesti pelkkää positiivista. :)

SYNTYMÄPÄIVÄ
01.10.2012

Kannattanee lukaista pikaiseen Kemroesin myyntiehtoja läpi! Belgianpaimenkoirat poistuvat liki kokonaan Kemroesin kasvatustyöstä tämän pentueen jälkeen, en ole siis näiden kanssa mikään tyranni.
Pennuille lähtee mukaan VFCI-rekkarit, Sudenkuoppa-pentuetarkastukset ja -kuvaukset sekä kattavat sukutiedot (jahka sellaiset vääntelen valmiiksi)!
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Kemroesin I-pennut: groenendaeleja!

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Ei vitsi, nyt heitit kyllä pahan. Sen verran kauan olen Goyoa katsellut "sillä silmällä". Nyt mietitään ja harkitaan tooosi tarkkaan.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Vitsi miten kiva kuulla että joku tykkää meidän gronttunäädästä! Ota ihmeessä, mitäs sukupuolta ja nimeä sais olla? ;)
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

No mä uhraudun ja rikon itselleni laatimani säännöt ja vaikka mitä, mutta yksi Nadskun lapsenlapsi mulle kiitos :D. Skp:ksi narttu ja nimeä mietin vielä.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Sulle heitetty jee! :) Mietiskele vain rauhassa.
Nostakaa muutkin vain tumppua pystyyn jos piiiikkkuiseenkin koloon mahtuis yks yks pienenpieni söpö gronttuvauva.

//Jee jee jee! Lisää vaan kiinnostuneita. Kolme pentua ois semmonen ideaali koko.
elena
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elena »

Mulla saattais EHKÄ kiinnostaa gronttupenikka kun kivannäköset vanhemmatkin on, mutta varmaankin ottaisin ihan yksityiseksi tonne mun Milan seuraksi... Tuun huuteleen lisää jos löydän sopivat kuvat :mrgreen:
vani
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja vani »

Minua kyllä myös ilahduttaisi tällainen kovasti. Tuolla jo vähän huutelin että olisin kenneliä pystyyn pistämässä, joten sivuja ei vielä ole, eikä kisanäyttökään, eli ymmärrän jos vastaus on kieltävä. Olen siis Myrskyluodon puikoissa entivanhaan ollut. :) Pk-lajit, paimennus, agility, toko ja varmaan pelastuskokeetkin tulis kysymykseen, ja näyttelyissä sitten kuvien mukaan. Parit kuvat mulla oiskin, toiset uroksesta ja toiset nartusta, joten sukupuolta jäisin vielä hetkeksi miettimään. Koiralle tietysti sivut teen ennakkoon, koska kennelin sivuja vielä ei ole, että pääsee sitten heti kisaamaan. Kuvat voi käydäkin kurkkimassa tuolta "laatumainintaa ja sanallisia" ketjusta, sinne ne arvosteltaviksi pistin.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

No miksei nyt sullekin lähtis, hyvältä kuulostaa! Mikäli elena edelleen on kiinnostunut, niin mun mielestä vois tällä paketilla lähtee jo suunnittelemaan pentueen syntymäpäivää. Kolme päätä kun on omaan silmääni ihan soppeli tälläsille totaalisille virtuaalimaailmasta kotoisin oleville suvuille. :)
Ei muuta kun vaniltakin vain nimeä ja sukupuolta tulemaan!

Miltä kuulostais, jos syntymäpäivä ois 01.10. eli ensimaanantaina, onko liian aikaisin? Tosi jees että näin nopsakkaa löytyi näin hyviä koteja. Ehdin jo kieriä itsesäälissä niissä murheissa, ettei kellään vain ole tilaa groenendael-muksuille. :D
elena
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elena »

Ääh taidan jättää tän nyt tällä kertaa välistä kun en löytänyt hyviä kuvia, ja tonne yksityisten puolelle oon tosi tarkka niistä...
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Voi että! :roll: Oisin niin mielelläni sulle antanut yhden pikkukalman tai pikkugoyon. Eli vielä ois sitten yhdelle päälle paikka auki, ei ketään kiinnostais pieni pieni sulosöpönassu?
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Mulle ainakin alustavasti nimeksi Kemroes Isla Ileana tai Kemroes Isla Idesta, en ole vielä päättänyt :) Ja kutsumanimi on luultavasti Isla tai Ipa... Oman pikku-blondini mukaan ;)
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Noni hyvä hyvä! :)

Jollekulle vielä yks gronttu?!
vani
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja vani »

No jos narttua sitten tänne päin, nimi voisi olla vaikka Indira Ismene.

Ja maanantai käy syntymäpäiväksi minulle. :)
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Kemroesin I-pennut: groenendaeleja! 1 VAPAA, SYNT 01.10. :)

Vanin ja Pepin pentueille nimet annettu, vielä ois yks pentu vapaana jollekulle kiinnostuneelle! :) Ottakaa ihmeessä tästä yks groekeiju tai ronttupeikko, vaikka tuntuis siltä, että on just tullut uusia koiria tullut tupaan. Nää kyllä mahtuu joukkoon vaikka kisaus alkaiskin vähän hitaammin!
NeaS
Nakkisotilas

Re: Kemroesin I-pennut: groenendaeleja! 1 VAPAA, SYNT 01.10. :)

Viesti Kirjoittaja NeaS »

voi että, mua kyllä niin kiinnostais gronttulapsi mutta juuri otin sulta tervunkin ja muutama muukin penneli on laumaan tullut :D urokselle kyllä olisi kuvatkin..
Vastaa Viestiin