Inkkarin bpm ja bpt nimiä - pentuja vpna! synt.pvm 1. viesti
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Inkkarin bpm ja bpt nimiä - pentuja vpna! synt.pvm 1. viesti
malikat syntyy 17.10.2012
tervut syntyy 18.10.2012
grontut syntyy 19.10.2012
Olisi luvassa Intiaanitarujen H-, I- ja J-pentue! Tämä H-pentue on viimeinen malinois pentue mitä Intiaanitarujen kennelissä tulee olemaan.
H-pentue, malinois
Emänä on evm, ellen saa joltain lainattua narttua. Omat narttuni olen lainannut muualle. Toivoisin saavani tähän lainaksi jonkun nartun, jotta tasaista sukua päästäisiin jatkamaan.
Isänä on les idiotsin kasvatti Deres jc "Sesse", mikä on mattyn nartun ja minun oman urokseni Hulttion Fanaatikkomielen jälkeläinen. Fanaatikkomielellä oli yksi polvi sukua, näiden vanhemmat ovat evm. Fanaatikkomielen tittelit olivat Bh Jk1 Hk3 Ek1 KVA RH-E RH-FL A PVA KTV FBV MEVA AVA TVA, Sessen isä oli siis tavattoman monikäyttöinen koira! Pärjäsi niin hupilajeissa kuin käyttölajeissa. Sessen emän suku jatkuu myös ee ja ei asti, näiden vanhemmat ovat taas evm.
Sessellä on neljä sisarusta, josta kaikki ovat kuolleet ilman pentuetta/kisausta tai ovat vieläkin toimeettomina.
Sesse on tanssinut koiratanssissa aikoinaan (nykyisin luokitellaan freestyleksi), siinä tuskin tullaan enää jatkamaan. Herralla on myös perusrata suoritettuna. Muuten Deres jc:n titteleinä on RH-E RH-T A BH SchH3 FIN KVA TK4 FIN TVA vAVA, nykyisin SchH3 on korvattu IPO3 merkinnällä. Sesse tullaan vielä kisaamaan FIN TVA:ksi.
Varaajia otetaan kolme. Pentue syntyy heti kun varaajia on vähintään 2 mikäli kolmatta ei tule.
Aveline, Vicinity Shepherds - u. Intiaanitarujen Hyperkorrekti Humanisti
Intiaanitarujen Halloween Haaveri
Intiaanitarujen Haptinen Hiiri
Intiaanitarujen Hasardi Hallusinaatio
Intiaanitarujen Harmoninen Hegemonia
Intiaanitarujen Heuristinen Heroismi
Intiaanitarujen Hifi Hertsi
Intiaanitarujen Hyperkorrekti Humanisti -- Aveline
Intiaanitarujen Hybridi Hobitti
Intiaanitarujen Hakkeri Hysteria (Tai Häkkeri Hysteria kummasta kirjoitusasusta tykkää enemmän)
Intiaanitarujen Humaani Hierarkia
Intiaanitarujen Hauska Harlekiini/Humoristinen Harlekiini
Intiaanitarujen Heksaedri Hurrikaani
Intiaanitarujen Hektinen Helioosi
Intiaanitarujen Heeroksen Hymni
Intiaanitarujen Horisontaali Hehtaari
Intiaanitarujen Hyperbolinen Hyperbeli
Intiaanitarujen Hykso Heresia
Intiaanitarujen Heuristinen Heroinisti
Intiaanitarujen Hilarius Hiiri
I-pentue, tervueren
Emänä on tervunarttuni Terranois Light My Fire "Deva". Devan isä on evm sukuinen ja emän puolelta löytyy Redwickiläisiä.
Deva ei ole käynyt yhdessäkään näyttelyssä, mutta olen sitä muutamiin ilmoitellut. Neito on BH JK3 FIN KVA FIN TVA, kisaa myös paimennuksen A2 luokassa. Devan kanssa pyritään kisaamaan vielä vAVA:ksi, tällä hetkellä löytyy 6xvKUMA
Isänä on Rainvalley's Kindly Soul "Frank", hyväsukuinen ja monipuolisesti pärjännyt uros jolla on erinomainen luonne.
Frankin isä on jo edesmennyt Kirsin tuontikoira ja emänä Furenza An Deiner Seite, jonka emä on Mökkihöperön Eloveena, lempitervuni. Mökkihöperön Eloveenalla on äärimmäisen mielenkiintoinen suku!
Frankilla on näyttelyistä yksi SERT ja kisaa PAHA VOI luokassa. Titteleitä löytyy BH HK3 TK4 FIN TVA vAVA vPVA
Varaajia otetaan kolme.
vani, Gambling shepherds - n. Intiaanitarujen Idylli Integrointi
NeaS, Cinnamon Circles - n. Intiaanitarujen Innovatiivinen Instrumentaalinen
Intiaanitarujen Inhottava Imperialismi
Intiaanitarujen Idolisoi Idiotismia
Intiaanitarujen Idylli Integrointi -- vani
Intiaanitarujen Illegaalinen Illustraatio
Intiaanitarujen Imaginaarinen Illuusio
Intiaanitarujen Imbesillin Imitaatio
Intiaanitarujen Immoraalinen Impressio
Intiaanitarujen Infantiili Individualismi
Intiaanitarujen Indifferentti Instituutio
Intiaanitarujen Innovatiivinen Instrumentaalinen -- NeaS
Intiaanitarujen Intentionaalinen Improbatur
Intiaanitarujen Intellektuelli Interiööri
Intiaanitarujen Invarianssi Invaasio
Intiaanitarujen Isobaarin Indeksi
J-pentue, groenendael
Intiaanitarujen kenneliin olisi pitkästä aikaa tulossa gronttuja!
Emänä on oma tuontinarttuni Wizards of the Sonic eli Psi. Psi on tosiaan kokonaan evm sukuinen. Titteleinä vaatimattomasti vasta bh jk3 tk3. Narttu kuitenkin kisaa MAXI 3:sissa, A2:sissa ja tokon EVL:ssä. Pentue syntyy sitten kun Psi on vAVA, KVA ja TVA (vPVA myös ehkä). Eli pentue ei ole ihan heti syntymässä. Pakollisena on ainakin TVA ja vAVA.
Isänä on Flean lainaama uros Pikitassun Contento De Negro eli Jasu. Jasu on myös kokonaan evm sukuinen uros. Uros on hyvin kisannut, titteleinään BH HK3 vPVA vFIN TVA vFIN KVA. Näyttelyistä on pentuna tullut menestystä ja aikuisena EH:ta. Jasulla on vepen SOVE hyväksyttynä sekä 1. palkinto räjähdekoirakokeista!
Varaajia otetaan kolmesta neljään.
Fela, Doubledare - n. Intiaanitarujen Jobinpostin Jahti
Miira, Copel - u. Intiaanitarujen Joviaali Janitsaari
Intiaanitarujen Januksenkasvoinen Jaarli (tai Januskasvoinen)
Intiaanitarujen Jatsi Jive (tai Jazz Jive)
Intiaanitarujen Jurakautinen Juppi
Intiaanitarujen Joviaali Jokeri
Intiaanitarujen Juvenliini Jaguaari
Intiaanitarujen Jonglöörin Jargon
Intiaanitarujen Jäävi Jeremiadi
Intiaanitarujen Juliaaninen Jambi
Intiaanitarujen Jokto-Joule
Intiaanitarujen Jade Jojo
Intiaanitarujen Jeti Janitsaari
Intiaanitarujen Jugend Joystick
Intiaanitarujen Jobinpostin Jahti -- Flea
tervut syntyy 18.10.2012
grontut syntyy 19.10.2012
Olisi luvassa Intiaanitarujen H-, I- ja J-pentue! Tämä H-pentue on viimeinen malinois pentue mitä Intiaanitarujen kennelissä tulee olemaan.
H-pentue, malinois
Emänä on evm, ellen saa joltain lainattua narttua. Omat narttuni olen lainannut muualle. Toivoisin saavani tähän lainaksi jonkun nartun, jotta tasaista sukua päästäisiin jatkamaan.
Isänä on les idiotsin kasvatti Deres jc "Sesse", mikä on mattyn nartun ja minun oman urokseni Hulttion Fanaatikkomielen jälkeläinen. Fanaatikkomielellä oli yksi polvi sukua, näiden vanhemmat ovat evm. Fanaatikkomielen tittelit olivat Bh Jk1 Hk3 Ek1 KVA RH-E RH-FL A PVA KTV FBV MEVA AVA TVA, Sessen isä oli siis tavattoman monikäyttöinen koira! Pärjäsi niin hupilajeissa kuin käyttölajeissa. Sessen emän suku jatkuu myös ee ja ei asti, näiden vanhemmat ovat taas evm.
Sessellä on neljä sisarusta, josta kaikki ovat kuolleet ilman pentuetta/kisausta tai ovat vieläkin toimeettomina.
Sesse on tanssinut koiratanssissa aikoinaan (nykyisin luokitellaan freestyleksi), siinä tuskin tullaan enää jatkamaan. Herralla on myös perusrata suoritettuna. Muuten Deres jc:n titteleinä on RH-E RH-T A BH SchH3 FIN KVA TK4 FIN TVA vAVA, nykyisin SchH3 on korvattu IPO3 merkinnällä. Sesse tullaan vielä kisaamaan FIN TVA:ksi.
Varaajia otetaan kolme. Pentue syntyy heti kun varaajia on vähintään 2 mikäli kolmatta ei tule.
Aveline, Vicinity Shepherds - u. Intiaanitarujen Hyperkorrekti Humanisti
Intiaanitarujen Halloween Haaveri
Intiaanitarujen Haptinen Hiiri
Intiaanitarujen Hasardi Hallusinaatio
Intiaanitarujen Harmoninen Hegemonia
Intiaanitarujen Heuristinen Heroismi
Intiaanitarujen Hifi Hertsi
Intiaanitarujen Hyperkorrekti Humanisti -- Aveline
Intiaanitarujen Hybridi Hobitti
Intiaanitarujen Hakkeri Hysteria (Tai Häkkeri Hysteria kummasta kirjoitusasusta tykkää enemmän)
Intiaanitarujen Humaani Hierarkia
Intiaanitarujen Hauska Harlekiini/Humoristinen Harlekiini
Intiaanitarujen Heksaedri Hurrikaani
Intiaanitarujen Hektinen Helioosi
Intiaanitarujen Heeroksen Hymni
Intiaanitarujen Horisontaali Hehtaari
Intiaanitarujen Hyperbolinen Hyperbeli
Intiaanitarujen Hykso Heresia
Intiaanitarujen Heuristinen Heroinisti
Intiaanitarujen Hilarius Hiiri
I-pentue, tervueren
Emänä on tervunarttuni Terranois Light My Fire "Deva". Devan isä on evm sukuinen ja emän puolelta löytyy Redwickiläisiä.
Deva ei ole käynyt yhdessäkään näyttelyssä, mutta olen sitä muutamiin ilmoitellut. Neito on BH JK3 FIN KVA FIN TVA, kisaa myös paimennuksen A2 luokassa. Devan kanssa pyritään kisaamaan vielä vAVA:ksi, tällä hetkellä löytyy 6xvKUMA
Isänä on Rainvalley's Kindly Soul "Frank", hyväsukuinen ja monipuolisesti pärjännyt uros jolla on erinomainen luonne.
Frankin isä on jo edesmennyt Kirsin tuontikoira ja emänä Furenza An Deiner Seite, jonka emä on Mökkihöperön Eloveena, lempitervuni. Mökkihöperön Eloveenalla on äärimmäisen mielenkiintoinen suku!
Frankilla on näyttelyistä yksi SERT ja kisaa PAHA VOI luokassa. Titteleitä löytyy BH HK3 TK4 FIN TVA vAVA vPVA
Varaajia otetaan kolme.
vani, Gambling shepherds - n. Intiaanitarujen Idylli Integrointi
NeaS, Cinnamon Circles - n. Intiaanitarujen Innovatiivinen Instrumentaalinen
Intiaanitarujen Inhottava Imperialismi
Intiaanitarujen Idolisoi Idiotismia
Intiaanitarujen Idylli Integrointi -- vani
Intiaanitarujen Illegaalinen Illustraatio
Intiaanitarujen Imaginaarinen Illuusio
Intiaanitarujen Imbesillin Imitaatio
Intiaanitarujen Immoraalinen Impressio
Intiaanitarujen Infantiili Individualismi
Intiaanitarujen Indifferentti Instituutio
Intiaanitarujen Innovatiivinen Instrumentaalinen -- NeaS
Intiaanitarujen Intentionaalinen Improbatur
Intiaanitarujen Intellektuelli Interiööri
Intiaanitarujen Invarianssi Invaasio
Intiaanitarujen Isobaarin Indeksi
J-pentue, groenendael
Intiaanitarujen kenneliin olisi pitkästä aikaa tulossa gronttuja!
Emänä on oma tuontinarttuni Wizards of the Sonic eli Psi. Psi on tosiaan kokonaan evm sukuinen. Titteleinä vaatimattomasti vasta bh jk3 tk3. Narttu kuitenkin kisaa MAXI 3:sissa, A2:sissa ja tokon EVL:ssä. Pentue syntyy sitten kun Psi on vAVA, KVA ja TVA (vPVA myös ehkä). Eli pentue ei ole ihan heti syntymässä. Pakollisena on ainakin TVA ja vAVA.
Isänä on Flean lainaama uros Pikitassun Contento De Negro eli Jasu. Jasu on myös kokonaan evm sukuinen uros. Uros on hyvin kisannut, titteleinään BH HK3 vPVA vFIN TVA vFIN KVA. Näyttelyistä on pentuna tullut menestystä ja aikuisena EH:ta. Jasulla on vepen SOVE hyväksyttynä sekä 1. palkinto räjähdekoirakokeista!
Varaajia otetaan kolmesta neljään.
Fela, Doubledare - n. Intiaanitarujen Jobinpostin Jahti
Miira, Copel - u. Intiaanitarujen Joviaali Janitsaari
Intiaanitarujen Januksenkasvoinen Jaarli (tai Januskasvoinen)
Intiaanitarujen Jatsi Jive (tai Jazz Jive)
Intiaanitarujen Jurakautinen Juppi
Intiaanitarujen Joviaali Jokeri
Intiaanitarujen Juvenliini Jaguaari
Intiaanitarujen Jonglöörin Jargon
Intiaanitarujen Jäävi Jeremiadi
Intiaanitarujen Juliaaninen Jambi
Intiaanitarujen Jokto-Joule
Intiaanitarujen Jade Jojo
Intiaanitarujen Jeti Janitsaari
Intiaanitarujen Jugend Joystick
Intiaanitarujen Jobinpostin Jahti -- Flea
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Intiaanitarujen tervuja ja malikoita
Miksi mielenkiintoisia pentueita tulee, kun mulla raasulla ei ole vielä sivujakaan kasassa. Mutta kyllähän tuo tervupentu kiinnostaa, ehkä narttu. Kuvatilanne ei itsellä kyllä mikään häävi ole, mutta jotakin tosiaan löytyy. Sivuja alan värkätä tässä pikkuhiljaa ja koiralle voin toki tehdä jo ennakkoon, jos syntyvät jo aiemmin, niin pääsee sitten jo kisoihin ilmoittelemaan. Jos siis minulle pennun suot. :D Ja ne perus, pk-lajit, paimennus, agi, toko ja pelastuskokeet + näyttelyt.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Joo erittäin mielelläni mä sulle luovutan Myrskyluodon seuraajaan ellet sitä nosta pystyyn
/Up! Kai joitakin kiinnostaa tervu tai mali?
Sessestä tuli TVA.
/Up! Kai joitakin kiinnostaa tervu tai mali?
Sessestä tuli TVA.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Mua saattais kiinnostaa malinois Vicinityy.. Oisko siis kisaamisella kauheeta kiirettä, koska mulla meinaa olla koodit aika täys, mut en haluis jättää tällasta väliin :s
.
.
.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Ei ole ollenkaan! En mä koskaan vaadi mitään himokisaamista ja ymmärrän sen jos kisakoodit on sen verta täynnä ettei pääsisi heti kisaamaan :)
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
No sitten mä voisin tarjoilla! Kirjotinki jo yks päivä tarjouksen, mut en sitte lähettänykkää sitä jostain syystä. Mut joo. Toivoisin saavani urosnappulan ja pääsisi Vicinityyn asumaan. Kisattaisiin tokossa, pk:ssa, paimennuksessa ja näyttelyissä, sekä mahdollisesti koiratanssissa ja hieman vielä ei niin varmasti agilityssa (en oikeen oo osannu ottaa omakseni tota lajia ees täälä). Pennuista en vielä tiiä, saatan tarjota jollekkin tai sitten jää käyttämättä jalostukseen. Saatan myös innostua rodusta silleen, että pistän jotain pientä rojektia pystyyn, kattoo nyt (; Mut jos pentuja, nii korkeintaan kolme kappaletta ja yksi pentue.
Eipä mulla silleen oikeen muuta tule mieleen. Kysy jos jotain jäi puuttumaan (:
/ + Mulla oli tylsää, joten tein sivutki jo jos vaikka tällanen mulle muuttais. Nova on herran nimi.
Eipä mulla silleen oikeen muuta tule mieleen. Kysy jos jotain jäi puuttumaan (:
/ + Mulla oli tylsää, joten tein sivutki jo jos vaikka tällanen mulle muuttais. Nova on herran nimi.
.
.
.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Joo sulle ehdottomasti :) laittelen sulle uroksen varaukseen. Agi ei oo mitenkään välttämätöntä, et kunhan pkta ja lisänä tokoa niin on tarpeeks mulle.
Mult tulee nimiä sitten varmaan tos keskiviikkona kun koeviikko on ohi niin mul on paremmin aikaa.
Huomasin muuten pienen mokan, että täähän onkin tosiaan H ja I pentue eikä E ja F. En tiedä mitä mä ajattelin kun ton tein :---D
Mult tulee nimiä sitten varmaan tos keskiviikkona kun koeviikko on ohi niin mul on paremmin aikaa.
Huomasin muuten pienen mokan, että täähän onkin tosiaan H ja I pentue eikä E ja F. En tiedä mitä mä ajattelin kun ton tein :---D
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Le-ppä-ker-ttu
Tinkan sivutkin jo laitoin alulle. :) Toivottavasti saadaan varaajia, että pennut pääsis pian syntymään!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Oi ku kiva! Tosi pätevän näköinen koirakin kuvissa :)
Mä muuten mietin, että kävisikö emäksi mun Deva mikäli näissä varaajissa kestää? Kun uskoisin että saisin ton vielä vAVA:ksi ennen pentujen syntymää, agia kun järkätään niin tiheästi. Mulla kun olis tarkoituksena lopettaa Intiaanitarujen kokonaan näin hiljalleen, et pitäis saada koirille pentuja.
Jos Devasta tulee emä, niin tämä on myös Intiaanitarujen viimeinen tervueren pentue!
Mä muuten mietin, että kävisikö emäksi mun Deva mikäli näissä varaajissa kestää? Kun uskoisin että saisin ton vielä vAVA:ksi ennen pentujen syntymää, agia kun järkätään niin tiheästi. Mulla kun olis tarkoituksena lopettaa Intiaanitarujen kokonaan näin hiljalleen, et pitäis saada koirille pentuja.
Jos Devasta tulee emä, niin tämä on myös Intiaanitarujen viimeinen tervueren pentue!
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Le-ppä-ker-ttu
oi, mulle ainakin käy Deva vallan hyvin! Suvultaan ja tuloksiltaan oikein passeli neitokainen. :)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Jees mahtavaa :)
Kai nyt jollekin muille kelpais tervu tai malikka? En mä mitään himokisaamista vaadi!
/Vielä yks tervu olis vapaana!
Kai nyt jollekin muille kelpais tervu tai malikka? En mä mitään himokisaamista vaadi!
/Vielä yks tervu olis vapaana!
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Tosiaan emä on nyt tervuepentueella. Malikoille kaivattais vielä varaajia.
Tässä olis maleille ja tervuille nyt nimiä. Itsekin saa keksiä. Pitää olla kaksiosainen, molempien osien täytyy alkaa sillä pentueen kirjaimella (maleilla H ja tervuilla I) ja sen täytyy olla suomea.
Nimet laitettu ensimmäiseen viestiin.
Tässä olis maleille ja tervuille nyt nimiä. Itsekin saa keksiä. Pitää olla kaksiosainen, molempien osien täytyy alkaa sillä pentueen kirjaimella (maleilla H ja tervuilla I) ja sen täytyy olla suomea.
Nimet laitettu ensimmäiseen viestiin.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Intiaanitarujen tervuja ja malikoita, nimiä - pentuja vpna!
Intiaanitarujen Idylli Integrointi voisi tulla Tinkan viralliseksi nimeksi. :)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Laittelen sen :)
/Jee! Toi oli ihan mun lemppari noista
/Jee! Toi oli ihan mun lemppari noista
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Mun herralle nimeks Intiaanitarujen Hyperkorrekti Humanisti c:
.
.
.