Koruttoman 6. pentue on ollut suunnitteilla jo varmasti vuoden päivät. Jottei olisi tullut toista mokomaa odotetuksi, päätin näillä näkymin laittaa nyt esille tämän yhdistelmän.
Isä on Koruttoman ja minun oma kultapoikani, Kanadasta alkuperijään lähtisin oleva, Chuck&Calvin, tutummin Kamu. Kamu on saanut paljon ihailua osakseen ja olen yrittänyt kilpailla sen kanssa lajissa kuin lajissa miltei täydellisin pyrkimyksin - valioon asti. Tällä hetkellä Kamun meriittilista näyttää tältä, BH RH-E RH-T B RH-FL B RH-F A Hk3 Jk3 vFINW-10 vLTW-11 vISL & vFIN & vLTU MVA vFIN NVA & JVA & KVA vVPVA vFRA JVA vFRAJM-11. Luonteeltaan Kamu on kaikkien kaveri ja oikein hellyyttävä labradoripoika. Se on iloinen persoona, joka rakastaa toimintaa.
Emäksi valitsin kauniin keltaisen tyttösemme Jamocha Daydreamin, joka tuli minulle aikoinaan Briteistä. Disasta tuli elokuussa Saksan jälkivalio, joka sinetöi tämän yhdistelmän. Meriittirivi näyttää tältä, BH RH-E RH-T B RH-F A TK1 Jk2 vRpoK1 vFIN NVA vJM-11 vGERJM-11 vGER JVA , jonka takana on osakseen tytön mahtava miellyttämisenhalu ja kiinnostus erityisesti metsästykseen, sekä metsäjäljestykseen. Kaikin puolin Disasta on kasvanut rauhallinen ja kiltti labradorinnoutaja, joka on myös pärjännyt näyttelyissä vaihtelevasti erittäin hyvin ja erinomaisesti.
Varauksia tähän pentueeseen otetaan maksimissaan kolme. Yksi pentu sijoitetaan tai jää minulle. Pentueen ajankohtainen syntymäaika on tässä syys-lokakuun vaihteessa, mikäli kiinnostusta löytyy. Toivoisin pentujen tulevaisuudelta kilpailemista väh. nomessa. Potentiaalia on varmasti kuitenkin monenlaisiin lajeihin.
Mikäli pentue aiotaan teetättää, niin sen soisin pysyvän max. 3 pennussa, jottei suku pääse liikaa yleistymään. Ja koska Kamu on silmäteräni ja tahdon sen pennuille erityisen hyvän kodin, ei aktiivisuuskaan olisi pahitteeksi! :)
›› Myyntiehdot
Varaukset 3/3
- Spunky, uros Koruttoman Aladdin
- neean, narttu Koruttoman Kaunotar, http://pystykorva.webs.com/janda.htm
- femm, narttu Koruttoman Tuhkimo, http://www.rantaminttu.net/koruton/lumina.htm
Nimiteemana on lasten elokuvaklassikot ja nimivaihtoehdot löytyvät alempaa! Syntymäpäiväksi on valittu 30.9.2012.