Katotaan tuleeko jänniä.
Eli kuten otsikosta käy ilmi, etsinnässä on mustavalkoinen bordercollie narttu, työlinjainen tai vahvasti työlinjaiseen painottunut sekalinja. Toivoisin harvinaista tai evm-sukua. Ensisijaisesti toivoisin kodinvaihtajaa, jo hieman kisattua koiraa, mutta huomioin myös pennut!
Narttu tulee jalostuskoiraksi, yksi tai kaksi pentuetta. En halua sijoituskoiraa. Kisatahtia näkee Lowryderin koirien sivuilta (jahka domain alkaa toimia..), eli paimennusta, tokoa, agilitya ja pk-lajeja luvassa. Mahdollisesti pelastusta myös.
O: mv bc narttu (suatu)
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
O: mv bc narttu (suatu)
Vuoden 2012 kennelinperustaja
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: O: mv bc narttu
Kiinnostaisko sua ehkäpä Suri (kuvia en haluaisi antaa mukaan)?
Suri on evm. sukuinen tuontikoira jonka kanssa oon aloitellut kisaamista agilityssä, tokossa, paimennuksessa ja pk-lajeissa :)
Suri on evm. sukuinen tuontikoira jonka kanssa oon aloitellut kisaamista agilityssä, tokossa, paimennuksessa ja pk-lajeissa :)
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Ei paha! Kuvat tosiaan minulla itselläni on jo, joten niitä en tarvitse :) Seurailen vielä hetken tilannetta.
Vuoden 2012 kennelinperustaja
-
- Kriisissä
Mulla olisi nyt virtuaalipuuhien lopettamisen takia todennäköisesti pian piikille menevä mustavalkoinen bcn Bordersky Mor.
Sukutaulu löytyy täältä ja tosiaan virtuaalimaailmassa ovat olleet vain Morin vanhemmat, jotka molemmat ovat evm.-sukuisia. Kilpailtu on jonkin verran agilityssä ja hieman paimennuksessa ja haussa.
Jos vain kiinnostaa niin vie pois, kun kisoja on kuitenkin vielä edessä jonkin verran! :)
Sukutaulu löytyy täältä ja tosiaan virtuaalimaailmassa ovat olleet vain Morin vanhemmat, jotka molemmat ovat evm.-sukuisia. Kilpailtu on jonkin verran agilityssä ja hieman paimennuksessa ja haussa.
Jos vain kiinnostaa niin vie pois, kun kisoja on kuitenkin vielä edessä jonkin verran! :)
61°07 45 N 21°30 20 E