Ilmoitus asiaa...

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Yatsu
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

Ilmoitus asiaa...

Viesti Kirjoittaja Yatsu »

..myöhäistä sellaista. Kuuluukohan tänne topicciin?
Oon nyt kesäloman viimeiseltä viikolta lähtien saanut taistella tuon ikivanhan tietokoneemme kanssa, ja asia on nyt niin, että se ei nyt toimi enää. Satunnaisesti toimikin aluksi, mutta nyt se on lopullisesti lakannut toimimasta. :( mulla oli paljon kaikkea tehtävää vielä kesken, erityisesti mieltä on painanut virtuaalinäyttelyt joita on pitänyt tuomaroida. Nyt en pysty enää toimimaan missään tuomsrina enkä kisauttamaan koiriani koska kännykällä tämän yhdenkin viestin kirjoittaminen on jo vaivalloista. SUURET PAHOITTELUT JA ANTEEKSI PYYNNÖT KAIKILLE, JOILLE OLEN LUPAUTUNUT JOTAKIN TUOMAROIMAAN TAI KASVATIN OTTAMAAN TAI PIIRTÄMÄÄN JOTAIN. En pysty mitään noista viemään loppuun, tollerien tuomaroiminen oli jo lähes puolessa välissä, juintun bortsujen luonnokset tehtynä ja kisautukseenkin olisi vielä löytynyt intoa. Nyt vain joudun toteamaan, että koska minulla ei ole tietokonetta, kaikenlainen virtuaalikoirailu loppuu tähän koska uutta konetta ei varmastikkaan ole muutamiin kuukausiin tiedossa.
Kännykällä asioiminen täällä on ainoa keino pysyä vielä yhteyksissä ja pystyn myymään virtuaalikoirani ja palauttamaan kasvattini. Olisi vain kivaa jos minuun otettaisiin ensisijaisesti tietystä koirasta yhteyttä, se kun on hieman vaivalloista kännykällä linkitellä kaikki koirani tänne myytäväksi :/ Oldn edelleen todella pahoillani kaikille turrilaisille että en ilmoittanut asiasta ennemmkn vaikka olisi pir
Kuva
Yatsu
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

Re: Ilmoitus asiaa...

... kännykän teksti kentästä loppui tila. Jatkuu tässä.
Olisi pitänyt ilmoittaa aiemmin, mutta se vaan sitten jäi. Toivottavasti en saa kauheata vihaa päälleni, mutta keksitty juttu tämä ei ainakaan ole. :(
kenneleitäni ovat Tei Shinrai, Ankkalammen, Hirvenhaukun ja Salmiakki. Pitäisi googlettamalla löytyä. Kasvattajat voivat ottaa kasvattinsa takaisin ja jos olet kiinnostunut jostakin koirasta, ostopyyntöjä voi jättää.
Kuva
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Vitsi miten harmi! :/ Mua kiinnostas napata huostaani Fire'nfogiin tuo Ternavan Ukko, mikäli kuvat lähtevät sitten mukaan. Ois mun eka harmaa ja pääsis jatkamaan uraansa näyttelyissä, metsällä, tokossa ja agissa!
Evm-suku hellii kovasti tietty kanssa ajatuksia, ja kiinnostais joskus hamassa tulevaisuudessa ehkä jalostukseen käyttää pienen pentueen muodossa.
Yatsu
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

^ joo eiköhän sulle lähde. Haikein mielin hänestä luovun, olin tulevaisuuteen hänelle miettinyt kaikenlaista kuten pentuetta, mutta turha sitä on itsellä pitää kun virtuaalimaailman joudun pitkäksi aikaa jättämään tai lopulta kokonaan. Pääsee varmasti hyvään kotiin.
Mulla olis sellainen toivomus/vaatimus ukon pentueelle, että emän on oltava evm sukuinen tai sitten kokonaan evm koira. Ja mielellään enintään 4 jälkeläistä kaikenkaikkiaan ja jälkeläisten puolisotkin sais olla evm sukuisia, kun harmaita on virtuaalimaailmassa niin vähän, että kivempi luoda uusia sukupolvia. :) mutta toki saa ukon jälkeläisiä sitten risteyttää suvullistenkin kanssa, jos tahtoo eikä muita vaihtoehtoja ole.
Harmi vaan mä en millään muista keneltä ukon kuvat sain, kun muistaakseni sitä ei ole ukon sivuilla mainittu.. että häneltä kai pitäisi olla lupa, mutta eiköhän kuvatkin voi tulla sulle mukaan, tuskin pistää pahakseen =)
Kuva
Vastaa Viestiin