Furenzan pentueet 2012: labroja ja lagottoja NIMIÄ

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Re: Rhodepentuja, NIMET! syntyvät 02.06.

Viesti Kirjoittaja Danay »

Pipan sivut täytettä vailla c:
// Kuva tulee jahka saan piirrettyä sen. Ensin teen parit tilaustyöt kuitenkin valmiiksi! Kisaus aloitetaan kuitenkin muissa lajeissa lähes samantien kun neiti kotiutuu.
Zema
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Zema »

lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noina »

Oho en oo muistanut laittaa sivuja tänne ollenkaan vaikka ne on olleet varmaan yli viikon olemassa! Alli, kuvat tulee sitten kun jaksan lähetellä kuvalupapyyntöjä.
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Kiitos kaikille ja onnea kisakentille. (:
seita
Toistolla tehoa

Re: Furenzan pentusuunnitelmat 2012

Viesti Kirjoittaja seita »

mä ajattelin ilmaista kiinnostukseni noihin mali x tervu -pentuihin!
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Muakin saattaisi kiinnostaa tuo tervu x mali-yhdistelmä, mutta minkälainen tuo Onen suku on? Lähinnä sitä mietin, että onko kuinka yleinen?

Olisi toki aivan unelma, jos sulle kävisi ja joku innokas löytyisi niin sijoittaa tuosta yhdistelmästä pentu maailmalle kuvien kera. Tän pennun pennut vois sit syntyä jossain hamassa tulevaisuudessa Teräshampaan nimiin. Niin ja joo oon edelleen kiinnostunut Tinjan pennuista, mutta kuitenkin riippuen isästä. Toki tänkin pentueen kohdalla olis aivan unelma, jos joltakin sijoituskoti löytyisi labbikselle. Multa saisi kuvat mukaan ja pennut syntyis sit myös joskus vuonna x Lasipisaran nimiin.
Mulla kun on itsellä vähän auki, että mitenkä mulla on uuden koulun alkaessa aikaa virtuaalijutuille ja onko mulla yleensäkään ees tietokonetta ja nettiä :D
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Otan seitaan yhteyttä pentueen ollessa ajankohtaisempi. (:

Susityttö: Taidankin tehdä tässä nopean sukuselvityksen tosta Onesta, kun en itekään ole oikein varma. Sen takaa löytyy vanhaa sukua, emänemä Mökkihöperön Eloveena "Vanja" on mun vanhimpia virtuaalipiskejäni, vuonna 2005 syntynyt ja yli vuosi sitten kuollut ja kuopattu. Vanjalla käytin evm. urosta, josta syntyi Onen äiti Deia. Deian pentueessa oli neljä koiraa, Geh ei tainnut koskaan saada kunnon tuloksia, Juinttu luopui Schwarmista enkä ole sille uutta omistajaa etsinyt, ainoastaan Leb Die Sekunde-pojasta en ole varma edes jalostuskäytön osalta enkä googlettamalla löytänyt sille toimivia sivuja. Deialla Kirsi käytti täysin evm. sukuista koiraa, mistä syntyi kolme kakaraa, Onen lisäksi yksi uros on Rebecalla ja toinen narttu Mimmulla, noiden mahdollisesta tulevasta jalostuskäytöstä en tiedä mitään, kun en ole kasvattaja. Tohon sukuun oon sotkenu sen verran evm. koiria, että en usko sukua kovin yleiseksi erityisesti, kun pitkäsukuinen Vanja tosiaan on vanhaa perua.

Mua itseäni houkuttelis malikka tästä pentueesta, koska tykkään Furista hirveästi, mutta mulla ei taida olla varaa ottaa tällästä itelleni. Sinänsä haluaisin antaa sijoitukseen, mutta ei mulla taida riittää mielenkiinto belggareihin, joten mikäli joku on kiinnostunut niin mun puolesta Susityttö voi antaa kakaran sijoitukseen.
Tinjan pentue on vielä erittäin auki, sen suhteen en lähde tekemään mitään päätöksiä vielä. Sä tietysti saat kasvattajana olla mukana valitsemassa urosta, mä en taida olla erityisen hyvin perillä labrojen tilanteesta.
seita
Toistolla tehoa

mä voisin kyllä ottaa sijoitukseen jonkun pennelin kun en varmaan itse jaksaisi lähteä pentuetta teettämään mutta haluaisin tervun tästä pentueesta. mulla on yhdet lyhytkarvaisen tervun kuvatkin jo jemmassa tätä varten. :mrgreen:
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Re: Furenzan pentusuunnitelmat 2012: Lagottoja ja corgeja!

Oi vitsi lyhytkarvaisen tervunkuvat, tosi kiva, että tähän pentueeseen saadaan sellaisia, mitä oikeastikin syntyisi. (:

Curro sai heti kaipaamani tulokset (ton belggaripentueen kohdalla ei voi sanoa samaa..), joten nyt ois lagottopalloja varattavana sekä welsh corgi cardiganeja.
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Re: Furenzan pentueet 2012: lagottoja, corgeja ja belggareita!

Furille viimeinen vKUMA ja pölkkärit on nyt varattavissa.
seita
Toistolla tehoa

mulle se tervu! :mrgreen:
by paper tissue skin

((RUMOER))

Jute
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Jute »

Mua kiinnostais yks malikka tyttö aloittelevaan Ratjettiin. Kisatusta suojelussa, tokossa ja poliisikoirakokeissa. Näyttelyissäkin pyörähdettäisiin parisen kertaa.
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Sanoitko sä seita missään vaiheessa haluutko uroksen vai nartun? Multa on menny ohi. :mrgreen: Tuleeks se nyt sijoitukseen Susitytöltä? Ja Rumoeriin?

Jutelle lähtee malityttö. (:

Vielä voin ainakin yhden varauksen tähän pentueeseen ottaa, jos kiinnostusta löytyy. Sen verran varaajia kuitenkin jo, että uskoisin kakaroiden syntyvän syyskuun alkupuolella eli belgit ehtii lagottojen edelle ja nimet alkaa F-kirjaimella. Halutessaan voitte tulla ehdottamaan jotain englanninkielistä nimeä, mutta koitan tehdä listan ehdotuksista joku päivä.
seita
Toistolla tehoa

en oo tainnut sanoa, noissa mun kuvissa taitaa olla narttu. sellainen siis! :mrgreen: ja mun puolesta vois olla sijoitus Susitytöltä kun en itse ole kuitenkaan kiinnostunut jalostukseen käyttämään.

edit/
ja juu Rumoeriin tulis asustelemaan!
by paper tissue skin

((RUMOER))

Jute
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Jute »

Jees, rupeen sivuja järkkään. Ootan hetken noiden kuvien kanssa ku on parit kuva lupa pyynnöt lähettäny jos en saa lupia niin etin sitte jotkut muut kuvat. Ja nimikin pitää keksiä :)
Vastaa Viestiin