Weldenvarden C-aussiet
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Weldenvarden C-aussiet
Nyt alkaisi olemaan Welkun toisen aussiepentueen aika! Luvassa olisi vähän uutta ja vähän vanhaa sukujen suhteen. Pennut tulevat olemaan näyttelylinjaisia, joten käyttölinjaisten aussieiden kuvat eivät sovi. Jos muita ei löydy, on mahdollista tehdä asiassa poikkeus. Multa voi mahdollisesti saada jotain kuvia, mutta mitään superhyviä ei löydy.
Pentueen emä on ensimmäinen aussienarttuni Bordersky Rona. Ronan isän puolen suku on vanhinta virtuaalimaailman aussiesukua, joka ei kuitenkaan ole yleistynyt liikaa. Isän isän takaa löytyy aitoja amerikkalaisia virtuaalikoiria, joiden sukutaulut löytyvät osoitteesta http://www.showdog.com/.
Emän puoli suvusta onkin uudempaa, Rona sisaruksineen on vasta kolmas sukupolvi.
Rona on kauniin ulkomuotonsa ansiosa saavuttanut viiden maan muotovalion arvon sekä vMJV-11 ja vFINW-11 voittajatittelit. Näyttelymenestyksen lisäksi Rona on saavuttanut käyttöpuolelta agi-, toko- ja paimennusvalion arvot, sekä pk-jäljeltä koularin Jk2. Kisaaminen PK-lajeissa jatkuu edelleen, mutta pentue saattaa syntyä ennen kuin viimeiset tulokset ovat haettu.
Isäksi olen valinnut evm-sukuisen tuontini Zapin, viralliselta nimeltään Zip Zap Enzo Black, joka suvuttomuudensa puolesta tulee tasapainoittamaan Ronaa tällä saralla. Zap saavutti agilityvalion arvon tammikuussa 2012 ja tällä hetkellä kilpailee voittajaluokassa pk-jäljellä ja erikoisvoittajaluokassa tokossa. Myös Zap on aikamoinen komistus, se on ansainnut 10 sertiä ja on viiden maan muotovalio.
Varaukset 1/3-5 (Arvioitu aika pentujen syntymälle 05.09.2012)
- -Gira-, uros - Weldenvarden Rampant Chaos
- Eros, uros - Weldenvarden Without The Mask
- Erika, narttu - Weldenvarden Field Of Paper Flowers
- Kendra, narttu - Weldenvarden Rainclouds Come To Play
Nimet (teemana Evanescence biisien lyriikat)
Weldenvarden Field Of Paper Flowers
Weldenvarden Monsters Calling My Name
Weldenvarden Raindrops Telling A Story
Weldenvarden Candy Clouds Of Lullaby
Weldenvarden Out Of Touch
Weldenvarden Godess Of Imaginary Light
Weldenvarden Fear Of The Silent Nights
Weldenvarden Rampant Chaos
Weldenvarden Your Reality
Weldenvarden Wind Will Whisper
Weldenvarden Rainclouds Come To Play
Weldenvarden I'm Pouring Crimson
Weldenvarden Return To Me Salvation
Weldenvarden Icons Of Self Indulgence
Weldenvarden Perfect By Nature
Weldenvarden Just What We All Need
Weldenvarden Stare In Wonder
Weldenvarden Without The Mask
Weldenvarden Everybody's Fool
Weldenvarden Always Confusing
Weldenvarden Got To Break Through
Pentueen emä on ensimmäinen aussienarttuni Bordersky Rona. Ronan isän puolen suku on vanhinta virtuaalimaailman aussiesukua, joka ei kuitenkaan ole yleistynyt liikaa. Isän isän takaa löytyy aitoja amerikkalaisia virtuaalikoiria, joiden sukutaulut löytyvät osoitteesta http://www.showdog.com/.
Emän puoli suvusta onkin uudempaa, Rona sisaruksineen on vasta kolmas sukupolvi.
Rona on kauniin ulkomuotonsa ansiosa saavuttanut viiden maan muotovalion arvon sekä vMJV-11 ja vFINW-11 voittajatittelit. Näyttelymenestyksen lisäksi Rona on saavuttanut käyttöpuolelta agi-, toko- ja paimennusvalion arvot, sekä pk-jäljeltä koularin Jk2. Kisaaminen PK-lajeissa jatkuu edelleen, mutta pentue saattaa syntyä ennen kuin viimeiset tulokset ovat haettu.
Isäksi olen valinnut evm-sukuisen tuontini Zapin, viralliselta nimeltään Zip Zap Enzo Black, joka suvuttomuudensa puolesta tulee tasapainoittamaan Ronaa tällä saralla. Zap saavutti agilityvalion arvon tammikuussa 2012 ja tällä hetkellä kilpailee voittajaluokassa pk-jäljellä ja erikoisvoittajaluokassa tokossa. Myös Zap on aikamoinen komistus, se on ansainnut 10 sertiä ja on viiden maan muotovalio.
Varaukset 1/3-5 (Arvioitu aika pentujen syntymälle 05.09.2012)
- -Gira-, uros - Weldenvarden Rampant Chaos
- Eros, uros - Weldenvarden Without The Mask
- Erika, narttu - Weldenvarden Field Of Paper Flowers
- Kendra, narttu - Weldenvarden Rainclouds Come To Play
Nimet (teemana Evanescence biisien lyriikat)
Weldenvarden Field Of Paper Flowers
Weldenvarden Monsters Calling My Name
Weldenvarden Raindrops Telling A Story
Weldenvarden Candy Clouds Of Lullaby
Weldenvarden Out Of Touch
Weldenvarden Godess Of Imaginary Light
Weldenvarden Fear Of The Silent Nights
Weldenvarden Rampant Chaos
Weldenvarden Your Reality
Weldenvarden Wind Will Whisper
Weldenvarden Rainclouds Come To Play
Weldenvarden I'm Pouring Crimson
Weldenvarden Return To Me Salvation
Weldenvarden Icons Of Self Indulgence
Weldenvarden Perfect By Nature
Weldenvarden Just What We All Need
Weldenvarden Stare In Wonder
Weldenvarden Without The Mask
Weldenvarden Everybody's Fool
Weldenvarden Always Confusing
Weldenvarden Got To Break Through
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Weldenvarden C-aussiet
Multa vois löytyä kiinnostusta yhdestä aussiekakarasta tonne Red Wolve'siin! Käyttöpuolella tultaisiin enimmäkseen käymään (pk, paimennus, agility ainakin alkuun. Tokoakin voidaan lähteä kokeilemaan). Näyttelyissäkin tultaisiin pyörähtämään kun sopiva nly on näkyvissä. Tarkoituksena olisi saavuttaa ainakin paimennus-, sekä käyttövalion pestit.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mua vois kiinnostaa... Olen vaan tosi hidas ton kisautuksen suhteen.
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Molemmille pentu :) Ei sen kisaamisen tarvitse olla mitään älyttömän aktiivista, mutta toivon että koira ei jää lojumaan pariksi vuodeksi saavuttaen ainoastaan paimennuksen perusradan ja BH-kokeen.
Sukupuolet?
Sukupuolet?
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
No jos nyt sitten. :D Uros ja nimeksi Weldenvarden Without The Mask. Kuviksi tulee nämä.
-
- Höpsö veitikka
Ääää, muakin alkoi nyt kiinnostamaan tämmöinen auttienapelo... Olen tässä hiljalleen palaillut virtuaalimaailmaan muutaman koiran voimin, ja kattelen sit mitä vanhojen kanssa tehdään kun pääsen kunnolla vauhtiin. Evm-sukuiset varmaan heivaan kokonaan, ja suvulliset pidän, ja niitä nyt ei onneks ookaan kun korkeintaan parikymmentä ja aion ottaa 5-6 kerralla kisailtavaksi. Periaatteessa lupasin jo itelleni etten ota nyt vähään aikaan yhtäkään uutta koiraa jottei tää homma taas karkaa käsistä, mut ehkä yksi suvullinen menee ja tää on nyt kuitenkin tosi mukavanoloinen ja inspiroiva pentue...
Niin luulen että tulee itse asiassa ihan kunnollakin koiran kanssa kisailtua. Weldenvarden-kasvatti on vaan semmonen must!
Juuri eilen tein sivut Aidanille, eli niistä mallia, ja toisena vaikkapa Tilli. Kisautusnäyttöö mulla ei oikein enää oo kuin sieltä vuosilta 2009-2010, jolloin tsekkasin kaikkien liittojen kalenterit ensimmäisenä aamulla ja ilmoittelin kaikki kynnelle kykenevät koirat mukaan. : D Siihen tähdätään taas. Pentu tulisi nyt ainakin ensi alkuun Atjaan, kun laitoin kaikki muut kennelit jääsankoon määrittelemättömäksi ajaksi jotta saisin tän homman nyt rullaamaan ensin. Atjan sivut ovatkin itse asiassa jo tosi hyvässä vaiheessa, siihen nähden että mulla ei oo koskaan ollu ensimmäistäkään täysin valmista virtuaalikenneliä.
Aattelin että voisin ottaa nartun, ja kisailla sen kanssa näyttelyt, peekoot, tokot, agit, paimennukset ja mahdollisesti pelastusta, sekä jos oikein innostun niin miksei myös koiratanssia ja flyballia. : D En tiä ootko ees halukas luovuttamaan mulla mukeloa kun oon ollut totaalisen virta pois varmaan jo lähemmäs vuoden, ja tosiaan viimeiset merkittävät saavutukset kisakentillä jostakin vuodelta 2010, mutta yritänpä kuitenkin, sen verran hieno yhdistelmä. : )
Niin ja jos mulle pentu, niin nimeksi ehdottomasti Weldenvarden Without The Mask. &.&
// Aa, no sitten Field Of Paper Flowers.
// Yes sir : D Narttu ja tosiaan se Weldenvarden Field Of Paper Flowers.

Juuri eilen tein sivut Aidanille, eli niistä mallia, ja toisena vaikkapa Tilli. Kisautusnäyttöö mulla ei oikein enää oo kuin sieltä vuosilta 2009-2010, jolloin tsekkasin kaikkien liittojen kalenterit ensimmäisenä aamulla ja ilmoittelin kaikki kynnelle kykenevät koirat mukaan. : D Siihen tähdätään taas. Pentu tulisi nyt ainakin ensi alkuun Atjaan, kun laitoin kaikki muut kennelit jääsankoon määrittelemättömäksi ajaksi jotta saisin tän homman nyt rullaamaan ensin. Atjan sivut ovatkin itse asiassa jo tosi hyvässä vaiheessa, siihen nähden että mulla ei oo koskaan ollu ensimmäistäkään täysin valmista virtuaalikenneliä.

Niin ja jos mulle pentu, niin nimeksi ehdottomasti Weldenvarden Without The Mask. &.&
// Aa, no sitten Field Of Paper Flowers.

// Yes sir : D Narttu ja tosiaan se Weldenvarden Field Of Paper Flowers.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Mie ehdin jo varata sen nimen.
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Eros, selvä! Komia on uros :)
Erika, eiköhän sullekin pentu lähde, mutta lupaa mulle ettei sulla oo parin kuukauden päästä saman verran koiruja kun hetki sitten : D Uros vai narttu?
Erika, eiköhän sullekin pentu lähde, mutta lupaa mulle ettei sulla oo parin kuukauden päästä saman verran koiruja kun hetki sitten : D Uros vai narttu?
- Kendra
- Höpsö veitikka
Saisinko mä tästä sen viidennen, vaikkei mun pitänyt mitään ottaakaan?
Jalostuskäyttöön ehkä, en ole varma, ja kisaamaan paimennukseen, agiin, tokoon ja palveluskoiralajeihin. Valioiden rinnalle siis tulossa, että kisaamaan kyllä pääsee! Kisanäyttöä varmaan sitten Dee. Kuvia mulla ei vielä ole, mutta pitää katsoa minkälaisia koiria Luumäeltä löytyy sunnuntaina (viisi näyttäisi olevan).
76 secondsiin ja varmaankin narttu nimeltään Weldenvarden Rainclouds Come To Play :)
Jalostuskäyttöön ehkä, en ole varma, ja kisaamaan paimennukseen, agiin, tokoon ja palveluskoiralajeihin. Valioiden rinnalle siis tulossa, että kisaamaan kyllä pääsee! Kisanäyttöä varmaan sitten Dee. Kuvia mulla ei vielä ole, mutta pitää katsoa minkälaisia koiria Luumäeltä löytyy sunnuntaina (viisi näyttäisi olevan).
76 secondsiin ja varmaankin narttu nimeltään Weldenvarden Rainclouds Come To Play :)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Kendrallekin mielelläni luovutan pennun :) Nyt olis sitten kaikki varaukset täynnä. Jos minä en ota pentua, niin pentuja syntyy vain neljä.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Mulle uros ja nimeks vois tulla Weldenvarden Rampant Chaos. :)
- Kendra
- Höpsö veitikka
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Le-ppä-ker-ttu
-
- Höpsö veitikka
- Eros
- Höpsö veitikka