M: sijoitukseen koiria
-
- Söi navetan kaksi nautaa
M: sijoitukseen koiria
Minulla itselläni ei ole vain aikaa kisailla kaikilla. Kaikille koirille kuvat luultavasti mukaan, varmistus kuvan ottajalta. Ja näähän annan sijoitukseen, mutta jos välttämättä haluaa omaksi, niin sekin onnistuu(kolme ensimmäistä).
siperianhusky uros Merlin Noe "Merlin"
BH & näyttelyistä EH
Ennen pentuetta haluaisin Merlinin valioksi valjakkoajosta ja jostakin muusta lajista. Muut lajit ovat plussaa.
kaanaankoira narttu Summertime's Felicitas Inge "Felicia"
BH Jk1
Ennen pentuetta valioksi mieluusti jäljestä ja jostakin muusta lajista. Muut lajit ovat plussaa.
whippet narttu Allygesha It's a disaster "Disa"
BH & koejuoksulisenssi anottu
Ennen pentuetta valioksi mielellään ratajuoksuista ja jostakin muusta lajista. Muut lajit ovat plussaa.
belgianpaimenkoira tervueren narttu Nigra Trezoro Vento "Aarre"
BH Tk1 + SA (ei sivuilla)
Ennen pentuetta valioksi mielellään paimennuksesta ja jostakin pk-lajista. Tokossa olisi myös suotavaa jatkaa eteenpäin. Muut lajit plussaa.
australiankelpie narttu Bonzer Bunyip
s.18.03.2011 kasv. Katalya, Bonzer Kelpies (evm)
I. Bonzer Chrissie, IE. Bonzer Brumby, II. Chewie, E. Bonzer Bushranger, EI. Dingo Dinky-di, EE. Digger Tilli
kuva: © Pertti Kärppä
I. Bonzer Chrissie, IE. Bonzer Brumby, II. Chewie, E. Bonzer Bushranger, EI. Dingo Dinky-di, EE. Digger Tilli
siperianhusky uros Merlin Noe "Merlin"
BH & näyttelyistä EH
Ennen pentuetta haluaisin Merlinin valioksi valjakkoajosta ja jostakin muusta lajista. Muut lajit ovat plussaa.
kaanaankoira narttu Summertime's Felicitas Inge "Felicia"
BH Jk1
Ennen pentuetta valioksi mieluusti jäljestä ja jostakin muusta lajista. Muut lajit ovat plussaa.
whippet narttu Allygesha It's a disaster "Disa"
BH & koejuoksulisenssi anottu
Ennen pentuetta valioksi mielellään ratajuoksuista ja jostakin muusta lajista. Muut lajit ovat plussaa.
belgianpaimenkoira tervueren narttu Nigra Trezoro Vento "Aarre"
BH Tk1 + SA (ei sivuilla)
Ennen pentuetta valioksi mielellään paimennuksesta ja jostakin pk-lajista. Tokossa olisi myös suotavaa jatkaa eteenpäin. Muut lajit plussaa.
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
Re: M: siperianhusky u, kaanaankoira n, whippet n, mahd sijoitus
Disalle ja Felicialle lisätty tuloksia!
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
Re: M: (sij.) huskyu, kaanaankoiran ja whippetn
Eikö kukaan halua? Disalle anottu lisenssiä!
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
- Syvällistä
- Viesti:
Re: M: sijoitukseen koiria
Äöä toi tervunarttu kiinnostais ku oon virtuaalitervun hankkimista pyöritelly jo jonkun aikaa. En kasvata rotua enkä toistaiseksi oo varmaan aloittamassakaan, joten senkin puolesta toi sijoitus menis loistavasti. Mulla on koiria tällä hetkellä 3 (+1 tulossa) ja kaikkien kans kisataan lajeissa pk., paimennus, toko, agi, näyttelyt ja sit joitain randomeita. Mun ak:ssa on linkki paikkaan mihin mä voisin tän majottaa ja sieltä voi katsella kans kisa- ja sivunäyttöä! :)
-
Eikähn sulle lähde. Sivuja parin viikon sisään! :----)
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
- Syvällistä
- Viesti:
Ja Aarre löytyy nykyisin täältä! Kuvia en vielä laittanut ja siksi toi yks kohta näkyy noin pöhkösti. Oliko tälle mahdollista saada kuvia mukaan ja jos oli niin osaatko sanoo millä nimellä kuvien ottaja on turrilassa? :)
-
Kiitos sivuista! Kyllä mä uskallan noi kuvat luvata mukaan, kunhan ilmottelet vielä kuvaajalle, turrilassa siis Viivi.
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
- Syvällistä
- Viesti:
Viiviltä sain myös luvat kuviin ja lisään ne tässä kunhan ftp-ohjelma suostuisi toimimaan. :--D Kilpailemaan ei varmaan aleta ihan heti kun oon seuraavat pari viikkoa vähän hiljaisella virtuaalikoirista irl vieraiden takia, mut sen jälkeen sit. :)
-
- Le-ppä-ker-ttu
Toi aussi tyttö kiinnostais jos sen alottelevaan kenneliin uskallat antaa? Osoitehan oli tämä.
-
Saiskos vähän tulevaisuuden suunnitelmia, kisautuslajeja yms?
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
- Le-ppä-ker-ttu
Juu, siis paimennusta, tokoa ja jotakin palveluskoira lajia. Näyttelyissäkin käydään varmaan.
-
- Kanada
Muakin kiinnostais kelpie-eläin! Tulis siis Onnea Oniin (joka on ollut pienellä hiatuksella nyt heinäkuun). Multa löytyy tällähetkellä kaikista lajiesta keepien mentävä aukko ja mua on jo pitempään kiinnostanut tämmönen virtuaalisesti, kun oon IRL saanut seurata monia ihan vierestä. Tulevaisuuden suhteen luulen että enempi ollaan täällä paimennus ja agilitypuolella, miksei me jotain PK-lajiakin voitas kokeilla... Aina näyttää sitten. Itse en ole mikään himokisauttaja, tulokset tulee - muttei kuukaudessa. Tykkään enempi vähän realistisemmasta ajankäytöstä täällä virtuaalipuolellakin!
Jos tyttönen nyt meidän lauman jatkeeksi saapuu, niin riittääkö vaan kuvan copyihin nimi vai pitääkö mun mennä kysymään lupa tuohon kuvaan? (:
Jos tyttönen nyt meidän lauman jatkeeksi saapuu, niin riittääkö vaan kuvan copyihin nimi vai pitääkö mun mennä kysymään lupa tuohon kuvaan? (:
Onnea On - border collies