Whitback'n A-malinoiseja
-
- Syvällistä
- Viesti:
Whitback'n A-malinoiseja
Whitback'n ekan pentueen rotu on ollut selvillä jo alusta alkaen, eli käyttölinjaisia belgianpaimenkoira malinoiseja ois tarjolla muutamalle potentiaaliselle ostajalle! Mikäli pentu kiinnostaa, lukaise myyntiehdot läpi (ihan noita perussääntöjä, mitä kaikilla on, mutta hyvähän ne on kerrata). Pentueen ajankohta olis mahdollisesti siinä syyskuun puolessa välissä suurinpiirtein, saattaa heittää pari viikkoa.
Isänä pentueessa toimii mun upea, ensimmäinen malikkani BH HK1 IPO3 vFIN KVA* vPVA RH-E vFIN TVA vAVA* vKTV-F Cherokee, kutsumanimeltään Minos. Täysin evm-sukuinen, pärjännyt hyvin käyttölajeissa. Näyttelyissä myös paras sijoitus PU4, joten sitä ulkonäköäkin löytyypi!
Emänä pentueelle on Juintun kasvatti, BH HK3 vFIN KVA vPVA RH-E RH-F A vFIN TVA vAVA* vKTV-F Liirun Laarun Bluebell Wood, kavereiden kesken Ringa. Ringa on täysin käyttölinjainen, eli näyttelyissä ei olla käyty (koska rakennekuvaakaan ei ole), mutta käytössä menestytty sitäkin paremmin.
Vaatimuksena olis mahdollisille ostajille, että koirien kans kisattaisiin vähintäänkin pk:ssa ja paimennuksessa. Kuvilla ei sinänsä ole väliä, käy ei-rakennekuvat, pelkät rakennekuvat, pivikot, ja kuvattomatkin kelpaa oikein hyvin. Mulla on myös varastossa aika paljon malikoiden kuvia, joita voin kyllä tarvittaessa luovuttaa hyvillä mielin, mikäli itseltä ei löydy. :) Varauksia otan korkeintaan neljä (kolme itseni lisäksi). Myös sijoitusnarttu on mahdollista luovuttaa, kysäise!
Varaukset 4/4
u. Whitback Alak / elena / Whitback
n. Whitback Alden / Kendra / Webenset
n. Whitback Arwen / Catnip / kennel
u. Whitback Acker / Aveline / Vicinity
nimet
Abel
Abner
Acker
Adlai
Alak
Alcott
Alden
Alene
Alick
Amos
Arron
Axle
Aileen
Alwitha
Aphra
Arwen
Avisa
Isänä pentueessa toimii mun upea, ensimmäinen malikkani BH HK1 IPO3 vFIN KVA* vPVA RH-E vFIN TVA vAVA* vKTV-F Cherokee, kutsumanimeltään Minos. Täysin evm-sukuinen, pärjännyt hyvin käyttölajeissa. Näyttelyissä myös paras sijoitus PU4, joten sitä ulkonäköäkin löytyypi!
Emänä pentueelle on Juintun kasvatti, BH HK3 vFIN KVA vPVA RH-E RH-F A vFIN TVA vAVA* vKTV-F Liirun Laarun Bluebell Wood, kavereiden kesken Ringa. Ringa on täysin käyttölinjainen, eli näyttelyissä ei olla käyty (koska rakennekuvaakaan ei ole), mutta käytössä menestytty sitäkin paremmin.
Vaatimuksena olis mahdollisille ostajille, että koirien kans kisattaisiin vähintäänkin pk:ssa ja paimennuksessa. Kuvilla ei sinänsä ole väliä, käy ei-rakennekuvat, pelkät rakennekuvat, pivikot, ja kuvattomatkin kelpaa oikein hyvin. Mulla on myös varastossa aika paljon malikoiden kuvia, joita voin kyllä tarvittaessa luovuttaa hyvillä mielin, mikäli itseltä ei löydy. :) Varauksia otan korkeintaan neljä (kolme itseni lisäksi). Myös sijoitusnarttu on mahdollista luovuttaa, kysäise!
Varaukset 4/4
u. Whitback Alak / elena / Whitback
n. Whitback Alden / Kendra / Webenset
n. Whitback Arwen / Catnip / kennel
u. Whitback Acker / Aveline / Vicinity
nimet
Abel
Abner
Acker
Adlai
Alak
Alcott
Alden
Alene
Alick
Amos
Arron
Axle
Aileen
Alwitha
Aphra
Arwen
Avisa
- Kendra
- Höpsö veitikka
Re: Whitback'n A-malinoiseja
Höh, mä nyt otan tämmösen lällyttelymalinoisin itelleni eli en itse varmaan teetä tälle pentuetta.
Pääsisi kisaamaan tavoitteellisesti ainakin mainitsemissasi lajeissa (pk, paim) sekä tokoon. Agilityäkin käydään kokeilemassa, mutta valioitumista kys. lajissa en lupaa. Näyttelyissäkin voin kisauttaa, mutta lähinnä käyttöpuolelle painotettuna mennään. Narttua kaipailisin ja Webensetiin pääsisi gronttujen, tervujen ja bortsujen seuraksi. Vaikka mulle on nyt lyhyen ajan sisällä tullut useampi koira niin mun kisautukset on porrastettu, eli tuloksia tulee, kunhan et odota mitään salamavalioitumisia :)
Mulla pitäisi olla jossakin malikan kuvat, mutta voi olla etten niitä löydä joten jonkun näpsäkän nartun kuvia olisi kiva katsella ;)
Pääsisi kisaamaan tavoitteellisesti ainakin mainitsemissasi lajeissa (pk, paim) sekä tokoon. Agilityäkin käydään kokeilemassa, mutta valioitumista kys. lajissa en lupaa. Näyttelyissäkin voin kisauttaa, mutta lähinnä käyttöpuolelle painotettuna mennään. Narttua kaipailisin ja Webensetiin pääsisi gronttujen, tervujen ja bortsujen seuraksi. Vaikka mulle on nyt lyhyen ajan sisällä tullut useampi koira niin mun kisautukset on porrastettu, eli tuloksia tulee, kunhan et odota mitään salamavalioitumisia :)
Mulla pitäisi olla jossakin malikan kuvat, mutta voi olla etten niitä löydä joten jonkun näpsäkän nartun kuvia olisi kiva katsella ;)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Syvällistä
- Viesti:
Ehottomasti lähtee sulle yks malikkapenikka:) Eikä todellakaan ole mikään kiire kisautuksen suhteen, hiljaa hyvä tulee. Kattelen noita mun kuvia, jos sieltä löytyis kivannäkösiä narttuja. :)
// Itse asiassa multa löytyki vaan yhen koiran kuvat, taisin muistaa väärin noitten kuvien suhteen... Mutta käyttöön saa ottaa, jos ei omia kuvia ole, nartun kuvat siis löyty.
seisotus
seisotus
pää
pää
jokuihme
// Itse asiassa multa löytyki vaan yhen koiran kuvat, taisin muistaa väärin noitten kuvien suhteen... Mutta käyttöön saa ottaa, jos ei omia kuvia ole, nartun kuvat siis löyty.
seisotus
seisotus
pää
pää
jokuihme
- Kendra
- Höpsö veitikka
Mä kattelen tuliskos Luumäelle malinoisnarttuja ni sanon sitten et mihin päädyn ;)
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mä oisin kiinnostunut malikkatyttösestä! Oon nyt tekemässä melkoisen hidasta paluuta virtuaalimaailmaan tällä hetkellä yhden kelpien, BH HK2 Huggorms Abracadabran kanssa. Suunnitteilla on hankkia ensin muutama koira joiden kanssa kisaan, ja sitten kun katson hetken olevan otollinen pentueille, perustan kennelin (joka on tosin jo kasvatusnimeä vaille suunniteltu, oikeastaan vain toteutusta vailla). Kasvatusroduksi kelpien rinnalle malinois olisi oikein oivallinen, ja tällä pennulla olisi tarkoitus tehdä yksi pentue tulevaisuudessa. Oon myös linjalla "hiljaa hyvä tulee", mutta pyrin kisaamaan mahdollisimman aktiivisesti. Kennelistä tosiaan tulee piviko-kennel, joten piirretyt kuvat olisi tulossa tällekin kunhan ehdin sellaiset vääntää, toivottavasti vähän paremmat kuin Haiku-kelpielle. :D
Kisattaisiin mahdollisimman monipuolisesti, ainakin toivomissasi paimennuksessa ja pk-lajeissa (haku, suojelu mahdollisesti), agilityssa ja tokossa sekä kokeiltaisiin mahdollisesti muitakin lajeja. Pääpaino olisi kumminkin kolmessa ensin mainitussa. Piviko-näyttelyissäkin käytäisiin ehdottomasti ainakin näyttäytymässä.
Kisattaisiin mahdollisimman monipuolisesti, ainakin toivomissasi paimennuksessa ja pk-lajeissa (haku, suojelu mahdollisesti), agilityssa ja tokossa sekä kokeiltaisiin mahdollisesti muitakin lajeja. Pääpaino olisi kumminkin kolmessa ensin mainitussa. Piviko-näyttelyissäkin käytäisiin ehdottomasti ainakin näyttäytymässä.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Meinasin tänää jo aiemmin tulla kirjottelemaa, mutta peruin koko homman, koska halusin vielä miettiä. Nyt on mietinnät mietitty ja tarjoan tällassesta otuksesta, kun oon noita sun koirias jo jonki aikaa kuolannu!
Haaveilisin siis uroksesta Vicinity Shepherdsiin, joka sopis oikeen hyvin tonne muitten hurttien jatkeeks! Ny ttällä hetkellä mulla olis tilaa agilityssa, kohta paimennuksessa ja pahassa/pasussa. Näyttelyissäkin tultaisiin pari kertaa käymään, mutta tuskin hirvein hyvin tuloksin, vaikken mitään rodusta tiedä. Tällaiset kuvat olisi herralle tulossa.
Valioitumista odotan tosiaan tokosta, pksta, agilitysta, paimennuksesta ja ehkä joskus loppuelämästä koiratanssista. Jälkeläisistä en tiiä, saatan tarjota urosta jollekkin käyttöön, jos jalostusoikeus on matkassa (:
Haaveilisin siis uroksesta Vicinity Shepherdsiin, joka sopis oikeen hyvin tonne muitten hurttien jatkeeks! Ny ttällä hetkellä mulla olis tilaa agilityssa, kohta paimennuksessa ja pahassa/pasussa. Näyttelyissäkin tultaisiin pari kertaa käymään, mutta tuskin hirvein hyvin tuloksin, vaikken mitään rodusta tiedä. Tällaiset kuvat olisi herralle tulossa.
Valioitumista odotan tosiaan tokosta, pksta, agilitysta, paimennuksesta ja ehkä joskus loppuelämästä koiratanssista. Jälkeläisistä en tiiä, saatan tarjota urosta jollekkin käyttöön, jos jalostusoikeus on matkassa (:
.
.
.
-
- Syvällistä
- Viesti:
Oi että, täällähän on kiinnostuneita! Molemmille lähtee ehottomasti pentu, hyvältä kuulostaa suunnitelmat:) Laittelen viikonlopun aikana nimivaihtoehtoja tohon ekaan viestiin, ja sitten oottelemaan joksikin aikaa noita tarvittavia valioitumisia. :)
// Laittelinkin jo noita nimiä, siitä valitsemaan mieleinen!
// Laittelinkin jo noita nimiä, siitä valitsemaan mieleinen!
- Kendra
- Höpsö veitikka
Re: Whitback'n A-malinoiseja / nimiä!
Alden mulle :)
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Jee kiva :) Minulle Arwen, kiitos!
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
-
- Syvällistä
- Viesti:
Kiitokset Avelinelle sivuista, hyviltä näyttää! Sivujen suhteen ei ole Kendralla ja Catnipilla (eikä ois myös sullakaan :mrgreen: ) mitään kiirettä, parin muutaman viikon sisällä suurinpiirtein. :)
- Kendra
- Höpsö veitikka
Re: Whitback'n A-malinoiseja / sivuja
-
- Syvällistä
- Viesti:
Deltan sivutkin ok, kiitos näistä:) Tosi kiva kutsumanimi tytöllä.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Tänne tulee Draivin sivut. :) Vielä puuttuu kuva ja sukutaulu, mutta tulossa ovat.
-
- Syvällistä
- Viesti:
Kiitokset sullekin, tosi kivalta näyttää! Nyt ei kun oottelemaan noita tarvittavia tuloksia...
// Ai niin, ja pentuesivukin tehty valmiiks:)
// Ai niin, ja pentuesivukin tehty valmiiks:)