Milteinin ensimmäinen pentue pitää sisällään shetlanninlammaskoiria. Emona toimii erittäin menestynyt BH PVV-09 vPFRAW-09 vPDKW-09 vFIN PMVA vSWE PMVA vN PMVA vDK PMVA vF PMVA vIT PMVA vPOHJ PMVA vKANS PMVA vAVA vPVA vKTV-F vTVA WolfTame's Voiceless Misery ja isänä Be Aware of Darkness, joka siis on täysin evm. koira. Sukulaisista ei valitettavasti ole mitään tietoa.
Tulevilta kodeilta ei ole vaatimuksia jalostuskäytön yms. suhteen eli käyttäkää tai jättäkää käyttämättä niin kuin parhaaksi näette. Etusijalle menevät kisaavat kodit sekä sheltti kasvattajat. Pentuja syntyy 3-5 kappaletta riippuen varausten lukumäärästä ja haluaisin mielelläni myös sijoittaa yhden nartun. Sijoitus sopimukseen kuuluu yksi pentue, johon syntyy korkeintaan kolme pentua. Olen myös valmis auttamaan sijoituksen kisautuksessa, mutta siitä voi sitten keskustella tarkemmin kunhan olen ensin löytänyt sijoituspennulle kodin. Mikäli kasvatin omistaja "katoaa" eli en kuule hänestä mitään, enkä saa yhteyttä häneen yrityksistäni huolimatta eivätkä koiran sivut päivity otan pennun takaisin itselleni. Mikäli haluat myydä kasvattini niin sitä tulee aina ensiksi tarjota minulle. Voin myös piirtää pennuille kuvat mukaan, mikäli on tarvetta. Ainiin melkein meinasi unohtua, että pennut saavat olla minkä värisiä tahansa ja pentue syntyy heti kun on tarpeeksi varauksia.
Pentua varatessasi kerro ainakin mihin se tulee ja mitä aiot harrastaa sekä anna mielellään myös kisanäyttöä.
Koska kyseessä tosiaankin on ensimmäinen kasvattamani pentue virtuaalimaaimaan niin kyselkää vaan, jos unohdin kertoa jotain.
Varaajat
1.
2.
3.
4.
5.
Miltein A-pentue, shelttilapsosia
-
- Kriisissä
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Miltein A-pentue, shelttilapsosia
Hei! Minua kiinnostaisi blue merle uros, en tarvitsisi kuvia mukaan. Kisakäyttöön näyttelyiden ja ainakin agilityn puolelle. Ja jalostukseen sitten joskus, kun aika on siihen sopiva. Tulisi minulle yksityiseksi mahdollisesti Divanaan tai Kk Scarletiin. Pääsisi rakastavaan ja aktiiviseen kotiin. Divanassa ainakin olisi jo yksi shelttikaverikin. Jäikö vielä jotain? Kerro, jos haluat tietää jotain lisää. (: