Pähkäilin, viittiskö tätäkään nyt tänne laittaa, mutta laitetaan nyt :D Eli kyse on periaatteessa domainini pääsivusta, jossa on kasa tietoa musta ja parhaimmat kuvaotokseni (amatööri, amatööri, amatööri). Suunnitelmissa on jossain vaiheessa alkaa kirjoittamaan jonkun näköisiä novelleja/tarinoita myöskin. Päässä pyörii kaikenlaisia ideoita, niin olisi niitä kirjoitella yleisöllekin jossain vaiheessa. Katsoo nyt, en kuitenkaan aina noita kirjoittaja ihmisiä ole. Jaa... gallerian kuvat lataavat aika hitaasti, kun ne on suoraan photarista linkitetty ja vain pienennetty. Mutta jos jaksatte latauksia odotella, niin kuvat pitäisi avautua lightboxiin.
Tällä hetkellä tuolla nyt ei ole kauheasti nähtävää, mutta ideoita otetaan vastaan jos jotain kivaa keksitte :D Monen vuoden ajan on ollut sarjakuvan piirtämis into, mutta mulla ei tuota piirtotaitoa löydy, niin sekin on vähän töppäillyt.
Mutta kuitenkin, Sitruunavesi.net(/sitruuna).
Sitruunavesi.net
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Roenna
- Alkupalat
Re: Sitruunavesi.net
Oli aivan pakko tulla kommaamaan 8) Kun tuo ihana nimi houkutteli kurkkaamaan peremmälle. Joten tästä voi päätellä että pidän tuosta nimestä todella paljon ja tuli kauhea himo saada sitruunasoodaa o.O
Mut, mut taas asiaan... Ulkoasusta pidin myös. Sellanen ei liian koristeellinen mutta kuitenkin siinä oli jotain. Ja vaikka se oli tumma ei kyllä tuntunut hirveän synkältä... :'D No, pakkohan mun oli sitten mennä lukemaan vähän lisää itse pääjehusta joka on jaksanut sellaset sivut pystyyn pistää. Monta kertaa hymyilytti tekstiä lukiessa.
Noi Houkutus, Uusikuu... kirjat kanssa mun lemppareita tosin englantilaisia versioita en lukenut ja se vikahan on vasta marras/lokakuussa?? tulossa suomenkielisenä. ^^ Mutta mitäpä muuta tässä sanomaan kuin että plussaa myös itsensä esittelystä :P
Mut, mut taas asiaan... Ulkoasusta pidin myös. Sellanen ei liian koristeellinen mutta kuitenkin siinä oli jotain. Ja vaikka se oli tumma ei kyllä tuntunut hirveän synkältä... :'D No, pakkohan mun oli sitten mennä lukemaan vähän lisää itse pääjehusta joka on jaksanut sellaset sivut pystyyn pistää. Monta kertaa hymyilytti tekstiä lukiessa.
Noi Houkutus, Uusikuu... kirjat kanssa mun lemppareita tosin englantilaisia versioita en lukenut ja se vikahan on vasta marras/lokakuussa?? tulossa suomenkielisenä. ^^ Mutta mitäpä muuta tässä sanomaan kuin että plussaa myös itsensä esittelystä :P
Taukoilua toden teolla... ^^
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Sitruunavesi.net
Kiitoksia :D Kolmas kirja (Eclipse, suom. Epäilys) on tulossa suomeksi ensi kuussa, (neljäs kirja) Breaking Dawn ilmestyi Amerikoissa 2.8., eli vähän yli kuukausi sitten ja sen suomennostahan saatte odottaakin sitten ensi vuoteen.