Shelttipalleroita (syntyneet)
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Shelttipalleroita (syntyneet)
Näiden ei pitänyt syntyä vielä aikoihin, mutta mua ei innosta kisata vanhemmilla enää yhtään. Kyseessä on siis pieni kahden pennun pentue Hiirenhattuun. Suuria vaatimuksia ei tämän pennun suhteen ole. Pelkkä paimennuksessa kisaaminen riittää hyvin, kunhan koti on pysyvä. Väreiksi on mahdollista tulla soopelia tai tricolouria, minulta saa tarvittaessa kuvat mukaan.
Sitten vanhempiin. Molemmat ovat minun omistamiani 1-polvisia soopelishelttejä. Isälle tullaan teettämään mahdollisesti vielä toinen pieni pentue, mutta tämän pitäisi olla ok, sillä molempien suku on erittäin harvinaista.
Isänä toimii Toiveen DipDopper. Doppe on tokovalio ja lisäksi se on suorittanut BH-kokeen. Lisäksi Doppe on kisaillut paimennuksessa, maastoesteissä ja agilityssä. Näyttelyistä Doppe on saanut erinomaista.
Emänä Rázóns Clowny Mystery eli Miy. Miy on paimennus- ja koiratanssivalio ja se on kisannut maastoesteissä, agilityssä, tokossa, flyballissa ja suorittanut BH-kokeen. Näyttelyistä Miy on saanut erittäin hyvää.
Varauksia otan itseni lisäksi vain yhden kappaleen.
1. Zema, n. Hiirenhatun Aikaturkki
2. Nade, u. Hiirenhatun Aikapoika
Nimiteemana on aika. Vain yksi sana, jonka ei välttämättä tarvitse olla yhdyssana. Pentue syntyy heti, kun toinen pentu on varattu.
Sitten vanhempiin. Molemmat ovat minun omistamiani 1-polvisia soopelishelttejä. Isälle tullaan teettämään mahdollisesti vielä toinen pieni pentue, mutta tämän pitäisi olla ok, sillä molempien suku on erittäin harvinaista.
Isänä toimii Toiveen DipDopper. Doppe on tokovalio ja lisäksi se on suorittanut BH-kokeen. Lisäksi Doppe on kisaillut paimennuksessa, maastoesteissä ja agilityssä. Näyttelyistä Doppe on saanut erinomaista.
Emänä Rázóns Clowny Mystery eli Miy. Miy on paimennus- ja koiratanssivalio ja se on kisannut maastoesteissä, agilityssä, tokossa, flyballissa ja suorittanut BH-kokeen. Näyttelyistä Miy on saanut erittäin hyvää.
Varauksia otan itseni lisäksi vain yhden kappaleen.
1. Zema, n. Hiirenhatun Aikaturkki
2. Nade, u. Hiirenhatun Aikapoika
Nimiteemana on aika. Vain yksi sana, jonka ei välttämättä tarvitse olla yhdyssana. Pentue syntyy heti, kun toinen pentu on varattu.
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Shelttipalleroita (yksi vapaana)
Hei! Kiva, että sait Doppelle pentueen vaikken itse sitä nyt teetäkkään. Olisin kyllä itsekkin kiinnostunut ottamaan tuon vapaana olevan pennun, jos vain suinkin sopii? Uroksen siis haluaisin varata. :) Ja pentu muuttaisi alkajaisiksi minun yksityiseksi joko Kk Scarlettiin tai Rasavilleihin, katsotaan nyt.
-
Kyllä sä sen pennun saat. Millaisia suunnitelmia sulla on tulevaisuuden varalle? Minkä nimen haluat? Ja käviskö sulle, jos nä syntyis heti, vaikkapa huomenna 2. heinäkuuta?
Heetkinen, etkö sä käytäkään Doppea? Koska jos et, voin ottaa tähän enemmänkin varauksia!
Heetkinen, etkö sä käytäkään Doppea? Koska jos et, voin ottaa tähän enemmänkin varauksia!
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
- Le-ppä-ker-ttu
Kiitos, kun saan pennun. On kiva, kun itselle tulee toisen sukupolven koiruus, joka on vielä omasta kasvatista. Semmoista ei minulla vielä olekkaan. Tulevaisuudelle suunnitelmissa kisaamista. Ja mahdollisesti pentue(ita), katsotaan nyt. Tuon Bellanhan minä voisin astuttaa, mutta saa nähdä että laitetaanko isällä vai pojalla. :D Mutta siis kisapuolella varmaan näyttelyitä, jos löydän/kuvaan hyviä rakenne kuvia. Sitten agilityä, tokoa, koiratanssia etc. Pitää katsoa, että missä lajissa tulee eniten kisattua. Tällä hetkellä olen aika paljon tahkonnut agiratoja ja koiratanssilavoja, sekä näyttelyä luonnollisesti. Sen näkee sitten, että mihin lajiin pojan kanssa hurahdetaan.
Niin siitä nimestä. Teema oli aika. Kävisikö Hiirenhatun Aikapoika? Ja tosiaan, saako sinulta kuvat? Värillä ei ole niin väliä, kumpikin nuista käy.
Niin siitä nimestä. Teema oli aika. Kävisikö Hiirenhatun Aikapoika? Ja tosiaan, saako sinulta kuvat? Värillä ei ole niin väliä, kumpikin nuista käy.
-
Okei. Mä huomasin just, että mulla onkin tuolla hyviä kuvia vaan nartuista, mutta tälläisen poitsun kuva löytyisi. Kelpaako? :----)
Ja pennut syntyivt siis tänään, sivuja kohtapiakkoin.
Ja pennut syntyivt siis tänään, sivuja kohtapiakkoin.
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin
-
- Höpsö veitikka
Re: Shelttipalleroita (sivut?)
^ Mulla on muuten tosta uroksesta lisää kuvia, ainakin muistaakseni, jos on tarvetta :-)
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Shelttipalleroita (sivut?)
Tuo koira käy oikein hyvin. Erika, olisi kiva jos voisin käyttää kuviasi. (: Teen tänään pojalle sivut, linkitän sitten tänne osoitteen. Kiitos vielä pennusta!
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Shelttipalleroita (syntyneet)
No niin, nyt on poika päässyt kotiin. Hiirenhatun Aikapoika aka Nici muutti sittenkin Divanaan. Tästä pojan tietoihin. (:
-
Re: Shelttipalleroita (syntyneet)
Muuten hyvä, mutta saisko vanhemmat jonnekin sivuille?
Tässä sisko Taika.
Tässä sisko Taika.
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
ehkä käännyt takaisin