Kaikki meni jo!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Kaikki meni jo!

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

FOXTROT UNIFORM CC ME
  • collie, pitkäkarvainen
    narttu
    s. 29.12.2011 (evm)
    VTR-6298
    BH vPVA

Kuvat mukaan jos lupa Wicaniin.

Koiralle mukaan jalostusoikeudet.
Aktiivista kisautusta ei tosiaan vaadita. Kuitenkin sellaista, ettei koira vaan jää nurkkiin tomuttumaan ja vaille käyttöä, niin kuin meillä.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Re: M: cpkn, clkn, havannankoiranarttu

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Mä voisin napsia ton nahkan Shaghasiin jos saan. Mulla on kyllä jokusen verran keskeneräisiä koiria jo muutenkin että kovin nopeatempoista kisaamista mä en pysty lupaamaan, mutta joka koiralla mulla on tavoitteena AVA TVA PVA KTV ja vähintään tulos palveluslajien kolmosluokista, jollei jopa KVA. Olis kiinnostusta lähinnä jalostuskäyttöön ton evm-taustan takia.
Mulla kyllä varmaan olis kuvia tosta samasta nartusta ittellänikin mut voi olla että käyttäisin jonkun ihan eri koirankin kuvia.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Kyllä se neito sulle lähtee! Toivoinkin, että rotujen kasvattajat kiinnostuisivat näistä, joten hyvinpä tuo käy. Kisautuksen ei tosiaan tarvitse olla kovin aktiivista, koska mulla itelläkin toi on ollut tossa sivussa enemmän, kuin missään aktiivisessa kisautuksessa.
Oon ilmoitellut koiraa kisoihin sinne ja tänne, enimmäkseen paimennukseen, kun siellä luokat olleet melko hyvin nyt tyhjillään.
http://davinheim.webs.com/kisat/paim2.htm

Jos koiralle kertyy tuloksia myynnin jälkeen, niin ilmoittelen yveellä. Sivuja saa nakella niin pian kuin vain mahdollista :)
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Oorait. :D
Mä voin kans yrittää kattoo jos huomaan ne tulokset itsekin.

Mä oletan että noi Spiritistä puhuvat tekstit tarkoittaa samaa koiraa, vaikka kutsumanimenä lukee Praise? Voin varmaan sen vaihtaa?
Tiiän vaan että otan sit esim. terveystulokset mukaan kun teen sivut, käyn läpi vielä noita kuvia. Laitan sille tosta samasta nartusta vähän edustavampia kuvia kuin mistä sillä on nyt noi kuvat.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Joo, sen kutsumanimi oli ensin Spirit, mutta vaihtui lopulta Praiseksi. Kutsumanimen saa toki vaihtaa, samoin luonteet ja kuvat jne. vapaavalinnat. Etköhän kuitenkin tiedä, mitä ei sovi vaihtaa. :)
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: M: pk collienarttu & havannankoiranarttu

Kiitoksia sivuista, hyvältä vaikuttaa! Tosi kiva, että typy sai näin nopeasti kodin.

Vielä kotia hakee pehko- ja havanartut! Hyperkisaamista ei tosiaan vaadita, kuvat ja kutsumanimet saa vaihtaa.
Vastaa Viestiin