VKK:on asiat ja yleinen keskustelu kanakoirista
-
- Kriisissä
Re: VKK:on asiat ja yleinen keskustelu kanakoirista
Todennäköisintä on et Jopo saa seuraavaks pennut mut en vielä yhtään tiedä käyttäisinkö jompaa kumpaa noista omista vai evm. koiraa. Kuitenki ku bretoneille ei oo mun käsittääkseni niin huimaa menekkiä. Tosiaan mäki oon vasta tehny paluuta, joten en oo vielä ihan kartalla. :D
-
- Epätoivoinen katse
Jos Jopolle on pentue tulossa, niin minä voisin myös olla mahdollisesti kiinnostunut. :) Ja ennestään minulta siis löytyy Mayan entinen bretoni Tico. Aikaisemmin en mitään bretonien linjoja ole edes tullut ajatelleeksi, mutta ainakin noitten kuvien perusteella eurooppalainen minuakin miellyttää enemmän.
-
- Kriisissä
Kiva tietää, että kiinnostusta löytyy näillekkin. Tosiaan ihan heti ei oo pentuja tulossa, mutta katsotaan miten tää lähtee rullaamaan ja miten Jopo saa tuloksia. :D
-
- Höpsö veitikka
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
- Höpsö veitikka
Mikä tilanne VKK:lla? Ajattelin järkätä kanakoiraputkea, mutta jos yhdistys ei ole aktiivinen niin en edes jaksa nähdä vaivaa lähettää kisa-anomusta vaan pistän kisat vaan suoraan pystyyn ja ilmoitan sen jälkeen, että tälläinen kisa ollaan pitämässä/on pidetty.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
- Epätoivoinen katse
Tänään (19.1.) on viimeinen ilmoittautumispäivä järjestämääni kanakoirakokeeseen, eikä osallistujia ole kuin kuusi ja neljä niistä omia koiriani, joten osallistukaahan nyt vielä sankoin joukoin.
Vaikka sivuilla lukeekin että ilmoittautumiset klo 12 mennessä, niin otan kyllä vastaan vielä kaikki ilmoittautumiset, jotka saapuvat tämän päivän puolella.
Vaikka sivuilla lukeekin että ilmoittautumiset klo 12 mennessä, niin otan kyllä vastaan vielä kaikki ilmoittautumiset, jotka saapuvat tämän päivän puolella.
-
- Höpsö veitikka
Mulla ei toimi ainakaan tuo vanhempien kokeitten sivu, joten onko tuo osoite väärä ja löytyykö kisat jostain?
-
- Höpsö veitikka
Kanakoiraketjua ylöspäääin!
Mikäli jotakuta kiinnostaa, vielä ois punavalkosia irlanninsetteripentuja kotia vailla! :)
Mikäli jotakuta kiinnostaa, vielä ois punavalkosia irlanninsetteripentuja kotia vailla! :)
vuoden kadehdituin 2012
-
- Keilapallo
Kanakoirakeskustelu on tipahtanut harmittavan alas, joten ehkä sitä on nyt aika nostaa ylöspäin. Kirsilläkin on suunnitteilla weimaripentue, mutta jo viime vuoden syyskuussa kyselin kiinnostusta tälle yhdistelmälle. Juinttu ilmoitteli aikaisemmin olevansa kiinnostunut, mutta hihkaiskaa muutkin, jos vähänkin kiinnostaa. Pentue tulee syntymään ilman varauksiakin ja tällöin jätän pentueesta koiran vain itselleni.
Onkohan kanakoirakokeita mahdollista järjestää tällä hetkellä? Liiton viimeiset elonmerkit ovat alkuvuodelta..
Onkohan kanakoirakokeita mahdollista järjestää tällä hetkellä? Liiton viimeiset elonmerkit ovat alkuvuodelta..
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Ei mee weimarit ei. D: Mähän joskus mietin, että alkaisin Rainissa oikein kunnolla kasvattaa weimareita, mutta tällä kysynnällä oon tullut toisiin aatoksiin.
-
- Keilapallo
Ei juu mee ei... Mäkin jo harkitsin ottavani sulta weimarin Paranoidiin, mutta kun tuo isä on Xaviorin veli. Muussa tapauksessa varmaan nostaisinkin käteni pystyyn. Olisi kyllä mahtavaa saada ihmiset innostumaan myös kanakoirista enemmän. Itse olisin taas valmis aktivoimaan porukkaa ja järjestämään kokeita, mutta täytynee ottaa -Millaan- yhteyttä ja kysellä tuosta liiton tilanteesta.
- Tilli
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Zellie, kattelin jo tuolloin syksyllä että olisi kiva pentue tulossa, mutta pennun otto jäi siihen, että kokeita ihan turhan paljoa ole. Olikohan se alkuviikosta vai peräti edellisellä viikolla laitoin koeanomuksen, mutta vastausta ei ole kuulunut.
- Kennel Wardica (FCI1)
- Fjellbris Hunder (FCI5)
-
- Keilapallo
Tilli, oon nyt uudestaan nostamassa henkiin tuota pentuetta ja laittelin Juintullekin viestiä (en kyllä tiedä onko enää ottamassa, kun Kirsin pentueesta varaili pentua), joten mielelläni antaisin kyllä sulle pennun. Tänään laittelin viestiä sekä Millalle että Hubblelle VKK:ta ja kanakoirakokeita silmällä pitäen, katsotaan saanko jotain vastausta heidän suunnaltaan. Itse olen valmis järjestelemään kokeita jatkossa - olisi mahtavaa saada muutenkin kanakoiraporukkaa lisää ja ennen kaikkea aktivoitua tämän hetkistä. :)
- Tilli
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Zllie, onko mitään kuulunut?
- Kennel Wardica (FCI1)
- Fjellbris Hunder (FCI5)
-
- Keilapallo
Ja Hubbleen otin myös yhteyttä, mutta hänestä en ole kuullut toistaiseksi mitään. Mietin kuitenkin itse, että jollakin tavalla kokeita on saatava järjestettyä, sillä muuten porukka ei tule innostumaan kanakoirista sen suuremmin. Mä voisin itse vaikka lisäillä kokeita kalenteriin, jos ei siihen ole VKK:n taholla aikaa, mutta koko liittoa en ainakaan voi harteilleni ottaa. Tästäkin kaiketi olisi kuitenkin apua. Ja tietysti muut keinot kanssa käyttöön - eli onko ehdotuksia?Milla kirjoitti:Moikka,
Mä en virallisesti oo oikeen missään roolissa VKK:ssa enään. Johtuu ihan siitä, että oon taukoillu niin kauan. Mun oma tilanne on vähän nyt sellanen et en tiedä ollenkaan joudunko pistämään kaikki koirat yms. pois. Mulla on kyllä tiedossa VKK:n tunnukset ja oon Hubblen luvalla lisäilly omia kokeitani kalenteriin (joita ei kylläkään oo ollu pitkään aikaan). Mutta summa summarum, muhun ei kannata laittaa kauheesti toivoa kun oma elämä on niin epävarmaa tällä hetkellä.