Kysymyksiä
-
Hanna-81
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Kysymyksiä
^ Alkupisteet pitäisi alkaa 50, 40, 30 ja siitä alaspäin. Kisanpitäjälle viestiä !
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
-
Sparkle
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Oon laittanut vKTL'n ylläpidon toimesta viestiä ja selvennystä tuomarointia koskien tuonne jo aamupäivästä! :) Kiitoksia kuitenkin aktiivisuudestanne.
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
Jees hienoa! Nytpä siellä näyttäisi itseasiassa olevan jo oikeat tulokset sivulla. :)
-
Sparkle
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Millaista kiinnostusta löytyy grönlanninkoirille (ja muille arktisimmille roduille: husky, malamuutti, sammari..) virtuaalimaailmassa? :)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Mulla on ollut, ja on edelleen, kiinnostusta noihin, erityisesti sammareihin. Mulla on tällä hetkellä yksi sammari Hilla, ja siperianhusky Nano. Mulla oli kennel Ken'ketun noille arktisille vetokoiraroduille, mutta se lopetti tässä ihan just vähän aikaa sitten.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Entäpä kiinnostaako ketään kiinanharjakoirat?
/ Kiitos tiedosta! (: Ehkä mä jotain pientä saan aikaseks.. >:)
/ Kiitos tiedosta! (: Ehkä mä jotain pientä saan aikaseks.. >:)
.
.
.
-
Reetta
- Kanada
^ Kasvatin vuodesta 2008 tähän vuoteen kiinanharjakoiria Debesis nimellä ja kyllä niille pennuille aina löyty kivat kodit. Välillä kuitenkin joutu venaileen aika pitkäänkin, että pennut meni. Joitakin kakaroita joutu vähän kierrättään kyllä, mutta se taitaa vähän olla niin jokasessa rodussa. Varga kasvattaa ainakin Chiranassa kiiniksiä ja multa ainakin meni paljon pentuja henkilöille, jotka ei niitä kasvata, mutta ovat kiinnostuneita rodusta.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Mä myös kasvatan harjakoiria kennelnimellä Keyfa Hill, joskaan kunnon sivuja en oo saanut vielä aikaseks väkertää. Mut joo, kiinnostusta löytyy.
- seita
- Toistolla tehoa
voisiko joku selittää mulle noihin virtuaalisiin valjakkoajoihin osallistumisen...?
olen useita kertoja lukenut ohjeita läpi mutta en vaan jotenkin ymmärrä.
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Mikä siinä mättää? Pelkässä osallistumisessa ei ole mitään muuta kuin kattoo itelle sopivan lähdön (jos sulla on 1 koira, niin yhden koiran valjakko, jos sulla on 2, niin kahden koiran jne). Valioitumiseen tarvitaan vielä tavallisten lähtöjen pistemäärän (65p) lisäksi kisakokeesta REK1 ja käyttökokeesta JOH1 TAI 2x YLE1.
Kisakokeeseen osallistutaan kahden koiran valjakolla (eli jos sulla on vaan yksi koira etkä saa lainattua keneltäkään toista, niin keksi vaikka päästä toinen), mutta käyttökokeeseen osallistutaan vain yhdellä koiralla. Käyttökoe on silleen vähän hölmö, että saa ite päättää valitseeko helpomman vai vaikeemman tien, sen takia suurin osa ilmoittaa koiransa johtajaluokkaan (koska sieltä ei tarvitse saada kuin se yksi JOH1). Noissa ei ole siis mitään luokkatasoja kuten ALO ja AVO, vaan saa ite valita kumpaan laittaa koiransa.
Kisakokeeseen osallistutaan kahden koiran valjakolla (eli jos sulla on vaan yksi koira etkä saa lainattua keneltäkään toista, niin keksi vaikka päästä toinen), mutta käyttökokeeseen osallistutaan vain yhdellä koiralla. Käyttökoe on silleen vähän hölmö, että saa ite päättää valitseeko helpomman vai vaikeemman tien, sen takia suurin osa ilmoittaa koiransa johtajaluokkaan (koska sieltä ei tarvitse saada kuin se yksi JOH1). Noissa ei ole siis mitään luokkatasoja kuten ALO ja AVO, vaan saa ite valita kumpaan laittaa koiransa.
- seita
- Toistolla tehoa
^ hmm, eli siis kun mulla on kaksi huskyä niin esim tässä kisassa voin ilmoittaa ne lähtöihin 2 ja 5? ja tuossa 5-lähdössä voin itse valita ilmoitanko sen tuohon YLEIS- vai JOH-osioon?
by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Juuri näin.
- seita
- Toistolla tehoa
haa, kiitos paljon Kirsi!
by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Kuka ylläpitää tällä hetkellä vFCI:tä? Ja mistä löytää toimivan sähköpostiosoitteen? Lähetin sivuilla olleeseen sähköpostiin viestiä, mutta tuli deliveryä takasin. Lähetin siis osotteeseen vfci@athariwa.org, joka sivuilla oli.
// Vaan pieni rotulisäys EFR-rotuihin... :)
// Vaan pieni rotulisäys EFR-rotuihin... :)
-
Sigitius
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
^ Käytännössä Rotta on yhä vFCI:n admin, muttei siellä liene ollut juuri päiviteltävää niin se on vähän jäänyt.
Mä oon päivitellyt jäsenlistaa ja rekisteriä, Eros päivittää mun ymmärryksen mukaan tuomarilistaa ja hoitaa tuomarikokeet. Mitä sun asia koskee, että tietää kenen puheille sut lähetetään?
Mä oon päivitellyt jäsenlistaa ja rekisteriä, Eros päivittää mun ymmärryksen mukaan tuomarilistaa ja hoitaa tuomarikokeet. Mitä sun asia koskee, että tietää kenen puheille sut lähetetään?