Oi, aloitussivun kuva on tosi suloinen! Ulkoasu on ihanan rauhallinen, vaikka tuntuu vähän ahtaalta kun tuo otsikko on noin suuri. Teksti ei oikein iske, vaikka pointti tuleekin selvästi esille (heti etusivulla oli ainakin kaksi kirjoitusvirhettä: "keskiasianpaimenkoiraa" ja "keskiaasianpaimenkoira kennelistäni").
Muuten ihan mielettömän hieno ulkoasu, mutta tuo koira loppuu vähän seinään. Jos sen kaulan saisi häivytettyä vielä enemmän, niin ulkoasu olisi täydellinen ;). Ihanat värit! Minua ei haittaa yhtään tuo "massiivisuus". Olisi tosin mukavaa, jos kuva olisi pilkottu pienempiin osiin.
Ensinäkin, ihana nimi! Tosi kaunis ja sievä nimi. Heti ekana mulle tosta alotussivusta tulee mieleen, että toi enter-kyltin koirakuva näyttää tossa paremmalta ku paperilla! Ulkoasu on aivan upea, tosin voisin huomauttaa samasta asiasta kuin Mona. Otsikko on just oikealla fontilla, samaten alaotsikko ja ne viivat siinä sopii toisiinsa ku nenä päähän. Ihanat värit. Linkit myös ihanalla fontilla, tosin ihmetyttää miks "lyttykuonot" ja "infoa" on kahteen kertaan (vähän sillai päällekkäin).
Varsinaisen tekstin fontti on huono ja teksti on tosi ahtaasti. Koriste kuvat on hienot, samaten koirien sivut.
mona, joo sitä mietin tosi kauan enkä vieläkää oo tyytyväine siihen 8<
eww, lyttykuonot ja infoa on kahdesti sen takia että oli pudotuslinkit (siisniihi piti olla kaikki viritelmät), mutta ne ei toiminu niin en jaksanut sitten kaikille sivuille ruveta muokkaamaan kun tuo 01ftp on aika hidas /: ainii ja kiitos siitä kuvasta!
Kaunis ja mieleenjäävä nimi, Nine's French. Jep, pidän todella paljon. Aloitussivusta ei voi varmastikkaan olla tykkäämättä, siis TUO KUVA! Ihania ryttynaamaisia porsaita, niin hellyyttäviä. <3 Tuo pieni vihreä teksti koirien yläpuolella on hassu ja tekee sellaisen lämpimän fiiliksen, sopii hyvin yhteen kuvan kanssa. Joku virallisempi lause ei olisi ollut yhtä hyvä tässä tapauksessa.
Ulkoasu aukeaa, iso ranskanbulldog se siinä. =)) Lataamisessa kesti yllättävän vähän. Iso kuva on kivaa erilaisuutta, jää mieleen. Itseäni hieman häiritsee, että koira loppuu ikävästi töksähtäen, häivytys on hoidettu vähän huolimattomasti. Kuva menee myös ehkä hieman liikaa tekstikentän päälle, tulee jotenkin liian ahdas vaikutelma. Otsikko on kaunis ja kauniilla fontilla, rakastuin tuohon alla olevaan viivaan ja alatekstiin!
Värit ovat ihanat, vihreä on kesäistä ja rakaista. Ylhäällä olevat kaksi kuvaa ovat musta liian suuria, ahdetun näköistä. Tekstiä olisi voinut olla hieman enemmän. Pakko vielä kehua kasvatusrotuvalintaa. Kesälomalla olen ollut kesästä nauttimassa kavereiden kanssa ulkona ja kaksi kertaa on ranskanbulldoggi on mennyt ohi. Kaksi eri yksilöä ja kumpikin aivan ihania! <3 Saparohännät rynnivät heti luokse, rupesivat tuhisten häsläämään ja nuolemaan rapsuttajan käsiä. Olivat kyllä ihania. Itse olen harkinnut sellaista myös virtuaalista, pitää nyt katsoa. Sääli ettei kennelin ainokaisella ryttynaamalla ole vielä kuvia, eikä kyllä oikein muitakaan tietoja. Keskiaasianpaimenkoirasi ovatkin minulle tuttuja. (; Fira varsinkin on todella kaunis!
Kaikenkaikkiaan pidän kovasti kokonaisuudesta, todella hieno kennel! =)
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.
Juuli, kiitos kommentistasi :) Nemillä ei vielä ole kuvia kun yksikään kasvattaja ei ole vastannut sähköposteihini myöntävästi vielä, kaipa ne vielä jossainvälissä sieltä tulisi....
mikämikämikä, ja mulle et oo kertonu mitään! :''D hihi, tykästyin tuohon enterkyltiin, joka on helskatin uppeee;o
ja nammmm tuota ulkoasu, koiran pääkuva ehkä vähän turhan isomutmut jannsu tykkää .pp koirien sivut näyttää täyteen ahetetuilta, ja värit ei sovi :'D tarkotan just noita kisaja tietoboxeja. muten mie keksi muuta sanottavaa. aini, nama linkkilistalle :pp
Kommentoin näihin mainostus topiceihin yleensä vain silloin, kun jokin oikein sävähdyttää, ja Nine's Frenchistä voin vaan sanoa että ai herranjumala, aivan ihana ulkoasu! Siis täydellinen, voisinpa sanoa. :D Leuka loksahti lattiaan!
Ja kuten jo aiemmin sanottu, toi alotuskuvakin on tosi söpö, ja omaperäinen! Ja naureskelin noille "pikku possuille". Tossa ulkoasussa vaan noi linkit "lyttykuonot" ja "infoa", niissä on mennyt toi teksti oudosti niinkuin päällekkäin. En tiedä onko se tarkoitus, ei ehkä? Tekstiä on jokaisella sivulla kamalan vähän, mutta jos olet saanut kaiken asiasi sanottua niissä, niin ei kai se sitten mitään haittaa. Ei siis turhia jaaritteluja!
Mutta ai ai ihana ulkoasu ja ranskanbulldogit on suloisia otuksia! <3
Ei voi mitään, pakko laittaa negatiivista kommenttia. Se iso miinus tulee tuosta valtavasta ulkoasun kuvasta. Useimmilla meistä on melko nopea nettiyhteys, niin minullakin, mutta kuva lataa silti kauan. Missä on käyttäjäystävällisyys...? Oletko ajatellut, miten käy sellaisen henkilön, jolla on hidas nettiyhteys? Entä sellaisen, jolla on pieni (600x800px) näyttö? (Ulkoasuhan on 1000px leveä.)
Muuten todella kivan näköinen kennel. Positiivista lyhyet ja napakat tekstit, jotka voisi jopa jaksaa lukea. ;)
Niia, kuva on niin pienessä muodossa kun mahdollista, jos pistää enää pienempään niin pixelöityy. Ja toi 800x600 on niin pieni että en jaksa uskoa että kellään sitä oikeasti enää ainakaan kovin suuressa käytössä on ;)