O: Saksanpaimenkoira, Shetlanninlammaskoira ja Pk Collie !
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
O: Saksanpaimenkoira, Shetlanninlammaskoira ja Pk Collie !
Rosewelliin kaipaillaan Saksanpaimenkoiraa, joko narttua tai urosta, sillä ei ole väliä. Tai vaikka narttu& uros. Kunhan tollanen Sakemanni sinne saatais. :) Myös Sheltti tai Pk Collie kelpaavat. Sijoituskoira kelpaa toki hyvin.
Sillä tultaisiin kisaamaan tokossa, agilityssä, flyballissa, pk-lajeissa, ja ehkä myös joissain muissa lajeissa. Niin ja paimennuskin olis sellanen jota mahdollisesti alettais harrastamaan sen kanssa. Näyttelyissä ruvetaan kisaamaan, jos hyvät kuvat jostain saadaan.
Pentuja ei sillä tehtäisi ennen kuin se olisi jonkin lajin valio, joten kisaamaan tultaisiin paljon.
Kisanäyttöä ei ole vielä antaa, kun kennel on vasta perustettu, ja kaksi koiraa olen vasta sinne saanut. Kisoihin olen molemmat kuitenkin jo ilmoittanut.
Kennel kasvattaa Saksanpaimenkoiria, Shetlanninlammaskoiria ja Pitkäkarvaisia Collieita, ja kennelissä on tällä hetkellä 2 shelttiä, joista sakemanni saisi varmasti kaverit.
Ja tota noiin. Siitä tulis kenneliin yks perheenjäsen, ja se sais varmasti paljon huomiota osakseen, varsinkin jos sais oman hoitajan. Ja kuvia ei sille vielä löytyis, mutta varmasti pian jostain sellaset hommattais. :)
En voi maksaa welhoilla, joten voin vain antaa koiralle hyvän kodin, enkä rahallista maksua.
Ööää. en nyt keksi muuta mitä sanoa, mutta kysykää toki jos on kysyttävää!
Ja tarjouksia alle.
Sillä tultaisiin kisaamaan tokossa, agilityssä, flyballissa, pk-lajeissa, ja ehkä myös joissain muissa lajeissa. Niin ja paimennuskin olis sellanen jota mahdollisesti alettais harrastamaan sen kanssa. Näyttelyissä ruvetaan kisaamaan, jos hyvät kuvat jostain saadaan.
Pentuja ei sillä tehtäisi ennen kuin se olisi jonkin lajin valio, joten kisaamaan tultaisiin paljon.
Kisanäyttöä ei ole vielä antaa, kun kennel on vasta perustettu, ja kaksi koiraa olen vasta sinne saanut. Kisoihin olen molemmat kuitenkin jo ilmoittanut.
Kennel kasvattaa Saksanpaimenkoiria, Shetlanninlammaskoiria ja Pitkäkarvaisia Collieita, ja kennelissä on tällä hetkellä 2 shelttiä, joista sakemanni saisi varmasti kaverit.
Ja tota noiin. Siitä tulis kenneliin yks perheenjäsen, ja se sais varmasti paljon huomiota osakseen, varsinkin jos sais oman hoitajan. Ja kuvia ei sille vielä löytyis, mutta varmasti pian jostain sellaset hommattais. :)
En voi maksaa welhoilla, joten voin vain antaa koiralle hyvän kodin, enkä rahallista maksua.
Ööää. en nyt keksi muuta mitä sanoa, mutta kysykää toki jos on kysyttävää!
Ja tarjouksia alle.
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Re: O: Saksanpaimenkoira, Shetlanninlammaskoira ja Pk Collie !
Mulla olisi tarjota sheltti narttu, tricolor. Ikää on 5 v, kisoissa ei ole paljoa käynyt, tuonti kun on eikä mulla ole ollut aikaa sille :<. Rakkaan kodin sille tahdon, se on ensimmäinen virtuaalikoirani, joten tästä olen tarkka. Sivut ovat päivittämättömät, laitan osoitteen kun saan päiviteltyä. Kiertoon ei missään nimessä ja kuulumisia sitten tahtoisin kuulla aina välillä. Itselläni ei aika sille enää riitä, joten jos sulla olisi sille uusi koti tarjota?
//Ai niin nimi unohtui. Snowreindeer's My Only Friend "Kamu"
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Olis toki uus koti tarjota tollaselle koiralle. Kiertoon koira ei menisi, ja kuulumisia sinulle mielelläni kertoisin.Smaug kirjoitti:Mulla olisi tarjota sheltti narttu, tricolor. Ikää on 5 v, kisoissa ei ole paljoa käynyt, tuonti kun on eikä mulla ole ollut aikaa sille :<. Rakkaan kodin sille tahdon, se on ensimmäinen virtuaalikoirani, joten tästä olen tarkka. Sivut ovat päivittämättömät, laitan osoitteen kun saan päiviteltyä. Kiertoon ei missään nimessä ja kuulumisia sitten tahtoisin kuulla aina välillä. Itselläni ei aika sille enää riitä, joten jos sulla olisi sille uusi koti tarjota?
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Blackenna'siin on tulossa pehkopentue, lisätietoa voit katsoa pentueen omasta topasta; viewtopic.php?f=17&t=1613.
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
- Alkupalat
- Viesti:
Mikäli vielä haet koiraa niin tällainen olisi vailla kotia:
Kasvattini Yazzy's Biña Colada "Rosita". Lisätietoja neidosta löydät mm. täältä B- pentue kohdasta
Mikäli kiinnosti niin laita vaikka pm:ää ;)
Kasvattini Yazzy's Biña Colada "Rosita". Lisätietoja neidosta löydät mm. täältä B- pentue kohdasta
Mikäli kiinnosti niin laita vaikka pm:ää ;)
-
No niin, vihdoin ja viimein sain päivitettyä sivut. Kamulla on valitettavan vähän tuloksia, ja niistä vähästä olen lisäksi karsinut hylyt pois. Huomasinkin muuten, että tyttöhän täyttää jo kuusi ensi tiistaina, laitoin sen sivuille jo valmiiksi, että se on jo sen ikäinen. Luonnetta voitkin itse jatkaa, en ole sitä koskaan jaksanut kunnolla kirjoittaa.
Ja kuulumisia sitten joko vieraskirjaan tai sähköpostiin. Ilmoitahan kun olet hakenut koiran, poistan sitten nuo vanhat sivut. Onnea uuteen kotiin!
Ja kuulumisia sitten joko vieraskirjaan tai sähköpostiin. Ilmoitahan kun olet hakenut koiran, poistan sitten nuo vanhat sivut. Onnea uuteen kotiin!
-
Mulla on tarjolla sijoitukseen saksanpaimenkoira narttu PV's Emmy.
Emmyllä on kisattu BH, vPVA ja tokossa ykköstulos.
Kuvista voi kysellä Emberiltä. Uskon että ne saa mukaan.
Emmyllä on kisattu BH, vPVA ja tokossa ykköstulos.
Kuvista voi kysellä Emberiltä. Uskon että ne saa mukaan.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Nettei, ssat jomman kumman tai vaikka kummatkin mutta tässä olisi kaksi vaihtoehtoa jos haluat vielä pehkoja
narttu, AVO BH vPVA RH-E Kastehelmen Aamurusko Ihana narttu josta päätän luopua liiallisen koirakannan takia. Yksi aijempi pentue ei varman kannata tätä enää käyttää jalostuksessa.
AVO ikäinen uros RH-E BH Wolfeye's Accreos The Sky sillä on myös yksi mekuma ja joitain muitakin tuloksia siltä löytyy. Sitä voisi vielä astuttaa ei ole aikaisempia pentueita eikä sen suksu ole yleinen.
Rosa on Saken emä^^ ilmoitteleppa mulle jos jompi kumpi tai kumpikin kiinnostaisi.
narttu, AVO BH vPVA RH-E Kastehelmen Aamurusko Ihana narttu josta päätän luopua liiallisen koirakannan takia. Yksi aijempi pentue ei varman kannata tätä enää käyttää jalostuksessa.
AVO ikäinen uros RH-E BH Wolfeye's Accreos The Sky sillä on myös yksi mekuma ja joitain muitakin tuloksia siltä löytyy. Sitä voisi vielä astuttaa ei ole aikaisempia pentueita eikä sen suksu ole yleinen.
Rosa on Saken emä^^ ilmoitteleppa mulle jos jompi kumpi tai kumpikin kiinnostaisi.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude