Tollerinarttu etsii uutta kotia KIIRE!
-
- Epätoivoinen katse
Tollerinarttu etsii uutta kotia KIIRE!
Ostin nartun vähän aikaa sitten, mutta nyt olen lopettamassa kenneliäni.
Acustica of Olvida etsii siis uutta kotia.
Koira on kiertänyt jo monessa kennelissä, joten nyt etsittäisiin pysyvää kotia. Kilpailuinnokkuus olisi ehdottomasti plussaa!
Acustica of Olvida etsii siis uutta kotia.
Koira on kiertänyt jo monessa kennelissä, joten nyt etsittäisiin pysyvää kotia. Kilpailuinnokkuus olisi ehdottomasti plussaa!
Ootte jotain niin tärkeetä <3
-
- Nostaa rautaa
Re: Tollerinarttu etsii uutta kotia
Tuleeko Aadalle kuvat mukaan ja onko niissä varmasti narttu? ;DDD
-
- Epätoivoinen katse
Öm...Kuvista en ole aivan varma. Sinun tulisi kysyä sitä edelliseltä omistajalta, kun en oikein selkoa saanut siitä, että saako kuvia eteenpäin laittaa. Kuvissa on narttu. Eli edellinen omistaja liikkuu turrilassa nickillä -Milla- ja hänen sähköpostinsa on: vkennuchien@luukku.com
-
- Nostaa rautaa
Kuules Chin. Tehdäänkö näin, että varaat Aadan alustavasti minulle, ja jos nuo kuvat saa mukaan niin ottaisin sen Invisibleen (linkki ak:ssa). Tällä hetkellä olen päättänyt että koira määrä EI tästä enään kasva, mutta olisi sen verran houkutteleva tarjous, että pakko saada aikaa vielä kisaamiseen vaikka luokat tulevat olemaan tupaten täynnä. Aadan kanssa tultaisiin kisaamaan lajissa kuin lajissa, pääsääntöisesti näillä näkymin aloitettaisiin Agilityn, näyttelyiden, Nou&Nomen, Mejän ja Vepen kanssa, sekä suoritettaisiin BH-koe. Muihin lajeihin kunhan luokka paikkoja vapautuu. Kisaaminen olisi niin ahkeraa kuin kisoja järjestetään. Niin, ja jos tuo keskeneräinen Invisible ei kelpaa, niin Aada asuisi sitten Kuperkeikassa (linkki ak:ssa) niin kauan kunnes Invisible valmistuu (: Kuperkeikan koirista Helmi ja Tinka kisanäyttönä, ja sivu näyttönä Robin.
Eli tämä kaikki, jos -Milla- suostuu nuo kuvat minulle mukaan antamaan (: Kuvallisen koiran kanssa on paljon kivempi aloittaa, kuin kuvattoman ;D
Eli tämä kaikki, jos -Milla- suostuu nuo kuvat minulle mukaan antamaan (: Kuvallisen koiran kanssa on paljon kivempi aloittaa, kuin kuvattoman ;D
-
- Epätoivoinen katse
Juttelin -Milla-n kanssa ja hän sanoi ettei välttämättä voi noita kuvia antaa, sillä ei muista kuvaajan nickiä. -Milla- lupasi kuitenkin etsiä kansioistaan Aadalle uudet kuvat. Muuten tarjouksesi kuulostaa oikein hyvältä, ja ilomielin antaisin Aadan sinulle. Ainiin! Aadan kanssa onkin jo yhdessä koiratanssissa käyty, mutta en ole tuloksiin lisäillyt, kun sijoitus oli aika loppupäästä. Itse olen tottunut merkitsemään vain hyvät tulokset. Voisit itse laittaa vielä -Milla-lle YV:tä tai sähkäriä, ja kysäistä lisää niistä kuvista. Varaan Aadan kuitenkin nyt alustavasti sinulle.
-
- Nostaa rautaa
Ihan mukavalta tuo kuulostaa, mutta taidan sittenkin vetäytyä tästä suunnitelmasta, jotta Aada saa varmasti sen parhaan ja aktiivismman kodin (:
-
- Epätoivoinen katse
Pliis, joku jos ois ees kiinostunut?? Nyt on kiire, kennelini on lopettanut jo ja tällä koiralla ei ole vieläkään kotia!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Tollerinarttu etsii uutta kotia KIIRE!
Paljon vaadit kisautusta? Mulla olisi nimittäin mahdollisuus ottaa, mutta juuri tällä hetkellä nykyisten ja parin tulevan pennun takia kisautus jäisi aika vähille näin alussa. Rainvalleyyn tulisi, sivu- ja kisanäyttöä vaikkapa Londonista. Ja otan vain, jos kuvat saan jostain päin. Että edes näyttelyihin voisin alkaa ilmoittautua.
// Ai katos, rotumääritelmän mukaan nartun ihannesäkäkorkeudesta sallitaan kolmen sentin poikkeama. Tällä tiedolla mennään siis agissa midiluokkaan ja kisautuksessa ei agissa ainakaan minkäänlaista ongelmaa ole.
// Ai katos, rotumääritelmän mukaan nartun ihannesäkäkorkeudesta sallitaan kolmen sentin poikkeama. Tällä tiedolla mennään siis agissa midiluokkaan ja kisautuksessa ei agissa ainakaan minkäänlaista ongelmaa ole.
-
- Epätoivoinen katse
Kisautuksella ei ole mitään tiettyä rajaa, tietysti olisi hyvä jos koiralla jonkin verran kisattaisiin, mutta tässä tapauksessa on nyt tärkeintä että Aada saisi pysyvän kodin kisautuksen määrästä riippumatta. Kasvattaja toivoi Nomessa ja Mejässä kilpailemista, mutta itse olet toki sitten vastuussa koiran kisautuksesta, eikä se ole tällä kertaa tärkein seikka. Kunhan Aada saisi vihdoin pysyvän kodin, eikä joutuisi heti vaihtamaan toisaalle.
// Kannattaa kysellä kuvista sitten -Milla-lta, sillä hän lupasi tarkistaa albuminsa.
// Kannattaa kysellä kuvista sitten -Milla-lta, sillä hän lupasi tarkistaa albuminsa.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kyllähän minä Aadan (saako vaihtaa kutsumanimeä?) voin ottaa ja mejässäkin tullaan ehdottomasti kisaamaan. Kultainennoutaja on tulossa syksyn aikana tuosta Nine Highwaysin pentueesta, eli noutajakokeisiin tulen tutustumaan myöskin. Eli alan tekemään sitten sivuja, jos Rainiin annat :)
// Mites muuten nuo kuvat? Voin kyllä alkaa itsekin niitä metsästämään, mutta jos tuolta -Milla-:lta saa?
// Aa, okei :D Kyselen siltä sitten.
// Tällaiset sivut nyt tuli. Toivottavasti ei tuosta kutsumanimen vaihtamisesta ole haittaa. Voin minä sen takaisin Aadaksi vaihtaa, jos Vivassa on joku ongelma. Kyselen tuolta Millalta kuvia, kun olet hyväksynyt sivut :)
// Mites muuten nuo kuvat? Voin kyllä alkaa itsekin niitä metsästämään, mutta jos tuolta -Milla-:lta saa?
// Aa, okei :D Kyselen siltä sitten.
// Tällaiset sivut nyt tuli. Toivottavasti ei tuosta kutsumanimen vaihtamisesta ole haittaa. Voin minä sen takaisin Aadaksi vaihtaa, jos Vivassa on joku ongelma. Kyselen tuolta Millalta kuvia, kun olet hyväksynyt sivut :)
-
- Kriisissä
Mäkin tungen tänne nyt kasvattajan roolissa. Eli siis Kirsi: Aadan kutsumanimen voi vaihtaa ja koira voi munkin puolesta lähteä sulle. Kisautuksen ei tarvitse olla mieltä huimaavaa, mutta mielellään esim. NOMEssa tuloksia. Multa voi yv:llä kysellä niitä kuvia.
-
- Epätoivoinen katse
Hyvät sivut teit. Juu eli -Milla- löys kuvat, mut ei oo vielä varma onks niissä narttu. Käski sanoo et kestää vähän ku kyselee turreilta...
Mulle ei oo ainakaan mitään ongelmaa kutsumanimen vaihtamisessa, Viva kelpaa hyvin. :)
Mulle ei oo ainakaan mitään ongelmaa kutsumanimen vaihtamisessa, Viva kelpaa hyvin. :)
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Hyvä hyvä :)