Kysymyksiä
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Kysymyksiä
Eilinen websin katko ilmoitettiin sen blogissa.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
^^No aijjaa.. Onneks just kävin ottamassa kaikki sivut ylös. Mulla on oma webhotelli, mutta en mieluusti virtuaalikoirailuja sinne työntäis.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Sparkle
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Ai, kiitos, enhän mä tuonne ees ymmärtäny kurkata!
- Hide
- Epätoivoinen katse
Idiootti kysyy: Miten te tallennatte sivut koneelle? Siis painatte oikeeta hiiren näppäintä>save page as (tai sama suomeksi)>nimeätte sen mahd.>tallenna?
//Kiitos Sparkle! (:
//Kiitos Sparkle! (:

virtuaalihommat on mun osaltani ohi, pm:llä voi pyydellä kasvattejaan takaisin ! so sorry about this.
-
Sparkle
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mä kopioin koodin sieltä muokkausmonitorista, ja tallennan wordiin, nimeän sen tiedoston sillä koiran nimellä. Näin mä teen, jos tuo html-puoli nyt heittää hanskansa tiskiin, niin ainakin on lähdekoodit tallella.
Voishan sitä mennä ihan koiran omalle sivulle, ja kopioida sieltä lähdekoodin, mutta mua kyllästyttää niin ne ylimääräset rivinvaihdot kun yritän jotakin tihrustaa copy-paste sessioiden jälkeen.
Voishan sitä mennä ihan koiran omalle sivulle, ja kopioida sieltä lähdekoodin, mutta mua kyllästyttää niin ne ylimääräset rivinvaihdot kun yritän jotakin tihrustaa copy-paste sessioiden jälkeen.
-
Spunky
- Kanada
- Viesti:
Ilmoita sitten heti mitä vastaavat! :)Henji kirjoitti:Uusia html-moodin sivuja ei voi enää luoda, tsekkailin kanssa justiin tuota hommaa. Laitan just kysymystä Websille, että miten on, säilyvätkö vanhat tuollaiset sivut vai "katoavatko".
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
IHANAA KIITOSTA VAAN. Tämän pk-kokeen PAJÄn tulokset kadonneet. Turhauttavaa alkaa uudestaan tuomaroimaan. Ja jos joku kerkisi laittaa tulokset ylös koiransa sivulle niin oottakaas uudet tulokset... Mietin tässä että miks enää edes käytän jotain paskaa websiä joka ei koskaan toimi, kun mulla on domainkin. Nyt viimeistään siirrän kaiken pois tuolta.
/ jee ne on palautuneet!
/ jee ne on palautuneet!
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
- Shady
- Taikuri
^ Jaa se oli syynä. Mä jo ihmettelin kun eilen kävin sieltä tosiaan hyviä tuloksia poimimassa ja tänään niitä ei ollutkaan siellä. Dämn. Toivottavasti tulevassakin tuomaroinnissa koirat pärjäis :P /OT
// Hetkone. Siellähän on täysin samat tulokset taas. Palautusko ne nyt sit ittestään sinne vai häh? :D Mitä tää websi oikee säätää..
// Hetkone. Siellähän on täysin samat tulokset taas. Palautusko ne nyt sit ittestään sinne vai häh? :D Mitä tää websi oikee säätää..
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ei ehkä paras paikka kysyä, mutta kiinnostaiskos jotakuta osallistujien lisäily vESTW-12:aan? Ideana, annan siulle tuon sähköpostin tunnukset, sitten sieltä lisäät niitä siihen kyseisen roturyhmän sivuun niillä vinkeillä mitä kerron. Sitten vaan heität ne miulle vaikka turrila yv:llä tai sähköpostilla niin ite laitan ne sinne näyttelyn sivuille. En nimittäin viitsisi kenellekkään muulle antaa domainini tunnuksia.
Jos jollakulla olisi ylimääräistä aikaa ja osallistujien lisääminen on kivaa niin yv:llä yhteyttä. Voin tottakai antaa siitä jotain palkkaa (tuomarointiapua, sanallisia, kuvia, ulkoasuja...). Ja mieluusti voin ottaa useamman kuin yhden apurin, ihan sama.
Jos jollakulla olisi ylimääräistä aikaa ja osallistujien lisääminen on kivaa niin yv:llä yhteyttä. Voin tottakai antaa siitä jotain palkkaa (tuomarointiapua, sanallisia, kuvia, ulkoasuja...). Ja mieluusti voin ottaa useamman kuin yhden apurin, ihan sama.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Säilyykö nuo HTM -sivut jos tuo HTML -systeemi lähtee käveleen?
/Jaa. Eli ei kun varmuuskopioita tekemään...
/Jaa. Eli ei kun varmuuskopioita tekemään...
-
Sparkle
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Vaikka websissä saa valitakin sivut päätteellä .htm tai .html, tarkotettiin tällä sitä koko HTML-ideaa, että ite saadaan koodata ulkoasunsa. Tää asia on vielä vähän kysymysmerkkien alla, ei mitään tietoa.Mima kirjoitti:Säilyykö nuo HTM -sivut jos tuo HTML -systeemi lähtee käveleen?
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Truunörtit käyttää websivujen tekemiseen ja tallentamiseen muistiota. :-D Vie paljon vähemmän tilaa kovalevyltä, eikä tarvii pelätä, että koodeja kopioitaessa uudestaan nettiin tulisi Wordin omia muotoilupätkiä mukaan, niin kuin joissain editoreissa käy. Tai siis Wordista kopioitaessa saattaa tulla ylimääräistä tauhkaa sinne oikean koodin lomaan, jos oikeen huono tuuri käy.Sparkle kirjoitti:Mä kopioin koodin sieltä muokkausmonitorista, ja tallennan wordiin, nimeän sen tiedoston sillä koiran nimellä. Näin mä teen, jos tuo html-puoli nyt heittää hanskansa tiskiin, niin ainakin on lähdekoodit tallella.
+ Muistiossa (Notepad in English) voi myös tallentaa tiedostot suoraan .html-muotoon, jolloin ne voi ladata suoraan nettiin kuvien tapaan file managerin tai FTP-ohjelman kautta, eikä tartte uuteen paikkaan alkaa kopioimaan niitä koodeja joka sivulle erikseen.
Eli Hidelle voin sanoa, että ne voi kans tallentaa sillä Save page as... -tyylillä, jolloin ne on valmiita nettiin ladattavaksi, jos joskus tarvii. :)
Valistus on päättynyt. u____u

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
Spunky
- Kanada
- Viesti:
Jännä homma, että saako nekään sitten enää tehdä uusia htm- tai html päätteisiä joilla on jo sellaiset sivut siellä. Noh, itse nyt aion kuitenkin siirtyä websiltä pois.
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
KuroNeko
- Sumopainija
Jos tässä nyt tulis itellekin eteen, että pitäis muuttaa websiltä pois, niin tietäiskö kukaan mitään vastaavaa (ilmaista ja html-sivut mahdollistavaa)? Kun ainakaan mulla ei just nyt tule tuo oman domainin hankkiminen oikein kysymykseen.
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
^ Hankkikaa arkku.netistä ilmainen sivutila :) pitää vain täyttää simppeli hakemus, jossa selität mitä sivutilalla duunailet ja miksi se pitäisi saada. Sivutilaa tulee oikein riittävästi useammallekin sivulle ja toimii hyvin! Minullakin osa sivuista siellä ja osa domainilla.