Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Re: Waporen A-pentue! vielä yksi pentu (mahdollista myös sij.)
Besin jonkun siskon (googlaamalla löysin) sivut paljastaisivat Eduardon olevan/olleen Emilyn veli, kun tuo suku jatkuu tuossa siskolikan taulukossa Eduardon takana samalla tavalla kuten Emilylläkin.
Mutta tuota. Enköhän minä yhden merletyttösen voisi ottaa, kuvatkin on valmiina. Ei tuon suvun pitäisi niin yleistä kuitenkaan olla, että onnistuisin mahdollisessa jalostuksessa sekoittamaan sitä hirveän pahasti. :D Mikäli siis todella olet halukas minulle luovuttamaan pennun, vaikka en ole ehtinyt juuri mitään kertoakaan. Kuinka nopeasti pentue on syntymässä? Minulla on ollut tässä koulujen alkamisesta lähtien lievästi sanottuna kiirettä enkä ole ollut ihan mukana virtuaalihommissa, joka näkyy koirien kisataukona sekä esim VALin päivittämättömyytenä (>.<), mutta yritän kohtapuoliin hiljalleen palailla mukaan virtuaalipuuhiin.
Mutta tuota. Enköhän minä yhden merletyttösen voisi ottaa, kuvatkin on valmiina. Ei tuon suvun pitäisi niin yleistä kuitenkaan olla, että onnistuisin mahdollisessa jalostuksessa sekoittamaan sitä hirveän pahasti. :D Mikäli siis todella olet halukas minulle luovuttamaan pennun, vaikka en ole ehtinyt juuri mitään kertoakaan. Kuinka nopeasti pentue on syntymässä? Minulla on ollut tässä koulujen alkamisesta lähtien lievästi sanottuna kiirettä enkä ole ollut ihan mukana virtuaalihommissa, joka näkyy koirien kisataukona sekä esim VALin päivittämättömyytenä (>.<), mutta yritän kohtapuoliin hiljalleen palailla mukaan virtuaalipuuhiin.
-
- Vuohenruokaa
Re: Waporen A-pentue! vielä yksi pentu (mahdollista myös sij.)
^Kyllä sen verran olen käynyt kennelissäsi vierailemassa, että olen nähnyt kuinka aktiivisesti koirillasi kisataan. : )
Shaghasiin olisi siis tulossa?
Kaikille varaajille infoa, että Lanian kanssa sovittiin, että jos kaikille varaajille käy, niin pentue syntyy 25.09.2008?
Nimet pyrin mahdollisimman pian saamaan näytille.
Shaghasiin olisi siis tulossa?
Kaikille varaajille infoa, että Lanian kanssa sovittiin, että jos kaikille varaajille käy, niin pentue syntyy 25.09.2008?
Nimet pyrin mahdollisimman pian saamaan näytille.
-
- Viesti:
Re: Waporen A-pentue! (pitkäkarvainen collie)
Trin Taziin (viuhku.net/trintaz), siellä ne miun pehkot on. Shaghasissa on lähinnä vain nahkoja (ja tulee tulevaisuudessa olemaankin, sitten kun 2 bortsua ja tervu sieltä joskus hamaassa tulevaisuudessa lähtevät). :)
Syntymäajankohta sopii ainakin minulle. Odottelen nimiä ^^
Syntymäajankohta sopii ainakin minulle. Odottelen nimiä ^^
-
- Vuohenruokaa
^Okei. :)
Odottelen tässä inspiä nimien tekoon, mikäli kukaan vapaaehtoinen ei niitä innostu keksimään. Myös jos varaajilla on itsellä mielessä jokin miellyttävä nimi, niin saa myös itse keksiä.
Odottelen tässä inspiä nimien tekoon, mikäli kukaan vapaaehtoinen ei niitä innostu keksimään. Myös jos varaajilla on itsellä mielessä jokin miellyttävä nimi, niin saa myös itse keksiä.
-
- Vuohenruokaa
Mulle käy =)
hello, the end is near
hello, we're still standing here
-
- Vuohenruokaa
Nyt sain sellaisen idean Sadulta, että jospa pentueen teema olisi joku suosikki bändini/ artistini.
Siitä aloinkin ajattelemaan, että pentujen nimet voisivat olla joltakin suosikkibändini albumilta kappaleiden nimiä.
Eli olisiko varaajilla mitään sitä vastaan, jos pentujen nimet juontaisivat juurensa Disco Enseblen Magic tai Marilyn Mansonin biisien nimistä? Ja kumpi olisi varaajien mielestä parempi vaihtoehto?
Itseni mielestä DE:n biisien nimet ovat parempia, mutta kysyn nyt teidänkin mielipiteitänne.
Siitä aloinkin ajattelemaan, että pentujen nimet voisivat olla joltakin suosikkibändini albumilta kappaleiden nimiä.
Eli olisiko varaajilla mitään sitä vastaan, jos pentujen nimet juontaisivat juurensa Disco Enseblen Magic tai Marilyn Mansonin biisien nimistä? Ja kumpi olisi varaajien mielestä parempi vaihtoehto?
Itseni mielestä DE:n biisien nimet ovat parempia, mutta kysyn nyt teidänkin mielipiteitänne.
-
- Vuohenruokaa
Mä oon sitä mieltä, että kun wikipediasta biisien nimiä kurkkailin, että Disco Ensemblen albumilta nimet saattais olla kivempia =) En kyllä tiedä, mitä muut sanoo, mutta näin mä.
hello, the end is near
- Silja
- Epätoivoinen katse
hieman OT // White Horse's Eduardo tosiaan oli Emilyn täysveli ja 'Eetu' kuoli viime vuoden toukokuussa vähän ennen Merikapteenin lopetusta.
Mutta osaisiko joku kertoa, kuinka White Horse's Emily on nykyisin Teenyn omistuksessa? Ihmeteltiin tätä vastikään Josefinan kanssa, joka siis oli 'Empun' tai 'Emilyn' aikaisempi omistaja ja luuli lopettaneensa koiran samalla kun Tuulenviemän (joka on kuin myös kuopattu jo) siirtyi kokonaan hänen omistukseensa.
Enkä siis tarkoita mitenkään pahalla tai vaatien ryhtymään mihinkään toimenpiteisiin, kunhan mielenkiinnosta kyselen. :'D
Mutta osaisiko joku kertoa, kuinka White Horse's Emily on nykyisin Teenyn omistuksessa? Ihmeteltiin tätä vastikään Josefinan kanssa, joka siis oli 'Empun' tai 'Emilyn' aikaisempi omistaja ja luuli lopettaneensa koiran samalla kun Tuulenviemän (joka on kuin myös kuopattu jo) siirtyi kokonaan hänen omistukseensa.
Enkä siis tarkoita mitenkään pahalla tai vaatien ryhtymään mihinkään toimenpiteisiin, kunhan mielenkiinnosta kyselen. :'D
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ En nyt satavarma ole surkean muistini takia, mutta mun muistikuvani mukaan mulla Emily oli ennen Teenyä. Etsin Emilyn saatuja tuloksia ja onhan vanhimmilla kisasivuilla jotkut tulokset tullut mun kisaamina. Käytin nimimerkkiä Bee silloin ja annoin jotain koiria Teenylle, kun lopetin/tauotin virtuaalitouhut viime vuoden keväällä. Aloin vain miettimään, kun on noin tuttu koira :D Eli jos muistini ei petä tällä kertaa, niin Emppu oli mulla vähän aikaa.
Teeny kertokoot.
Teeny kertokoot.
- cantarel
- Söi navetan kaksi nautaa
Kirsi on oikeessa, häneltä minä Emilyn ostin silloin ja hieno koira on ollutkin :)
-
- Vuohenruokaa
^Kiitoksia kaikille tiedosta. Mukava tietää hieman tästä Besin suvusta lisää.
Vielä wenyan sekä Sigin mielipiteet tuosta nimiehdotuksesta.
Vielä wenyan sekä Sigin mielipiteet tuosta nimiehdotuksesta.
-
- Viesti:
Mikäs siinä. Minä olen lähinnä odotellellut laitetaanko jotain kappalelistaa vai pitäneekö etsiä itse. x)
-
- Vuohenruokaa
Re: Waporen A-pentue! (NIMET!)
^Laitoin tänne kappalelistan. Nyt nimet ekassa viestissä.
-
- Vuohenruokaa
Re: Waporen A-pentue! (NIMET!)
Mulle Wapore Bad Luck Charm? Ja kutsumanimeksi tulisi sitten Lucky/Luck/Luke. En ole päättänyt vielä =) Säkin saat noista ehdottaa parasta kutsumanimeä.
hello, the end is near
-
- Viesti: