Kotieläinmessuille apulaisia?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Nikke
Kanada

Kotieläinmessuille apulaisia?

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Sovimme Tillin kanssa, että minä järjestän tämän vuoden kotieläinmessut. Tarvitsen kuitenkin teidän apuja, koska yksin en ole aikomassa järjestää näin isoa tapahtumaa. Olen saanut jo näin alussa pari innokasta auttajaa ja lisää tarvitsen edelleen. Otan mukaan projektiin vain luotettavia, jotka eivät jätä kesken hommaansa! Jos näin käy olen pettynyt! Kuulin, että näin oli käynyt 2011 koetieläinmessujen kohalla!!! Täältä voi kurkata vuoden 2011 kotieläinmessujen sivuja.

Messut olisivat yhden viikonlopun mittainen eli pe-su 13.4.-15.4.2012. Näiden kolmen päivän sisällä olisi koira, kissa, kani, jyrsiä, karja ja hevospuolen kisoja. Ideana tälläisessä suuressa messutapahtumassa on kuitenkin tarkoitus nostaa harvinaisia eläinliittoja sekä uusien harrastajien houkuttelua mukaan :)

Messujen toteuttaminen tapahtuu niin, että teen normaalit sivut, jossa on infoa messuista, aikataulut jne. Jokainen joka on innokas järjestämään kisoja tekisi itse omaan palvelimeen kisasivunsa ja lähettäisi sen minulle. Minä siis linkittäisin kisasivusi kotieläinmessujen sivuille, josta muut pääsevät katsomaan ja osallistumaan.

Sinun tehtävä olisi siis tehdä:

1. kisasivu
2. anoa kisa
3. lisätä osallistujat
4. hommata tuomari
5. lisätä tulokset

Minä valvon yleisellä tasolla, että jokainen kisa saa tulokset!

Täältä voi katsoa mitkä kisat tarvitsevat vielä järjestäjää!

Kiinnostuneet voivat ilmoittautua tähän topaan! Meseosoitteet olisi kanssa kiva saada, helpompi keskustella :)
Nikke
Kanada

Re: Kotieläinmessuille apulaisia?

kukaan? ;o
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Mä en noista joistakin kisoista kyllä tajua mitään, mutta mun mielestä tuota esim. ei ole pidetty loppuun asti.http://virtuaali.net/messut/2010/12/08- ... nayttelyt/
Oli siellä muutama muukin ilman tuloksia. Siksi ei varmaan ketään kiinnosta. Ja sulla on yksi kaninäyttelykin myöhässä vaikka osallistujia on muutama hassu. Joo oli pakko käydä viisastelemassa, kun sulla oli kerran varaa sanoa toisista, että pitää olla luotettavia.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Noi aikasemmat kotieläinmessuthan ei oo Niken järkkäämät ja noihin kotieläinmessuille pääsi järkkäämään eri henkilöitä, jotka ei sit hoitanut hommaansa loppuun, joten sen takia Nikke varmaan vaatii tuota luotettavuutta. :) Mut tuosta kaninäyttelystä en sano mitään, kun en asiasta tiedä.
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Okei. Ajattelin, että Nikke olisi ollut siinä "pääpomona".
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Nikke
Kanada

Kuten Susityttö kerkesi sanoa itse en järkännyt tuota 2011 vuoden messuja! Se oli tai on Tillin homma. Lupauduin järkkäämään kanipuolen ja tosiaan edelleenkään en ole saanut tuloksia Tilliltä :s Kani puolella, kun on vain muutama hassu tuomari ja omia kaneja luokissa niin en pysty tuomaroida joka harmittaa suunnattomasti! :s Tämän vuoden messuille ei tule tapahtumaan sen lupaan.
Hilmainen
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Hilmainen »

Minä voisin ottaa tuon tokon, mutta koska olen aivan äärettömän tyhmä ihminen, niin kysyn ensin. Onko sillä jotain väliä milloin tuon kisan anoo? :D
Jonakin päivänä olen puu,
ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni,
ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina.

Paikalla ollaan taas..
Nikke
Kanada

Joo siis sitten päästään tohon koska pitää olla:

- kisasivut valmiina
- minun tiedossa
- kisa anottuna

Ajattelin että viimeistään jo 9.3! Siinä olisi hyvä aika ilmoittaa eläimiä messuille.
Hilmainen
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Hilmainen »

Okkei! No mä voisin ottaa ton tokon meikäläisen kontolle. :) Ja ite voi varmaan tuomaroida mikäli on kynnelle kykenevä?
Jonakin päivänä olen puu,
ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni,
ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina.

Paikalla ollaan taas..
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Danay »

Nikke, mä voisin tuomaroida noita vanhoja kanikisoja alta pois jos haluat. Mulla on vaan ollut viimeaikoina sellanen kynnys, että niitä lomakkeita ei jaksa täytellä, joten oon miettinyt voisko ne kanipuoleltakin ottaa pois kun ei koirillakaan ole mitään moisia. Sen sijaan voitaisiin ottaa käyttöön laatumainintojen antaminen (sanalliset kommentit), kuten koirapuolellakin on ja antaa niiden lisäksi vain pisteet ja mahdolliset palkinnot. Helpottaisi ja nopeuttaisi kunkin tuomarin hommaa huomattavasti.

// Laittelin piksua!
Nikke
Kanada

Hilmainen Hienoa laita mulle yksärillä kisasivun osoite! :)

Danay oon miettiny ihan samaa Tillin kanssa ja se olisi huomattavan nopeampi tapa, myös tuomareita tarvitaan paaljoon. Mulla olis sulle hommaa jos kerkeet yhtään hoitaa? Laita mulle vaikka yksärinä mese osoittees puhutaan lisää sielä :))
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Näille messuille siis tosiaan tulee lajeja laidasta laitaan (piittaamatta siitä, onko lajissa jonkinlaisia roturajoituksia tai onko kyseessä hupilaji)? Jos näin, niin voisin ottaa kontolleni koiratanssia ja flyballia. Saattaisin harkita sitten vielä paimennuksenkin pykäämistä.
Terveisin tietämätön :mrgreen:

EDIT: Ai koiratanssi oli menny jo. No mutta, oisko mahiksia flyballiin?
Nikke
Kanada

On mahdollista flyballiin :) Laitan sen lauantaiksi! Mulle siis kaikki kisakutsu osoitteet, kiitos.

// Hevospuolelle tarvitaan järkkääjiä!
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Pitääkös noi hevoshommat olla jonkun jaoksen alaisia vai villejä?

/ joo, mä en jaksa ruveta opiskelemaa enää uudellee noita mitään jaoksia, joten mun osalta jäi sit siihe :---D
.
.
  • Kuva
Nikke
Kanada

Ajattelin että hevospuolen kisat olisivat ihan virallisia! Itse en tiedä koko hevospuolta tai muutenkaan hevosista mitään niin paha mennä järkkää mitään :s
Vastaa Viestiin