O: FCI6, FCI7, FCI9 (iso vlk), FCI10 (afgaani)
- Tilli
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
O: FCI6, FCI7, FCI9 (iso vlk), FCI10 (afgaani)
Etsinnässä Pemberleyhin koiria roturyhmistä: FCI6, 7, 9 ja 10. Ensisijaisesti etsin harvinaisia rotuja, mutta älä pelkää tarjota myös niitä yleisiä :)! Etenkin isovillakoirat ja afgaanit hakusessa (lähinnä sen takia että kuvat löytyy jo valmiiksi).
- Ottaisin mieluusti pentuja, en ns. valmiita (eli jo kisanneita)
-- Pentuja sen takia, että saan itse määritellä kisalajit, ikääntymisen ja värityksen
- Esitelkää myös suunnitelmissa olevia pentueita
- Tulevaisuuden näkymissä 1-2 käyttölajin kisaaminen (+BH) sekä mahdollinen näyttelykiertäminen
- Kisauran jälkeen pentue
- Suvulliset ja suvuttomat tervetulleita
- Sivu- ja kisanäyttönä Tapsa.
- Ottaisin mieluusti pentuja, en ns. valmiita (eli jo kisanneita)
-- Pentuja sen takia, että saan itse määritellä kisalajit, ikääntymisen ja värityksen
- Esitelkää myös suunnitelmissa olevia pentueita
- Tulevaisuuden näkymissä 1-2 käyttölajin kisaaminen (+BH) sekä mahdollinen näyttelykiertäminen
- Kisauran jälkeen pentue
- Suvulliset ja suvuttomat tervetulleita
- Sivu- ja kisanäyttönä Tapsa.
- Kennel Wardica (FCI1)
- Fjellbris Hunder (FCI5)
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: O: FCI6, FCI7, FCI9 (iso vlk), FCI10 (afgaani)
Chiranaan olisi kevään aikana tulossa kiinanharjakoira-pentue. Kasvatus-sivulla on lisää tietoa. :)
/ Sivulla oleva grand basset griffon vendeen-pentue on jo syntynyt, mutta siihen voi "lisätä" pennun jos sellaiseen löytyy kiinnostusta !
// Myös toisen kennelini Hallavintin juuri syntyneeseen venäjänvinttikoira-pentueeseen voi "lisätä" pennun jos sellainenkin sattuu kiinnostamaan !
/ Sivulla oleva grand basset griffon vendeen-pentue on jo syntynyt, mutta siihen voi "lisätä" pennun jos sellaiseen löytyy kiinnostusta !
// Myös toisen kennelini Hallavintin juuri syntyneeseen venäjänvinttikoira-pentueeseen voi "lisätä" pennun jos sellainenkin sattuu kiinnostamaan !
- Tilli
Varga, venäjänvinttikoira ainakin kiinnostaa, kuvatkin sattuisi löytymään jostain arkistosta jopa. Vaikka en pahemmin noista seurakoirista välitä, harkitsen vahvasti tuota kiinanharjakoiraa. Olisihan se kiva lisä Pemberleyn mettäkoirien joukkoon :).
Laitan sulle viestiä vielä tarkemmin parin päivän sisään.
Laitan sulle viestiä vielä tarkemmin parin päivän sisään.
- Kennel Wardica (FCI1)
-
Kiva, että kiinnostaa. Selvä juttu. :)
-
- Höpsö veitikka
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
DeWolfiin harkitsen (tälle - )enskuulle englanninvinttikoiria Lokille (+ *vFIN & SWE MVA) jos on kysyntää.
Isomunsseja mulla oli viimevuoden lopulle suunnitelmissa, mutta yhtä varausta olisin itseni lisäksi kaivannut jotta olisin tuon jaksanut toteuttaa. Vink vink, pentue on toteutumiskelpoinen edelleen, narttu mulla nyt jäänyt makaamaan kun pentue jäi roikkumaan.
Isovillakoiria mullois tälle vuodelle tulossa, mutta taitaa mennä loppuvuoteen eli ei siitä sen kummemmin.. Pienempiä samanmoisia olis luvassa keväällä - kesällä.
Isomunsseja mulla oli viimevuoden lopulle suunnitelmissa, mutta yhtä varausta olisin itseni lisäksi kaivannut jotta olisin tuon jaksanut toteuttaa. Vink vink, pentue on toteutumiskelpoinen edelleen, narttu mulla nyt jäänyt makaamaan kun pentue jäi roikkumaan.
Isovillakoiria mullois tälle vuodelle tulossa, mutta taitaa mennä loppuvuoteen eli ei siitä sen kummemmin.. Pienempiä samanmoisia olis luvassa keväällä - kesällä.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Tilli
Susityttö, laitatko minulle sitten vaikka yksäriä kun pentue on ajankohtainen?
Henji, muistan katelleeni useasti tuota pentuetopaasi, mutta jostain syystä en kumminkaan kirjoittanut mitään.. No nyt on tilanne muuttunut ja voisin pikkuisen isomunssin ottaa :).
Englanninvinttikset eivät nyt tällä kertaa säväyttäneet minua, mutta ehdottomasti olen kiinnostunut isovillakoirapentueesta. Kiire minulla ei ole, joten laita vain yksäriä kun pentue on ajankohtainen.
Henji, muistan katelleeni useasti tuota pentuetopaasi, mutta jostain syystä en kumminkaan kirjoittanut mitään.. No nyt on tilanne muuttunut ja voisin pikkuisen isomunssin ottaa :).
Englanninvinttikset eivät nyt tällä kertaa säväyttäneet minua, mutta ehdottomasti olen kiinnostunut isovillakoirapentueesta. Kiire minulla ei ole, joten laita vain yksäriä kun pentue on ajankohtainen.
- Kennel Wardica (FCI1)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kelpaisko englannisetteripentu? :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mulla olisi myynnissä kutosesta ja ysistä täysin kisaamattomia kasvattipalautuksia, joiden toivoisin pääsevän hyvään kotiin. Kotia etsisi myös yksi isovillakoiraneito, jota en toistaiseksi ole vielä kerennyt tuohon viestiin laittaa.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Pitikös sun laittaa mulle viestiä noista mitä ehdottelin ? :D
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Multa voisi Hyve (Utopihan Virtue) sulle muuttaa. Evm. sukuinen, ei näyttelyissä pärjännyt, lähinnä koiratanssissa kisannut nuori uros. Ilman tuota koiratanssi -valioitumista olisin jo poistanut, mutta nyt ei raaski. Mitään velvotteita en tämän kohdalle säädä. Kisaus on omallakin kohdalla ollut sen verran epäaktiivista ettei sunkaan mitään himovauhtia tarvitse siitä valioita saada. :) Jalostuskäyttöön täydet luvat. Kuvat tarvittaessa mukaan.
- Tilli
Mima, oi että on kivan oloinen herra. Mielelläni ottaisin hänet Pemberleyihin asustelemaan :).
- Kennel Wardica (FCI1)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Olit muutaman päivän myöhässä, Jacya oli nopeampi, eli Hyve on jo muuttanut La Rouchetteen. Pahoittelen :'<
- Tilli
Mima, ok selvä juttu.
- Kennel Wardica (FCI1)
- Hyena
- Sumopainija
Olisko kiinnostusta venäjäntoylle? Neljä kipaletta olisi myynnissä, sekä pitkä- että lyhytkarvaisia. Ja virtuaalimaailmassahan nämä ovat hyvinkin harvinaisia... ;]