vPKY:n epäaktiivisuus
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
vPKY:n epäaktiivisuus
Itse olen viime aikoina kiinnittänyt todella paljon huomiota virtuaalisen paimenkoirayhdistyksen epäaktiivisuuteen. Kilpailuanomuksiin ei ole vastattu sekä kilpailukalenterin viimeisimmät päivitykset viime vuodelta. Lisäksi sivulla lukee sopivastikin "päivitetty viimeksi 17.12.2011" Asia on jäänyt kaihertamaan mieltäni, kun paimenkoiria kennelissä kasvatetaan ja paimennus olisi todella keskeinen harrastus.
Mitenköhän asiaa voisi viedä eteenpäin ja palauttaa paimennus aktiivisemmaksi harrastukseksi jo tämänkin vuoden puolelle?
Mitenköhän asiaa voisi viedä eteenpäin ja palauttaa paimennus aktiivisemmaksi harrastukseksi jo tämänkin vuoden puolelle?
-
- Kriisissä
- Viesti:
Re: vPKY:n epäaktiivisuus
No vaikka ottamalla Saijaan yhteyttä (sivuilta löytyy sähköpostiosoite), tiedustelemalla tilannetta ja mahd. tarjoamalla apua yhdistyksen ylläpitämisessä. Ellet siis tätä ole jo tehnyt.Sparkle kirjoitti:Mitenköhän asiaa voisi viedä eteenpäin ja palauttaa paimennus aktiivisemmaksi harrastukseksi jo tämänkin vuoden puolelle?
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Yhteyttä on otettu ja perästä tuli jonkin sähköpostipalvelun ilmoitus, ettei sähköposti onnistunut kulkeutumaan perille saakka..
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Otin nyt yhteyttä suoraan vFCI:hin. Toivottavasti saan asiaa vietyä eteenpäin...
-
- Analysaattori
- Viesti:
Mulla on kyllä mennyt sähköpostit oletettavasti perille (ei ainakaan ole tullut sitä ilmoitusta ettei olis mennyt). Laittelin sitten nyt (aiemmin yritin anoa kisaa) miekin kysymystä sinnepäin mikä on yhistyksen tilanne. :)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Hienoa, että saatiin joku muukin mukaan tähän! :) Mulla tosiaan tuli joku ilmoitus, että ei mennyt perille asti. Toista kertaa en lähtenyt testaamaan kylläkään, täytynee varmaan pian koittaa taas..
Tosiaan kilpailuanomus meni meillä perille, mutta ei tuo tilannekysely sitten. Ehkä ite oon töppässyt tai jotain.
Tosiaan kilpailuanomus meni meillä perille, mutta ei tuo tilannekysely sitten. Ehkä ite oon töppässyt tai jotain.
-
- Analysaattori
- Viesti:
Tuli sittenkin takaisin tuo miunkin uudempi sähköposti viesti...
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Juu, siellä on sähköpostin saapuneet -kansio ilmeisesti täynnä.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Tietääkö kukaan, mitä muuta kautta tuota ylläpitäjää voisi mahdollisesti saada kiinni kun maili ei kerran toimi.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
- Kriisissä
- Viesti:
saijalle[at]hotmail.com löytyi invisionfreen Turreista, en sitten tiedä onko käytössä.
// Veikkaan tosin, että jotkut Turri-fossiilit tietävät myös Saijan henkilöllisyyden ;).
// Veikkaan tosin, että jotkut Turri-fossiilit tietävät myös Saijan henkilöllisyyden ;).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Analysaattori
- Viesti:
^ Tuokaan sähköposti ei toimi, tulee heti takasin maili.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Re: vPKY:n epäaktiivisuus -> VPKYVAK
Nyt on tehty VFCI'n luvalla VPKYVAK, väliaikainen kalenteri paimennukselle. VPKY palaa tai ei palaa, jos ei palaa, me tehdään sitten uusi VPKY.
-
- Alkupalat
- Viesti:
VPKY on ollut tosiaan epäaktiivinen joulukuusta lähtien oman sairastumiseni johdosta, pääsin tosiaan vasta 2pvä sitten kotiin sairaalasta enkä sieltä käsin päässyt tekemään päivityksiä. Olen kuitenkin päättänyt etten palaa enää ylläpitäjäksi ja haen uuden ylläpitäjän liitolle. Jos löytyy kiinnostusta, liiton sivuilla olevan sähköpostin kautta voi ottaa yhteyttä (sähköposti oli tosiaan tukkiutunut ja nyt sen pitäisi toimia normaalisti). Laitan kohtapuoliin etusivulle muutamia kysymyksiä joihin ylläpitämisestä kiinnostuneet voisivat vastata.
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Kiitos ilmoituksestasi, Saija!
Harkitsemisen arvoista voisi olla, että väliaikaiseksi kalenteriksi tehty sivusto muutettaisiin oikean VPKY:n virkaan, mikäli olet tyytyväinen ylläpitäjäkaksikkoon.
Harkitsemisen arvoista voisi olla, että väliaikaiseksi kalenteriksi tehty sivusto muutettaisiin oikean VPKY:n virkaan, mikäli olet tyytyväinen ylläpitäjäkaksikkoon.
-
- Alkupalat
- Viesti:
Jep, mietin tuota samaa itsekin. Laitoin kuitenkin nyt etusivulle pari kysymystä ja katsotaan tuleeko paljon hakemuksia. Olisi tietysti helpompaa vain muuttaa tuo väliaikaissivu viralliseksi VPKY:ksi, itse toivoisin nimittäin että tämä ylläpitäjän vaihto tapahtuisi mahd. nopeasti ja vaivatta.