Weldenvarden A-aussiet
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Weldenvarden A-aussiet
Jipiiii! Nyt on viimeinkin ensimmäisen pentueen aika sitten sen minun vuoden mittaisen taukoni. Tuntuu että koiria on kertynyt taas ehkä vähän liikaakin, mutta yhtäkään pentuetta ei ole vielä maailmassa.
Ensimmäisen Weldenvarden-pentueen emänä on blue merle narttu Blue's Emotionally Yours aka Nana. Nanan omistaa cantarel, ja minulla on tyttöön jalostusoikeus. Cantarelin toiveista huolimatta en tahdo odottaa valioitumista jokaisesta lajista, sillä haluan jo ensimmäisen pentueen maailmaan!
Nana on agility-, paimennus-, ja muotovalio, sekä kilpailee tokon erikoisvoittajaluokassa. Nanalla on myös PK-hausta Hk1 ja pelastuksesta RH-T A.
Eniten minua innostaa Nanan vanha, mutta nykyään harvinaisempi suku. Nanan takana on Suomen virtuaaliharrastuksen ensimmäisiä aussieita. Olen äärettömän kiitollinen cantarelille, että pääsen jatkamaan tätä sukua omassa jalostustyössäni!
Pentueen isäksi olen valinnut täysin evm. koiran, amerikkalaisen red tri uroksen nimeltä Jeywood's Famous to Shamyra Aussies "Shamba". Jeywood's tuonnit ovatkin jo tuttuja Suomessa. Sisarukset Jeywood's Nantje Newell "Tija" (om. Shaghas & Weldenvarden) ja Nilak Nantoo "Damon" (om. Weldenvarden) syntynyt 04.08.2011. Shamballa ja N-sisaruksilla on sama isä, Oxford's Tears of Rage. Suomesta löytyy myös Oxford'sin tuonti, bordercollienarttu Oxford's Vanity Fair "Mei".
Shamba saattaa joskus tulevaisuudessa löytyä oikeasti virtuaalimaailmasta, jos saan päätettyä tuonko sen vai en.
Pennut lähtevät ainoastaan kilpailemisesta kiinnostuneisiin koteihin!
Varaukset (4/4):
Twiggy, narttu, Weldenvarden Beautifully Broken
Noina, narttu, Weldenvarden Sparks Fly Out
Veerr, narttu, Weldenvarden 9 Crimes
Camilla, narttu, Weldenvarden Night on the Sun
Ensimmäisen Weldenvarden-pentueen emänä on blue merle narttu Blue's Emotionally Yours aka Nana. Nanan omistaa cantarel, ja minulla on tyttöön jalostusoikeus. Cantarelin toiveista huolimatta en tahdo odottaa valioitumista jokaisesta lajista, sillä haluan jo ensimmäisen pentueen maailmaan!
Nana on agility-, paimennus-, ja muotovalio, sekä kilpailee tokon erikoisvoittajaluokassa. Nanalla on myös PK-hausta Hk1 ja pelastuksesta RH-T A.
Eniten minua innostaa Nanan vanha, mutta nykyään harvinaisempi suku. Nanan takana on Suomen virtuaaliharrastuksen ensimmäisiä aussieita. Olen äärettömän kiitollinen cantarelille, että pääsen jatkamaan tätä sukua omassa jalostustyössäni!
Pentueen isäksi olen valinnut täysin evm. koiran, amerikkalaisen red tri uroksen nimeltä Jeywood's Famous to Shamyra Aussies "Shamba". Jeywood's tuonnit ovatkin jo tuttuja Suomessa. Sisarukset Jeywood's Nantje Newell "Tija" (om. Shaghas & Weldenvarden) ja Nilak Nantoo "Damon" (om. Weldenvarden) syntynyt 04.08.2011. Shamballa ja N-sisaruksilla on sama isä, Oxford's Tears of Rage. Suomesta löytyy myös Oxford'sin tuonti, bordercollienarttu Oxford's Vanity Fair "Mei".
Shamba saattaa joskus tulevaisuudessa löytyä oikeasti virtuaalimaailmasta, jos saan päätettyä tuonko sen vai en.
Pennut lähtevät ainoastaan kilpailemisesta kiinnostuneisiin koteihin!
Varaukset (4/4):
Twiggy, narttu, Weldenvarden Beautifully Broken
Noina, narttu, Weldenvarden Sparks Fly Out
Veerr, narttu, Weldenvarden 9 Crimes
Camilla, narttu, Weldenvarden Night on the Sun
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Weldenvarden A-aussiet
Minä oon tätä vähän niinko jo odottanutkin! Mulla on hitaasti valmistuva paimenkoirakenneli tekeillä, tällä hetkellä kaikki paimenkoirat on mulla yksityisina kisakavereina. Kunhan toi valmistuu niin sinnekin on tulossa talven aikana mm. aussiepentue (i. Hippa e. todnäk evm).
Mutta asiaan. Haluaisin uuden aussien, nartun, kun tuo Hippanen on jo loppusuoralla. Jalostuskäytöstä olen myös kiinnostunut. Harrastettais hakua, tokoa, paimennusta ja agia, tavoitteena valioituminen. Jos kuvat jostain saadaan niin sitten kierreltäisiin myös näyttelyitä. (:
Mutta asiaan. Haluaisin uuden aussien, nartun, kun tuo Hippanen on jo loppusuoralla. Jalostuskäytöstä olen myös kiinnostunut. Harrastettais hakua, tokoa, paimennusta ja agia, tavoitteena valioituminen. Jos kuvat jostain saadaan niin sitten kierreltäisiin myös näyttelyitä. (:
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Sulle totta kai lähtee pentu! Kuulostaa oikein hyvältä :)
- zerggie
- Keilapallo
Mua kiinnostais! Oon alkanu pikku hiljaa herättelemään virtuaali touhujani henkiin pienen taukoilun ja jäätymisen jäljeltä. Siirsin lähes kaikki koirat mitä jäljelle jätin Toljottajaan, jonne pentukin muuttaisi. Kisautusta pentu tulisi saamaan agilityssä, tokossa ja pk-puolella jonkin verran. Tarkoitus olisi löytää pennulle sekalinjaisen aussien kuvat eli jos sellaiset jostain löydän niin ei tulla pennun kanssa näyttelyissä käymään paljoakaan. Jos en nyt kuitenkaan löydä kuin näyttely linjaisten koirien kuvia niin sitten varmaan laitan pennulle sellaiset ja tullaan siinä tapauksessa pyörimään enemmän myös näyttelyissä.
/Mullekkin narttu! Löysin jo melko kivat kuvatkin.
/Mullekkin narttu! Löysin jo melko kivat kuvatkin.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Sullekin toki pentu! Ja tosiaan näyttelyt eivät ole mitenkään pakollisia.
-
- Pohjasakan hämmentäjä
WV pentueiden nimet tulevat aina olemaan teemoista, ei aakkosista. Vaikka järjestänkin pentueet mielummin aakkosin kuin numeron tai teeman nimen mukaan.
Tällä kertaa teemana saa olla vaikka true bloodin jaksot:
Soul of Fire
Night on the Sun
Hitting the Ground
Trouble
9 Crimes
Frenzy
Timebomb
Schratches
Sparks Fly Out
Mine
Spellbound
Tällä kertaa teemana saa olla vaikka true bloodin jaksot:
Soul of Fire
Night on the Sun
Hitting the Ground
Trouble
9 Crimes
Frenzy
Timebomb
Schratches
Sparks Fly Out
Mine
Spellbound
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Nimeksi Sparks Fly Out. Syntymällä ei ole niin kiirettä, oikeestaan käy mikä vaan. Kuvaonkelma on vielä selvitettävänä.
-
- Kanada
- Viesti:
-
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
- zerggie
- Keilapallo
Mulle 9 Crimes, ja päädyin kuvatarjonnan perusteella narttuun.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Ukei! Harmi kun mullakaan ei oikeen noita kuvia ole, kerran vaan näyttelyssä kuvannut ja siellä ei sitten oo edustavia, ainakaan ne mitä en ite halua käyttää.
-
- Vuohenruokaa
Kun näköjään Spunky ei ole enää (?) kiinnostunut aussielapsesta, niin uskaltaisinko minä nyt sitten? Jos tarjouksesi sijoitusnartusta on edelleen voimassa! :D
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Spunkyllekin olisi kyl pentu lähteny! Minä en ehtiny nähdä kun viivan :D
Mutta joo Camilla edelleen on voimassa, tähän pentueeseen ei kyllä sitte tuu muita kun narttuja mutta tuskinpa se ketään haittaa. Mikä nimi?
Mutta joo Camilla edelleen on voimassa, tähän pentueeseen ei kyllä sitte tuu muita kun narttuja mutta tuskinpa se ketään haittaa. Mikä nimi?
-
- Vuohenruokaa
Jee! Night on the Sun kuulostais muksulta.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Okeis, sopiskohan teille syntymäpäiväksi vaikka 25.01.2012?
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Sopii! Kipin sivut. Kuvat on vielä väärät. No nyt voin jo sanoa että kenneli on o'Coyote, mutta mitkään noista sivuista ei vielä toimi. :D
/ Laitanko kasvattajaksi Twiggy vai Jerry vai minkä?
/ Laitanko kasvattajaksi Twiggy vai Jerry vai minkä?