Tulokset ja niiden saamisen vaikeus

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Yatsu
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

Re: Tulokset ja niiden saamisen vaikeus

Viesti Kirjoittaja Yatsu »

Itse ymmärtäisin jos kisa olisi unohtunut, mutta se, ettei olisi aikaa tai ei jaksa. (jos ne ovat unohtuneet niin kannattaa äkkiä palauttaa muistiin ja tuomaroida ne loppuun!)
Aikaa kyllä varmasti on edes yhden kuukauden sisällä yhtenä päivänä vähintään se 15 minuuttia, ja jos laiskuus iskee niin parempi tuomaroida ainakin puolet (jos on monta luokkaa) ja sitten myöhemmin loput, jos ei millään jaksa kaikkia samalla kertaa.

Ei niitä kisoja kannata peruuttaa taikka jättää tuomaroimatta, jos sellaset järjestää niin parempi myös hoitaa ne loppuun. :l
Kuva
Shanya
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Sain Choufleurin tuomarointiavulla tuon pk-kisan loppuun. Tästä lähtien lupaan ettei tommoset tule toistumaan. :)
Kuva
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ansk »

^Hoo, tattista! Mun hurtasta tuli viimein valiokin pitkän taistelun jälkeen näiden tulosten myötä. :D
seita
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja seita »

muakin saa sitten pyytää tuomaroimaan käyttölajeja, eli yksäriä vaan tulemaan jos tarviit apua! kun mulla ihan sormet syyhyää kun mulla on tuolla notepadissa taas kauhea lista kisoja joissa on ollut luokat täynnä jo vaikka kuinka kauan mutta tuloksia ei näy eikä kuulu... ja parhaimmillaan yhdeltä ihmiseltä joku neljäkin kisaa joissa kaikissa luokat melkein täynnä, voin vaan kuvitella millaisen duunin on siinä itselleen saanut aikaan kun kaikki pitäisi saada kerralla tuomaroitua. mutta tosiaan pyytäkää mua tuomaroimaan pliis jooko!

musta tuntuu myös että nykyään järjestetään paljon vähemmän kisoja kuin joskus ennen kun täällä pyörein, ja sitten kun tosiaan vielä suuresta osasta ei ikinä tule tuloksia niin on välillä tosi turhauttavaa kalastaa jotain tiettyjä tuloksia.
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

^Kisojen järjestämättömyys ei välttämättä johdu aina järjestäjistä vaan siitä, että liittojen ylläpitäjät pitää vapaata välillä tai päivitysvälit venyy huomaamatta (enkä nyt syyllistä ketään, koska ihmisillä on oikeakin elämä). Pienenä huomiona vain eikä pelkästään seitalle tarkoitettuna, mutta oon kyllä siinä seitan kanssa samaa mieltä, että kisat on vähentynyt.
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

pahoittelen vspklän puolesta. Mulla on ollut vaan niin hitonmoinen kiire, jatkossa mä laitan sivuille siitä, kun tulee päivityskatkoja. Vaikka mä olen turrilassa, niin oikeesti ravaan tässä ehkä pari kertaa tunnissa ja sit samalla teen niin paljon kaikkea muuta. Tosin ei niitä kisa-anomuksia ole erityisen paljon tullut ja samaten vfblän meno johtuu siitä, että hyvällä lykyllä yks anomus kuukaudessa ja siinäkin kusee joku.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Spunky
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spunky »

^ Etkö siis päivittele nyt vähään aikaan vai ymmärsinkö oikein? Lähetin anomuksen BH-kokeista varmaan about viikko sitten ja tänään lähetin uuden (uusilla päivämäärillä), koska aloin epäillä ettei mailini ole saapunut perille, pahoitteluni siis tupla-anomuksesta.

/ Sulle voisi olla myös helpompaa, jos joku muukin hoitaisi tuota VSPKL:n päivittelyä kanssasi? :)
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Mulla ei oo missään vaiheessa ollut tarkoituksena pitää taukoja, mut jotenkin niitä taukoja on nyt tullut tän viimeisen vuoden aikana. Sit välillä taas on tosi aktiivisia kausia, mut jotenkin on hyytynyt hirveesti. Mä oon pitänyt vSPKL:ää vuodesta 2009 asti, ennen kuin liitto siirtyi mulle mä pidin kolmea koularilistaa, mikä oli järjettömän työlästä. Oon mielestäni tehnyt hyvää työtä liiton kanssa, pitänyt mestaruuskisoja, ehdotellut uudistuksia (mistä varmaan järkevin oli kisakoodin muutto ja listojen poistaminen) etc. Olin todella aktiivinen, mut virtuaalikoirat on nyt alkanut maistumaan täydeltä puulta ja liittojen hoitaminen on muuttunut pakkopullaksi.
Voin sanoa rehellisesti, et viimeisen muutaman kuukauden aikana mua kuvottaa avata mun säpö, kun siellä on anomuksia ja 90% menee suoraan roskikseen, koska ei oo osattu tehdä oikein. Sekin tavallaan sit muuttu rutiiniks, et odotin et tulee paljon anomuksia, ennen kuin vaivauduin tsekkaamaan, koska jostain seitsemästä hyvällä tsäkällä hyväksytään kolme tai jotain.

Mä en ala kenenkään kanssa tekemään yhteistyötä, koska ne ei koskaan toimi. Sen huomaa, kun katsoo mitä tahansa liittoa. Parasta tehdä yksin, jos haluaa että se tehdään kunnolla.

Oon pyöritellyt viimeiset neljä kuukautta tosissani liittojen luopumisesta. Oon vaan koko ajan aatellut, et kyl tää menee tästä ohi ja taas on kaikki hyvin etc, mut tää ei nyt sit mennyt ohi ja vielä enemmän mua kiinnostaa mitään päivitellä, kun hukun töihin ja kouluun. Musta on epäreilua, että muut joutuu venttailemaan, kun mä en vaan jaksa. Ei sillä, ei siihen mene kuin 5-20min, mutta se ei oo se, vaan mua ei vaan enää kiinnosta ja koko prosessista on tullut todella vasenmielinen.

Luovuin molemmista liitoista vastuuntuntoisille ihmisille, toivottavasti heillä riittää puhtia pidemmäksi aikaa. Mulla alkaa olemaan muutenkin virt. koirat ihan finaalissa. Ainakin olo on tällä hetkellä sellainen. Osoitteiden etusivuille, sekä kalenterisivuille on nyt linkitetty uudet osoitteet.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noina »

• DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
Spunky
Kanada
Viesti:

Noina kirjoitti:30.09. / 01.10. - http://vvpy.webs.com/toiminta/bh.htm
Näitä tuloksia tosiaan jo kaivattaisiin täälläkin päin.
    • Vuoden 2011 tulokas
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Voi ei, ton ekan oon unohtanu kokonaan! Kiitos huomautuksesta! Kahesta vikasta sain eilen tulokset arvottua loppuun (:

/ Nyt ois kaikista tulokset (;
.
.
  • Kuva
Spunky
Kanada
Viesti:

Rajattoman näyttelyt eivät taida koskaan sitten toteutua? Kisapäivämäärä on ollut jo 25.9.
    • Vuoden 2011 tulokas
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

En tiä mihin muualle tämän laittas, mutta eiköhän riittävän moni ihminen näe tämän huomautuksen täältä.
HUOMIOIKAA PAIMENNUSKISOJA TUOMAROIVAT, että osa perusradan hyväksytysti läpäisseistä koirista löytyy nykyään Hyväksytyt v. 2004-2009 -listalta (http://virtuaalinenpaimenkoira.net/vanh ... sytyt.html)! Nyt on melko moni koira diskattu 1-luokasta, kun tuomari on katsonut väärällä silmällä vPKY:n sivuja eikä ole huomannut, että lista on jaettu kahdelle sivulle.
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Varga kirjoitti:Lisää tuloksettomia kisoja:
http://neotenia.net/f/kisat/vvtv2011.htm
http://neotenia.net/f/kisat/vepe2011.htm <- Missä on ilmoittamani koirat ?
Olin melko pitkään tosi epäaktiivinen ja pahoittelen että nää kisat unohtu kokonaan. Mut tosiaan tulokset on nyt sivuilla kaikista muista paitsi taakan- ja voimanvedosta ja vepen AVO-luokasta, koitan saada niillekin tuomarit mahd pian!
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Spunky kirjoitti:Rajattoman näyttelyt eivät taida koskaan sitten toteutua? Kisapäivämäärä on ollut jo 25.9.
Ei varmaankaan. Tuloksetkin sivuilla ovat väärät. Mä pistin sähkäriä tolle Jape-tuomarille, koska bortsujen tulokset vaihtuivat yhtäkkiä ja hän kertoi, että nuo sivuilla nyt olevat ovat oikeat, mutta aluksi tuo järjestäjä oli lisännyt väärät. Sain myös tietää, että järjestäjä oli lisännyt schapendoes-tulokset väärin ja Saartje v.h Rijmtuinin olisi pitäny olla VSP, mutta toi toinen junnunarttu olikin VSP....
Vastaa Viestiin