Kysymyksiä
-
- Kanada
- Viesti:
Re: Kysymyksiä
Mulla on Webs nyt jo pari päivää tökkinyt pahasti, eli ei lataa kuvia tai jos lataakin niin erittäin hitaasti. Muilla samaa ongelmaa?
/Siirsin kuvat eri palvelimelle ja auttoi huomattavasti asiaa!
/Siirsin kuvat eri palvelimelle ja auttoi huomattavasti asiaa!
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
- Vuohenruokaa
^ Mulla on ollut kanssa tuo, että saa päivitellä kuvien lataamiseksi muutaman kerran. Samoin jotkut sivut eivät toimi ihan hetkittäin, tulee se Not Found -sivu ja parin sekunnin päästä sivut taas toimivat.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
-
- Höpsö veitikka
^^Samaa vikaa. Tosin mulla webs on jumpitellut jo varmaan parisen viikkoa.
-
- Kanada
- Viesti:
Olen todella tyhmä enkä vain ymmärrä, joten nyt on pakko kysyä. Miten tämä koirani tulee esimerkiksi Ranskan muotovalioksi. Koira on suorittanut siis BH-kokeen hyväksytysti. Yritin saada tästä asiasta lukemalla selkoa, mutta pääni ei vain millään käsitä tuota asiaa, joka luultavasti on kuitenkin ihan yksinkertainen. Voisiko joku viisas siis valaista minua tässä? :)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^
1. Koira tulee ensimmäisen kerran valioksi, kun se saa 3 SERTiä jostain maasta (esimerkiksi 3 x FIN SERT = vFIN MVA).
2. Tämän ekan valioitumisen jälkeen muista maista koira valioituu joko
a) hankkimalla 2 SERTiä per maa (esim. vFIN MVA + 2 x SWE SERT = vSWE MVA)
b) hankkimalla yhden SERTin per maa sekä omaamalla hyväksytyn BH-kokeen (esim. vFIN MVA + BH + 1 x SWE SERT = vSWE MVA)
Eli Spunky, koska sun koiralla ei ole vielä yhtään valionarvoa, se tarttee ekaan valioitumiseen 3 sertiä jostain maasta. Ekaan valioitumiseen BH ei vaikuta.
Helpottiko? Mä en ainakaan osaa enää selvemmin selittää, luulen.
1. Koira tulee ensimmäisen kerran valioksi, kun se saa 3 SERTiä jostain maasta (esimerkiksi 3 x FIN SERT = vFIN MVA).
2. Tämän ekan valioitumisen jälkeen muista maista koira valioituu joko
a) hankkimalla 2 SERTiä per maa (esim. vFIN MVA + 2 x SWE SERT = vSWE MVA)
b) hankkimalla yhden SERTin per maa sekä omaamalla hyväksytyn BH-kokeen (esim. vFIN MVA + BH + 1 x SWE SERT = vSWE MVA)
Eli Spunky, koska sun koiralla ei ole vielä yhtään valionarvoa, se tarttee ekaan valioitumiseen 3 sertiä jostain maasta. Ekaan valioitumiseen BH ei vaikuta.
Helpottiko? Mä en ainakaan osaa enää selvemmin selittää, luulen.

"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Kanada
- Viesti:
Kiitos Henji ihan mielettömän paljon, nyt aukeni tämäkin mysteeri! :)
-
- Höpsö veitikka
Mulla on ollu niiiiiin pitkä tauko virtuaalikoirista. En muista oikeesti enää mistään mitään 
Siispä, virtuaalimaailmassahan sertit eivät jää roikkumaan? Joten jos mun koira on Amerikan muotovalio ja sitten saa yhden sertin vaikkapa Norjasta, ja hyväksytysti suorittaa sen Norjan sertin jälkeen BH-kokeen, siitä ei kuitenkaan tuu Norjan valioo koska se serti on saatu ennen BH-koetta? Sen kyllä muistan että monet hehkutti että jeejee mun koirasta tuli BH ja bäng samantein myös viidentoista maan muotovalio, mutta sertithän eivät jää virtuaalimaailmassa roikkumaan? Vai meinaako se sertien roikkumaan jääminen ylipäänsä tätä?

Siispä, virtuaalimaailmassahan sertit eivät jää roikkumaan? Joten jos mun koira on Amerikan muotovalio ja sitten saa yhden sertin vaikkapa Norjasta, ja hyväksytysti suorittaa sen Norjan sertin jälkeen BH-kokeen, siitä ei kuitenkaan tuu Norjan valioo koska se serti on saatu ennen BH-koetta? Sen kyllä muistan että monet hehkutti että jeejee mun koirasta tuli BH ja bäng samantein myös viidentoista maan muotovalio, mutta sertithän eivät jää virtuaalimaailmassa roikkumaan? Vai meinaako se sertien roikkumaan jääminen ylipäänsä tätä?
-
- Lassien tassuhiki
^ Meinaa just tota, mut kyllä tähän asti on saanu hyväkskäyttää ne BH-koetta ennenkin ansaitut SERTit.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
- Höpsö veitikka
Niinno, kuka sitä valvoo ettei niitä ennen BH-koetta ansaittuja sertejä käytettäis? Joten se on kai vähän niin ja näin että saako niitä nyt sitten oikeasti käyttää. Koska VFCI:n sivuilla lukee että sertit eivät jää roikkumaan, niin musta se myös tarkoittaa sitä, muttei kyllä ihan kauheasti innosta noudattaa tätä sääntöä kun kukaan muukaan ei noudata. :-D
edit. Käskystä
edit. Käskystä

- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Niinpä. Kukaan ei noudata, joten skippaa toi lause niin kuin me kaikki muutkin. :D
-
- Sumopainija
Mitä mieltä täällä virtuaalikoirien parissa noin yleisesti ollaan virtuaalikoirasta, jonka kuvissa olevan koiran häntä (tai miksei korvatkin, kai joillain roduilla typistetään niitäkin) on typistetty? Miten sellainen pärjäisi näyttelyissä vai onko sillä typistyksellä yleensäkään mitään väliä?
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Minulle sillä ei ole mitään merkitystä niin kauan kuin sitä rodussa esiintyy IRL. Jos sulla on typistetty kultainennoutaja, niin hylätty rapsahtaa varmasti. Monet kuitenkin käyttää ulkomaalaisten koirien kuvia, oikeastaan enimmäisosa. Typistettyjen koirien hylkääminen voisi vaikeuttaa sopivien kuvien löytämistä entisestään.KuroNeko kirjoitti:Mitä mieltä täällä virtuaalikoirien parissa noin yleisesti ollaan virtuaalikoirasta, jonka kuvissa olevan koiran häntä (tai miksei korvatkin, kai joillain roduilla typistetään niitäkin) on typistetty? Miten sellainen pärjäisi näyttelyissä vai onko sillä typistyksellä yleensäkään mitään väliä?
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
KuroNeko, kuten Eros tuossa jo tuumaili, niin ihan asiallinen suhtautuminen on. Näyttelyissä menestyvät ihan siinä missä typistämättömät kaverinsakkin. Hyväksyttyä on osallistua näyttelyyn, mikäli IRLissäkin typistäminen on normaalia toisissa maissa. Esim. virtuaalidobermanneista veikkaisin että puolet on normaali- ja puolet typistettykorvaisia.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
-
- Höpsö veitikka
IMO typistetty pitäisi arvostella siinä missä typpäämätönkin, mutta on kyllä tullut kohdalle tuomareita, jotka laskevat laatuarvosanaa typistysten takia, koska "ne eivät kuulu suomalaiseen koirakulttuuriin". Minusta tuo periaate on vaan väärin, koska tässä mennään niillä kuvilla mitkä on saatu.
-
- Kanada
- Viesti:
Sellaista kysyisin, että kun ilmoitan Avénlessin kasvattajaluokkaan niin voinko laittaa perään sulkuihin Gold Leaf's, niin että nekin koirat, jotka syntyivät eri nimen alle huomioidaan arvioinnissa? Nimenhän jouduimme vaihtamaan sen tähden, koska eräällä IRL-kennelillä oli lähes sama nimi. Gold Leaf'sin alle ehti syntyä yksi pentue. Voivatko nämäkin - siis periaatteessa saman kennelin kasvatit - ottaa osaa Avénlessin kasvattajaluokkaan, vaikka ovat eri etuliitteellä? :)