UUTTA! Rajutin lk. mäyräkoirat
-
- Kanada
UUTTA! Rajutin lk. mäyräkoirat
Uusiokäyttöä!
LK. MÄYRÄKOIRAT
Emä on tellulla asusteleva sijoitusnarttu Ina eli Rajut Ikionnellinen. Ina on vFIN, vSWE & vNO KVA ajokokeista. Tellun mukaan Ina on oikein rauhallinen, lempeä ja hyväntahtoinen mäyräkoiratyttö sekä mainio ajokoira.
Inan emä oli Prêt Damascena, Inan sivuilla oleva linkki ei toimi. Isä kokonaan evm.
Isäehdokkaita saa tarjota, jos löytyy mäyräkoirauros vailla jalostuskäyttöä. Jos ei keneltäkään löydy niin isä tulee olemaan evm.
Mäyräkoira lähtee ensisijaisesti ajokokeista/luolakokeista kiinnostuneeseen kotiin. Kaikki muut lajit on plussaa, mäyräkoirillahan on osallistumisoikeus mejään ja onpa näistä pienistä moneen muuhunkin. :D Ensisijaisesti haen jälleen kerran pysyvää kotia. Jalostusoikeus on kaikilla pennuilla.
Varauksia otan yhteensä kolme.
Varaukset (0/3)
-
LK. MÄYRÄKOIRAT
Emä on tellulla asusteleva sijoitusnarttu Ina eli Rajut Ikionnellinen. Ina on vFIN, vSWE & vNO KVA ajokokeista. Tellun mukaan Ina on oikein rauhallinen, lempeä ja hyväntahtoinen mäyräkoiratyttö sekä mainio ajokoira.
Inan emä oli Prêt Damascena, Inan sivuilla oleva linkki ei toimi. Isä kokonaan evm.
Isäehdokkaita saa tarjota, jos löytyy mäyräkoirauros vailla jalostuskäyttöä. Jos ei keneltäkään löydy niin isä tulee olemaan evm.
Mäyräkoira lähtee ensisijaisesti ajokokeista/luolakokeista kiinnostuneeseen kotiin. Kaikki muut lajit on plussaa, mäyräkoirillahan on osallistumisoikeus mejään ja onpa näistä pienistä moneen muuhunkin. :D Ensisijaisesti haen jälleen kerran pysyvää kotia. Jalostusoikeus on kaikilla pennuilla.
Varauksia otan yhteensä kolme.
Varaukset (0/3)
-
feel love before it's gone
-
- Kanada
-
- Analysaattori
Re: Lyhytkarvaisia mäyräkoiria
Minulle! Olen miettinyt kovasti mäyräkoiran hankkimista jälleen. Minullahan oli aikoinaan yksi kk. mäykky, jonka taisin antaa muistaakseni Susitytön jalostuskäyttöön. Ottaisin mielelläni sijoitukseen, sukupuolella ei minulle niinkään ole väliä. Mikäli sinua kiinnostaisi sijoitus. Olen kysellyt jo parilta immeisiltä kuvia tänään, mutta eihän kaikki heti ehdi koneelle.
Koira lähtisi Usagiin, mielellään siis sijoitukseen. Koira saisi kisata näyttelyissä ja ajokokeissa, maissa jossa vain pystyy. Kun olen saanut noista kahdesta ajokista mejävalion, voin aloittaa sen mäykynkin kanssa sen jälkeen. Luolakokeita en ole oikein ikinä älynnyt. BH suoritettaisiin, mahdollisesti myös RH-E. Kisanäyttöä ensimmäiseltä virtuaalikoiraltani Samulta, mutta nykyisistä koirista näyttöä voisin antaa tästä ja tästä.
Koira lähtisi Usagiin, mielellään siis sijoitukseen. Koira saisi kisata näyttelyissä ja ajokokeissa, maissa jossa vain pystyy. Kun olen saanut noista kahdesta ajokista mejävalion, voin aloittaa sen mäykynkin kanssa sen jälkeen. Luolakokeita en ole oikein ikinä älynnyt. BH suoritettaisiin, mahdollisesti myös RH-E. Kisanäyttöä ensimmäiseltä virtuaalikoiraltani Samulta, mutta nykyisistä koirista näyttöä voisin antaa tästä ja tästä.
LOPETTANUT!!
-
- Kanada
Anteeksi kun on venähtänyt vastaus! Mutta kyllä sullekin lähtee mäykkylapsi ja sijoitukseen annan mielelläni kun en ole tästä itse pentua ottamassa. :)
Voitaisiin alkaa syntymäaikaakin miettimään, olisiko toiveita?
Voitaisiin alkaa syntymäaikaakin miettimään, olisiko toiveita?
-
- Höpsö veitikka
Ei väliä, mutta mulle narttupupsi.
-
- Kanada
Mitäs sukupuolta tellulle saisi olla? :)
Syntymäpäiväksi voitaisiin laittaa 05.12. jos vaan kummallekin sopii, saan vähän aikaa mietiskellä nimiteemaa pentueelle.
Syntymäpäiväksi voitaisiin laittaa 05.12. jos vaan kummallekin sopii, saan vähän aikaa mietiskellä nimiteemaa pentueelle.
-
- Analysaattori
Otan nartun, jos haluat ottaa pennun sijoitukseen. Mikäli et halua, ottaisin mielelläni uroksen. Eli sinä päätät ;) Minulle syntymäpäivä käy oikein mainiosti.
LOPETTANUT!!
-
- Kanada
Tosi mielelläni antaisin sijoitukseen, eli narttu Usagiin. :)
-
- Höpsö veitikka
Eipä mullakaan oo mitään tota synttäripäivää vastaan.
-
- Analysaattori
Oisko mahdollista, että isä on mustaruskein merkein, sillä punaisen kuvia on hankala löytää. Sillä eihän kahdesta punaisesta voi tulla mustaruskeaa.. Tai onko edes blacktanxred pentueesta tulla blacktan pentua, jos emä on red. Eiku hä :D
/Kiitos, helpottaa suuresti kuvien etsintää.
// Ja jos nimen tulee alkaa i-kirjaimella, meille Rajut Ikionnellinen!
/Kiitos, helpottaa suuresti kuvien etsintää.
// Ja jos nimen tulee alkaa i-kirjaimella, meille Rajut Ikionnellinen!
LOPETTANUT!!
-
- Kanada
Sovitaan siis, että Basso onkin väriltään musta punaisin merkein. :D Punainen (Maiden) x musta punaisin merkein (Basso) voi tuottaa sekä punaisia että mustia punaisin merkein.
-
- Kanada
Tää pentue on mennyt multa taas ihan ohi, syntyivät siis 05.12. ja nimen saa päättää itse kunhan alkaa I-kirjaimella. :) Tellun lapsoselle nimeksi Ikionnellinen.
-
- Höpsö veitikka
Re: Lyhytkarvaisia mäyräkoiria (s. 05.12.)
Mulle sit vaikka Ikivihreä :D En muutakaan keksi.
-
- Analysaattori
Sivut vois toki laittaa. Ajokokeet aloitetaan heti kun niitä vain tulisi. Mutta kuva lupia en oo välitettävästi vielä saanu mistään. Koitan ehtiä laittelemaan kuulumisia tuloksien ja ajan mukaan. Puhutaan pentueesta sitten kun se on ajankohtaista. Mutta Rajut Ikionnellinen "Ina" esittäytyy.
LOPETTANUT!!
-
- Höpsö veitikka
Virpi. Merkkasin Virpin ihan kaniiniksi, koska se on niin hirviän pieni ja heiveröinen. Varmaan jostain tosi kaukaa takaa sukulinjoista tulee :D Tän kaniiniuden takia ei päästä ollenkaan kisaamaan luolilla, joten tästä tulee ihan mun vakkaripakkaus MÄAJ-koirana.