Alankomaiden voittaja 2011 KAIKKI TULOKSET
- Nikke
- Kanada
Alankomaiden voittaja 2011 KAIKKI TULOKSET
Päivämäärä: 30.10.2011
VIP: 23.10.2011 klo 20:00
Veel succes met de show!
Tuomareita otetaan ilomielin vastaan tähän alle, sähköpostitse (jaana_nelli[at]hotmail.com) tai yksityisviestillä.
Huom! Älkää laittako topicille "onko mun viesti tullut perille/milloin lisäät", koska lisään osallistujia sitä mukaan kun olen itse koneella.
VIP: 23.10.2011 klo 20:00
Veel succes met de show!
Tuomareita otetaan ilomielin vastaan tähän alle, sähköpostitse (jaana_nelli[at]hotmail.com) tai yksityisviestillä.
Huom! Älkää laittako topicille "onko mun viesti tullut perille/milloin lisäät", koska lisään osallistujia sitä mukaan kun olen itse koneella.
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
Re: Alankomaiden voittaja 2011
Mikshän mahtaa FCI1:n kategoriassa olla erikseen 'lk. collie' ja 'sileäkarvainen collie' kun ne mun käsittääkseni on kuitenkin täsmälleen sama rotu?
Voi vaikeuttaa tuomaroimista jonkin verran. :D
Voi vaikeuttaa tuomaroimista jonkin verran. :D
- Nikke
- Kanada
Oho jollain osallistujista tullut moka, korjaan! :)
Akishi
Hopslin
-
Camilla
- Vuohenruokaa
FCI3:ssa on laitettu norfolkinterrieriksi koira Määränpäättömän Elämää Suurempaa, vaikka tämän kuuluisi olla norwichinterrieri. Käsittääkseni ilmoitin rodun oikein, voisitko korjailla? (:
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
- Nikke
- Kanada
korjattu :)
Akishi
Hopslin
- Hide
- Epätoivoinen katse
LK Collie, Rainvalley's Trick Or Treatin linkki on laitettu väärin vaikka käsittääkseni olen laittanut sen oikein ilmoittautumiseen.
Linkkihän on: http://nlvoittaja.webs.com/anskunyksityiset/helmi.htm vaikka olen ilmoittanut osoitteeksi http://anskunyksityiset.webs.com/helmi.htm.
Korjaattehan, että koira voidaan tuomaroida?
//Sigitius, kiva tietää. Hobulta mä nä kuvat olen saanut....Kai mä sitten etsin uudet kuvat.
Linkkihän on: http://nlvoittaja.webs.com/anskunyksityiset/helmi.htm vaikka olen ilmoittanut osoitteeksi http://anskunyksityiset.webs.com/helmi.htm.
Korjaattehan, että koira voidaan tuomaroida?
//Sigitius, kiva tietää. Hobulta mä nä kuvat olen saanut....Kai mä sitten etsin uudet kuvat.

virtuaalihommat on mun osaltani ohi, pm:llä voi pyydellä kasvattejaan takaisin ! so sorry about this.
- Nikke
- Kanada
Osoite korjattu!
Akishi
Hopslin
-
Sigitius
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
^^
Kai mä tähän samaan triidiin voin sit OT'na vihjasta, että Helmillä on kahden eri koiran kuvat (jos ei sitä muusta huomaa niin viimeistään koirien kauluksesta). Ekassa kuvassa on Timonan Qiana Qinnie jonka kuvat löytyy mm. vkoirilta Thema Ayacura ja Wolftame's Made of Gold. Tokassa kuvassa Goldlady's Grace'N Glory, jonka kuvat myös käytössä joillain vkoirilla. Kunhan mainitsin, ei estä tietty käyttämästä, mutta kantsii ainakin sen verran valita ettei kahden eri koiran kuvia samalla koiralla pidä. ;)
+ tohon sileä- ja lyhytkarvaiseen collieeseen palaten, lk on "oikea" ja vanha rotunimi, virallisesti livenä nykyään sk, ei siis varsinaisesti osallistujan moka vaan vaihtanut vaan virtuaalisesti myös käyttämään nimeä sk.
Sit siellä on FCI8 sivulla jäänyt clumberinspanieleiden sivuotsikko-tagi sulkematta kun koko loppusivu on yhtä suurta sivuotsikkoa.
Mut näin muuten, ettei ihan OT'ksi mene, ihanan nopeaa osallistujien lisäystä!
Kai mä tähän samaan triidiin voin sit OT'na vihjasta, että Helmillä on kahden eri koiran kuvat (jos ei sitä muusta huomaa niin viimeistään koirien kauluksesta). Ekassa kuvassa on Timonan Qiana Qinnie jonka kuvat löytyy mm. vkoirilta Thema Ayacura ja Wolftame's Made of Gold. Tokassa kuvassa Goldlady's Grace'N Glory, jonka kuvat myös käytössä joillain vkoirilla. Kunhan mainitsin, ei estä tietty käyttämästä, mutta kantsii ainakin sen verran valita ettei kahden eri koiran kuvia samalla koiralla pidä. ;)
+ tohon sileä- ja lyhytkarvaiseen collieeseen palaten, lk on "oikea" ja vanha rotunimi, virallisesti livenä nykyään sk, ei siis varsinaisesti osallistujan moka vaan vaihtanut vaan virtuaalisesti myös käyttämään nimeä sk.
Sit siellä on FCI8 sivulla jäänyt clumberinspanieleiden sivuotsikko-tagi sulkematta kun koko loppusivu on yhtä suurta sivuotsikkoa.
Mut näin muuten, ettei ihan OT'ksi mene, ihanan nopeaa osallistujien lisäystä!
-
koiratyttö98
- Nakkisotilas
Heido, saisiko itäsiperianlaikan Sananlaskun Cealx vaihdettua urokseksi? Kuitenkin junnuissa pysyttelis.
virtuaalimaailmassa nimimerkillä Santtu.
Voi pyytää tuomaroimaan näyttelyihin ryhmille 1,2, 4, 5, 6, 7 ja 8 sekä TOKOon, hirvenhaukkuun ja noutaja- sekä spanielikokeisiin.
~Beenful's golden retrievers and others
Voi pyytää tuomaroimaan näyttelyihin ryhmille 1,2, 4, 5, 6, 7 ja 8 sekä TOKOon, hirvenhaukkuun ja noutaja- sekä spanielikokeisiin.
- Nikke
- Kanada
Hoidettu! Sähköposti ammottaa tyhjää eli vielä jos joku ei ole ilmoittanut niin ilmoittakaa koirat ihmeessä mukaan!
Akishi
Hopslin
- zerggie
- Keilapallo
Voin tuomaroida ykkösryhmästä belgianpaimenkoira tervuerenit, kaikki hollanninpaimenkoirat sekä ryp'in :')
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
koiratyttö98
- Nakkisotilas
Mmm. Laita mulle vitoskoirien lisäks australiankarjakoira, belgianpaimenkoira groenendael+laekenois, kroatit ja pk colliet :) (Santtu)
virtuaalimaailmassa nimimerkillä Santtu.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulle voi pistää tuolta vielä FCI 1 loput, paitsi lyhyt-/sileäkarvaiset colliet, mudit ja valkoiset paimenkoirat, FCI 5:stä itäsiperianlaikat ja FCI 6:sta loput. :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Nikke
- Kanada
Laitettu kaikille :)
Muistakaa ihmiset tänään on viimeinenpäivä ilmoittaa koiransa näyttelyyn mukaan! klo. 20:00 asti!
Muistakaa ihmiset tänään on viimeinenpäivä ilmoittaa koiransa näyttelyyn mukaan! klo. 20:00 asti!
Akishi
Hopslin
-
Zellie
- Keilapallo
Sivut ei toimi?
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?