VPEKn toiminnasta
-
Sissi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
VPEKn toiminnasta
Eli ihan oikeaan turrilaan tämä siirretään ^^
Virtuaalinen pieneläinklinikka on ollut hieman hukassa viimeisimmät kuukaudet, lääkärit eivät ole hoitaneet tehtäviään. Itse en pysty hoitamaan tuota koiramäärää, ja keskustelimme Mirabellan, klinikan perustajan kanssa siitä, että pitäisikö klinikalle hakea uusia lääkäreitä.
Tässä nyt on tämä lääkärihaku. Mikäli sinua kiinnostaa toimia eläinlääkärinä, jätä alle vapaamuotoinen hakemus ja yhteystietosi mahdollista myöhempää yhteydenottoa varten. Kerro ainakin mitä tiedät eläinten hoidosta ja mitä pidät vahvuuksinasi lääkärinä. Sinun ei välttämättä tarvitse tietää kaikkia kuvauksista ja synnytyksistä, olen tehnyt niistä tietoiskupaketin uusille eläinlääkäreille. Älä kuitenkaan ryhdy eläinlääkäriksi mikäli olet varma, että homma ei tule kiinnostamaan pitkään etkä viitsi hoitaa tapauksia ajallaan.
Nyt kun olemme saaneet uudet eläinlääkärit, mahdollista keskustelua klinikasta voi jatkaa töpössä, mutta alue taitaa olla väärä. Voisiko topickin siirtää virtuaalisiin koiraystäviin?
Virtuaalinen pieneläinklinikka on ollut hieman hukassa viimeisimmät kuukaudet, lääkärit eivät ole hoitaneet tehtäviään. Itse en pysty hoitamaan tuota koiramäärää, ja keskustelimme Mirabellan, klinikan perustajan kanssa siitä, että pitäisikö klinikalle hakea uusia lääkäreitä.
Tässä nyt on tämä lääkärihaku. Mikäli sinua kiinnostaa toimia eläinlääkärinä, jätä alle vapaamuotoinen hakemus ja yhteystietosi mahdollista myöhempää yhteydenottoa varten. Kerro ainakin mitä tiedät eläinten hoidosta ja mitä pidät vahvuuksinasi lääkärinä. Sinun ei välttämättä tarvitse tietää kaikkia kuvauksista ja synnytyksistä, olen tehnyt niistä tietoiskupaketin uusille eläinlääkäreille. Älä kuitenkaan ryhdy eläinlääkäriksi mikäli olet varma, että homma ei tule kiinnostamaan pitkään etkä viitsi hoitaa tapauksia ajallaan.
Nyt kun olemme saaneet uudet eläinlääkärit, mahdollista keskustelua klinikasta voi jatkaa töpössä, mutta alue taitaa olla väärä. Voisiko topickin siirtää virtuaalisiin koiraystäviin?
- Edith
- Ei riitä.
Re: VPEK etsii uusia eläinlääkäreitä
Mukavaltahan tuo klinikka vaikuttaa, vaikka en ole sen palveluita itse ainakaan vielä käyttänyt. :) Kovin ruuhkaisaa tuntuu olevan, ja ilmeisesti tohtoreista todella pulaa, vieraskirjan perusteella nimittäin.. :D Saatan harkita ihan eläinlääkäriksi ryhtymistä! :)
Mutta oli mulla kysyttävääkin. Mitä, jos joku koira saa melkoisen huonot tulokset esim. lonkkakuvauksista...? Sehän saattaa vaikuttaa vaikkapa hyvinmenestyneen koiran käyttöön jalostuksessa, eiks jeh? Onko siis mahdollista mitenkään saada näitä tuloksia 'parannettua'? :D Typerästi muotoiltu lause, sori.
Mutta oli mulla kysyttävääkin. Mitä, jos joku koira saa melkoisen huonot tulokset esim. lonkkakuvauksista...? Sehän saattaa vaikuttaa vaikkapa hyvinmenestyneen koiran käyttöön jalostuksessa, eiks jeh? Onko siis mahdollista mitenkään saada näitä tuloksia 'parannettua'? :D Typerästi muotoiltu lause, sori.
- não há bela sem senão
-
Piatta
- Le-ppä-ker-ttu
juu kiva paikkahan tuo on, tuo sinänsä lisää aitoudentuntua, kun voi juuri lonkkakuvauttaa jne.
mun käsittääkseni koiran voi sitten uudestaan lonkkakuvauttaa, jos tulee huonot tulokset, korjatkaa jos olen väärässä :)Mykha kirjoitti:Mutta oli mulla kysyttävääkin. Mitä, jos joku koira saa melkoisen huonot tulokset esim. lonkkakuvauksista...? Sehän saattaa vaikuttaa vaikkapa hyvinmenestyneen koiran käyttöön jalostuksessa, eiks jeh? Onko siis mahdollista mitenkään saada näitä tuloksia 'parannettua'? :D Typerästi muotoiltu lause, sori.
Takaisin virtuaalijuttuihin.
ent. Pitsku
ent. Pitsku
-
Sissi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Ainakin minä vertaan aina "kuvatessani" rodun oikeaan tilanteeseen. Mikäli on tyytymätön tulokseen, voi tulla korjausleikkaukseen joka epärealistisesti ja taianomaisesti muuttaa lonkat paremmaksi.
-
Smaug
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Mä voisin tulla eläinlääkäriks:
Tunnen todella hyvin koiran sen sairauksineen ja vikoineen, joten voisin olla koirien eläinlääkäri tai ainakin erikoistunut niihin, sillä muut eläimet eivät ole niinkään tuttuja, vaikka hyvin samankaltaisiahan ne ovatkin. Tunnen koirat kirsun päästä kannuskynsiin, tämä ei siis tuottaisi ongelmaa. Tällä hetkellä omistan kaksi oikeaa koiraa, jotka hoidan lähes joka päivä ja olen aina mukana eläinlääkärissä ellen ole kipeä, joten saan aina vaan lisää tietoa niistä. Huomaan oikeastaan aina ensimmäisenä perheestämme jos koirillemme on sattunut jotain. Olen pienestä pitäen ollut kiinnostunut eläinlääkärin ammatista joten tämä voisi olla kivaa ja hyvää harjoitusta.
Hommat eivät jäisi lojumaan pitkiksi ajoiksi, korkeitaan pari päivää ja potilaat hoidettu. Pyrkisin hoitamaan ne mahdollisimman nopeasti, jotteivät eläimet "jää virumaan tuskiinsa". Lisäksi olen varma, että olisin pitkäaikanen lääkäri, sillä minähän en hevillä luovuta! Tiedän sen, kokemusta on. Ja koska olen tunnollinen (kuten opettajatkin koulussa sanovat) hommat tulisi ihan varmasti hoidettua enkä pystyisi luopumaan "ammatistani" nopeasti. Jaksan myös kirjoittaa kuvauksia, jos se on tarpeellista. Nuorempana harrastin virtuaalikoirien hoitoa varmaan pari vuotta, kunnes ko kennelit lopettivat, tästä taito jäänyt ja äikän ope kehunut kirjoitelmia... :D
Jos kiinnostaa, ottakaa yhteyttä smaug-@suomi24.fi
Olisin iloinen jos pääsisin lääkäriksi! :)
---
VPEK on kyllä tosi hyvä keksintö, vaikka itse en ole sitä (vielä) koskaan käyttänyt, vaikka aina on ollut mielessä: nyt viet ne koirat sinne lääkäriin!!!
Tunnen todella hyvin koiran sen sairauksineen ja vikoineen, joten voisin olla koirien eläinlääkäri tai ainakin erikoistunut niihin, sillä muut eläimet eivät ole niinkään tuttuja, vaikka hyvin samankaltaisiahan ne ovatkin. Tunnen koirat kirsun päästä kannuskynsiin, tämä ei siis tuottaisi ongelmaa. Tällä hetkellä omistan kaksi oikeaa koiraa, jotka hoidan lähes joka päivä ja olen aina mukana eläinlääkärissä ellen ole kipeä, joten saan aina vaan lisää tietoa niistä. Huomaan oikeastaan aina ensimmäisenä perheestämme jos koirillemme on sattunut jotain. Olen pienestä pitäen ollut kiinnostunut eläinlääkärin ammatista joten tämä voisi olla kivaa ja hyvää harjoitusta.
Hommat eivät jäisi lojumaan pitkiksi ajoiksi, korkeitaan pari päivää ja potilaat hoidettu. Pyrkisin hoitamaan ne mahdollisimman nopeasti, jotteivät eläimet "jää virumaan tuskiinsa". Lisäksi olen varma, että olisin pitkäaikanen lääkäri, sillä minähän en hevillä luovuta! Tiedän sen, kokemusta on. Ja koska olen tunnollinen (kuten opettajatkin koulussa sanovat) hommat tulisi ihan varmasti hoidettua enkä pystyisi luopumaan "ammatistani" nopeasti. Jaksan myös kirjoittaa kuvauksia, jos se on tarpeellista. Nuorempana harrastin virtuaalikoirien hoitoa varmaan pari vuotta, kunnes ko kennelit lopettivat, tästä taito jäänyt ja äikän ope kehunut kirjoitelmia... :D
Jos kiinnostaa, ottakaa yhteyttä smaug-@suomi24.fi
Olisin iloinen jos pääsisin lääkäriksi! :)
---
VPEK on kyllä tosi hyvä keksintö, vaikka itse en ole sitä (vielä) koskaan käyttänyt, vaikka aina on ollut mielessä: nyt viet ne koirat sinne lääkäriin!!!
-
Sissi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
- Kendra
- Höpsö veitikka
Mites se miun hakemus? Jäi VaraTurrilaan, pistänkö uusiksi?
// Okei :)
// Okei :)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Sissi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Kun sie sanoit edla ettet hoida kuvauksia ni mie pistin smaukalle niistä infoa ja tekasen sitten "muista töistä" toisen infopaketin ja postaan sen sulle kunhan saan valmiiks :)
-
Smaug
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Voihan kökkö. "Jalostustietojärjestelmän ei ole käytetävissä päivitysajon takia. Katkos noin klo 14.30-15.30." Pitää ootella, että voin tehä ton...
-
Ellu
- Keilapallo
- Viesti:
voisin kans siirtyä VPEK:in leipiin. Olen jonottanut koirien tuloksia nyt varmaan kaksi kuukautta ja haluaisin ettei muiden tarvitsisi olla samassa jonossa. Voisin tehdä kaikenlaista duunia, en halua rajoittaa jos voi saada kokemuksia. :) En tiedä mistä vielä tarinoisin mutta jos kelpaan niin tulen mielelläni!
aamukasteen@gmail.com
aamukasteen@gmail.com
-
noel
- Lassien tassuhiki
-
Sissi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Ellu, jos viitsit mailin pistää niin saat tarvittavat infot. Lähetän noelille saman alkuinfon ja harjoitukset, ja pikkuhiljaa suunnittelen kakkososaa, jolloin myös edla pääsee infoon. Mykha, vieläkö kiinnostaa? ;>
-
Slee
- Alkupalat
Olin just itekkin laittamassa tällästä topikkii, mut onneks tääl oli jo! Itse haluan pysyä vielä lääkärinä?Olen yrittänyt hoitaa mahdollisimman paljon koiria, mutta sanoit jo että koira määrä on niin korkeat, että yksin ei voi hoitaa kaikkia.
Voisin muuten väsää vähän virallisemman ulkoasun vpek sivuille, sopiiko?
Voisin muuten väsää vähän virallisemman ulkoasun vpek sivuille, sopiiko?
-
Sissi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Slee: Saat toki väsätä jos sinulla on aikaa ja intoa ^^ Laitan tänään ykkösosan selvittäneille ja edlalle rokotus- ja perustarkastusinfon.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Mullakin olis kiinnostusta eläinlääkäriksi.
Lähinnä pienjyrsijät ja kissat, koirien sairauksista ei ole paljon kokemusta (kissasta sitäkin enemmän). Varsinkin kesäloma-aikaan mulla on aikaa olla koneella vähintään 4 tuntia, ihan keposesti
Ei tästäkään pitkä juttu tullut, sähköposti pelaa osoitteessa tuomariksi@gmail.com =)
Lähinnä pienjyrsijät ja kissat, koirien sairauksista ei ole paljon kokemusta (kissasta sitäkin enemmän). Varsinkin kesäloma-aikaan mulla on aikaa olla koneella vähintään 4 tuntia, ihan keposesti
Ei tästäkään pitkä juttu tullut, sähköposti pelaa osoitteessa tuomariksi@gmail.com =)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies