voi lukottaa! ;)

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Anri
Syvällistä

Re: M: saksanpaimenkoiria & belgianpaimenkoira

Viesti Kirjoittaja Anri »

Ajattelimme Grizzin kanssa ottaa Fanan takaisin, tällä kertaa yhteiseksi, jos se vai sinulle käypii :) Eli lopullinen koti olisi luvassa neidille luvassa, pennut teettäisimme (kuten on ollut pitemmän aikaa suunnitteilla?), kisautuksen jakaisimme ja jatkaisimme jonkin aikaa ennen pentuetta. Jos sinulle vain käy tämmöinen, jutellaan mesessä sitten lisää kun Grizzkin on sanomassa lopullisen sanansa =)
Grizz
Nakkisotilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Fana vois tosiaan lähteä mulle ja Anrille yhteisomistukseen. Näin Fanan toisena kasvattajana epäilisin, että luottaisit minuun sen verran, että voisit neitosen meille antaa. Tästä kodista tulisi siis vihdoin ja viimein Fanan pysyvä koti eikä se joutuisi enää kertaakaan muuttamaan muualle.
Everything is not what it seems.
Dream
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Dream »

Olen huomannut että koiralauma on hieman liiankin nopeasti kasvanut, joten luovuttelen omalta osaltani Alman jollekkin toiselle, jos sen olisin saanut (:
essi
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja essi »

essi kirjoitti:Mie oon jääny koukkuun virtuaalikoiraharrastukseen. Kun olin tuossa viikko sitten päättäny, että nyt lopetan koko touhun, kävin silti joka kerta ku koneella käväsin kattoon turrilan uusimmat viestit ja onko kisoihin tullu tuloksia. Ja sitten tuli vielä se ongelma, että mun pitäis luopua Schwarmista - ei ikinä! Oon ihan rakastunu koirien kisauttamiseen ja vielä enemmän takastunu siihen, että saan käydä kattoon onko tuloksia tullut. Eli siis jatkan virtuaalikoiratouhuja, ku ei tuosta lopettamisestakaan mitään tullut. ^__________^

Eli siis koirat eivät ole myynnissä, Anri ja Grizz jos haluaa Fanan nii keskustellaan siitä sitten mesessä lisää. ;)
Anri
Syvällistä

Re: voi lukottaa! ;)

Viesti Kirjoittaja Anri »

Me palautetaan Fana, sovittiin Grizzin kanssa näin. Ja muuten, tosi kiva että jatkat ;DDD
Vastaa Viestiin