Furry-Paws
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Furry-Paws
Mua kiinnostais oikeesti se pommi :D aina on pakko saada yks sylikoira ja oon jotenkin vähän ihastunut niihin. Voin tietty maksaa, mutta mä tiedän että ne menee jollain 3milj, et jos maksaisin osissa?
Mut tota mainitsin oikeenlaisen ruokinnan, hihnan ja pannan. Mikä ruoka on kaikista paras. Mulla on nyt toi vihree pussi ja sinisessä pussissa vähäsen. Vihreitä pusseja mulla on kuusi ja se on Lacrima Healthy, et onko se sit hyvä? Mulla on ihan basic pannat ja hihnat noille. Semmoset jotka kuka tahansa pystyy ostamaan.
niin ja saako niitä topikkeja nostella ihan sieltä pohjalta? Mietin vaan, kun mulla olis sit kai kolme peräkkäistä viestiä
Mut tota mainitsin oikeenlaisen ruokinnan, hihnan ja pannan. Mikä ruoka on kaikista paras. Mulla on nyt toi vihree pussi ja sinisessä pussissa vähäsen. Vihreitä pusseja mulla on kuusi ja se on Lacrima Healthy, et onko se sit hyvä? Mulla on ihan basic pannat ja hihnat noille. Semmoset jotka kuka tahansa pystyy ostamaan.
niin ja saako niitä topikkeja nostella ihan sieltä pohjalta? Mietin vaan, kun mulla olis sit kai kolme peräkkäistä viestiä
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
:´D Mä en kyllä ole pyytämässä mitään 3 milliä noista pommeista, koska ne ei nyt ihan niin huippulaatuisia ole.
Mä laitan tähän nyt kaikki statsit ja millä ruuilla niitä saa nostettua.
AGI: Lamb & Rice, Canned Lamb, Lacrima Biscuits & Hotdog Bites
CON: Healthy, Canned Health, T-Bone Bits
INT: Fish & Rice, Canned Salmon, Bacon Strips Treat
SPD: Chicken & Rice, Canned Chicken & Veggies, Chicken Morsels
STM: Meat & Veggies, Canned Veggies, Veggie Snacks
STR: Beef & Rice, Canned Beef Dinner, Pepperoni Treats
Eka ruoka on 0-5 levelisille koirille, toka ruoka 5-10 levelisille koirille ja kolmas ruoka siitä kympistä ylöspäin.
Pannat ja hihnat 0-5 levelillä oleville koirille:
Blue collar/leash: +1 agi, int, stm
Red collar/leash: +1, con, spd, str
Two-tone collar/leash: +1 spd, stm, str
Green collar/leash: +1 agi, con, int
Pannat 5-30 levelisille koirille:
Glowing Crystal Collar: +10 int
Leopard Print Collar: +10 spd
Pink Collar: +10 con
Red Bandana Collar: +10 agi
Spiked Collar: +10 stm
Radioactive Blue Collar: +10 str
Hihnat 5-30 levelisille koirille:
Clear Plastic Leash: +5 int
Zippoe Short Leash: +5 spd
Pretty Pink Leash: +5 con
Long Twine Leash: +5 agi
Leather Leash: +5 stm
Short Tiger Power Leash: +5 str
Mä laitan tähän nyt kaikki statsit ja millä ruuilla niitä saa nostettua.
AGI: Lamb & Rice, Canned Lamb, Lacrima Biscuits & Hotdog Bites
CON: Healthy, Canned Health, T-Bone Bits
INT: Fish & Rice, Canned Salmon, Bacon Strips Treat
SPD: Chicken & Rice, Canned Chicken & Veggies, Chicken Morsels
STM: Meat & Veggies, Canned Veggies, Veggie Snacks
STR: Beef & Rice, Canned Beef Dinner, Pepperoni Treats
Eka ruoka on 0-5 levelisille koirille, toka ruoka 5-10 levelisille koirille ja kolmas ruoka siitä kympistä ylöspäin.
Pannat ja hihnat 0-5 levelillä oleville koirille:
Blue collar/leash: +1 agi, int, stm
Red collar/leash: +1, con, spd, str
Two-tone collar/leash: +1 spd, stm, str
Green collar/leash: +1 agi, con, int
Pannat 5-30 levelisille koirille:
Glowing Crystal Collar: +10 int
Leopard Print Collar: +10 spd
Pink Collar: +10 con
Red Bandana Collar: +10 agi
Spiked Collar: +10 stm
Radioactive Blue Collar: +10 str
Hihnat 5-30 levelisille koirille:
Clear Plastic Leash: +5 int
Zippoe Short Leash: +5 spd
Pretty Pink Leash: +5 con
Long Twine Leash: +5 agi
Leather Leash: +5 stm
Short Tiger Power Leash: +5 str
-
- Ammattimouhoaja
pussi ostaa multa sitten joskus Pamin pennun. >8D Se on vielä niin nuori, etten taida viitsiä tehä pentuetta. Levujahan sille on jo kertynyt mukavasti, mutta jos jaksaa odotella, saa vielä paremman pupsin.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
No todellakin otan! Ja sit joujou oon kattellu pitemmän aikaa shelttejä, missään ei oo semmosii häiskii jotka antais alotteleville, nii olisko sul Coma interestejä joskus mulle shelttipupsi myydä?
/Lol, joku oli myymässä shelttejään pois ja siinä ihan lukee että psale ja sit kun kyselin niin sitten sanoi että onkin niin kiintynyt niihin sheltteihin, ettei oo myymässä.
/Lol, joku oli myymässä shelttejään pois ja siinä ihan lukee että psale ja sit kun kyselin niin sitten sanoi että onkin niin kiintynyt niihin sheltteihin, ettei oo myymässä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Alkupalat
^ Jos se lähtöhinta oli nolla niin koiria oltiin luultavasti vain siirtämässä toiselle tunnukselle tai boostattavaksi. Ne on tosiaan vähän hämääviä joskus, mutta yleensä kun lähtöhinta on nolla niin koira tuskin on oikeasti myytävänä.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Ei siinä ollut mitään sellaista :D vaan siis oli ihan laittanut, että myynnissä ja oli sit pyytänyt ihan jotain 100k, kun menee tauolle ja haluis päästä niistä äkkii eroon.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
Hah, hassua. Toi mun appenzelli oli mun tulevaisuuden lupaus ja luotin siihen. Hankin sitten saksanpaimenkoiran ja se on kyllä nyt todella lupaava koissu. Olin näköjään saanu ylennyksen töissäki.
lol oon pienestä ilonen :mrgreen: Ei mut tätä on ihan erilaista pelata nyt kun tajuaa luonnollisestikin enemmän esim. kielitaidon kasvettua. Sillon pari vuotta sitten kun pelasin tolla aikasemmalla tunnuksellani, niin en tienny hölkäsen pöläystä mistään, oikeestaan pelasin lähinnä arvaillen ja ihmettelin vaan et miks tittelit koirien nimien edessä vaihtuu ja mistä ihmeestä tätä rahaa tulee... Oli sit kiva kun alotin pelaa tällä nykysellä tunnuksella ja muistin sen aikasemmankin salasanan vielä, kävin tsekkaa sen, nii sanon vaan että mulla ei oo ollu rahasta nyt pulaa, kun aikasemmalla accolla olin star competitor, mun koirat oli silloiseen aktiivisuuteeni nähden huomattavan menestyneitä ja se tunnus on ollu käyttämättömänä yli pari vuotta :mrgreen: Mulla oli siellä jostain syystä myös FPP:tä aika törkeesti, kivasti sitten nekin nykyiselleni siirtelin ja ostin 60pv eliittiyden itelleni.
Mut hei, jos jotakuta joskus kiinnostaa käyttää jalostukseen appenzellinpaimenkoiraurosta, chinook-narttua tai saksanpaimenkoiraurosta, nii contact me :---D Jos näistä koiruista nyt tosiaan tulee jotain.
// Mulla on käteisenä 27k ja pankissa on $3,891,022 :mrgreen:
lol oon pienestä ilonen :mrgreen: Ei mut tätä on ihan erilaista pelata nyt kun tajuaa luonnollisestikin enemmän esim. kielitaidon kasvettua. Sillon pari vuotta sitten kun pelasin tolla aikasemmalla tunnuksellani, niin en tienny hölkäsen pöläystä mistään, oikeestaan pelasin lähinnä arvaillen ja ihmettelin vaan et miks tittelit koirien nimien edessä vaihtuu ja mistä ihmeestä tätä rahaa tulee... Oli sit kiva kun alotin pelaa tällä nykysellä tunnuksella ja muistin sen aikasemmankin salasanan vielä, kävin tsekkaa sen, nii sanon vaan että mulla ei oo ollu rahasta nyt pulaa, kun aikasemmalla accolla olin star competitor, mun koirat oli silloiseen aktiivisuuteeni nähden huomattavan menestyneitä ja se tunnus on ollu käyttämättömänä yli pari vuotta :mrgreen: Mulla oli siellä jostain syystä myös FPP:tä aika törkeesti, kivasti sitten nekin nykyiselleni siirtelin ja ostin 60pv eliittiyden itelleni.
Mut hei, jos jotakuta joskus kiinnostaa käyttää jalostukseen appenzellinpaimenkoiraurosta, chinook-narttua tai saksanpaimenkoiraurosta, nii contact me :---D Jos näistä koiruista nyt tosiaan tulee jotain.
// Mulla on käteisenä 27k ja pankissa on $3,891,022 :mrgreen:
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Minäkin aattelin kokeilla muistanko vuosien takaista tunnusta, ja sisäänhän mä pääsin. Sieltä löytyi kaksi eläkkeellä olevaa koiraa ja yksi seniori minkä kanssa ei olisi mitään pystynyt enää aloittamaan, joten heitin senkin eläkkeelle ja otin itelleni uuden koiran. Nyt sit onkin kuusi uutta koiraa ja rahaa jäljellä reilu 18k.
Kennelin nimi on Hall Vaim ja kolmen schäferin lisäksi löytyy berni, tiffi ja bullterrieri. On tätä kyl nyt hauskempi pelata, kun tajuaa kaiken kielestä.

-
- Ammattimouhoaja
Kyl mää jonku shelttilapsosen voin antaa.
Kide ja Hymy on seuraavana, Discolle ei näytä löytyvän naista niin se kupsahtaa pennuttomana. Mutta niihinki on vielä aikaa, Kiden pennut syntyy vasta 19 päivän päästä. Pamille voisin ehkä tehdä jonkun välipentueen, sillä on jo ihan kivasti levuja. Ja kun en oo eliittiläinen, niin voin myydä/pitää vain yhen pennun.

- Wolfie
- Höpsö veitikka
Joo, no nyi sitten nii otan sulta shälttisen!
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Toissapäivänä syntyi toi pommipentue eli nyt olis kaksi pommipentua kotia vailla, vanhemmat on leveleillä 26 x 23 eli ihan jees pentuja pitäis tulla. Kaikilla pennuilla on terveys excellent. Ja niit syntyi 13, eli pitäis olla varaa mistä valita. Mä en ite pidä pentua ollenkaan ja jos on kiinnostusta niin laittaa tarjousta jostain pennusta. Hinnalla ei ole sit mitään väliä, mä saan noista muista pennuista ihan kivat rahat.
Ja salukipentue olisi kanssa, vanhemmat on leveleillä 20 x 26 eli ei ihan niin laadukas pentue kun toi pommipentue on. Tällä hetkellä guality on vasta 85,03 % sadasta prosentista mutta veikkaan että se menee kyllä sadan yli viimeistään kun ne täyttää 6 päivää. Ite pidän yhden pennun, joka varmaan menee myyntiin sit myöhemmin mutta toinen pentu olis vapaana taas huokeaan hintaan.
Ja salukipentue olisi kanssa, vanhemmat on leveleillä 20 x 26 eli ei ihan niin laadukas pentue kun toi pommipentue on. Tällä hetkellä guality on vasta 85,03 % sadasta prosentista mutta veikkaan että se menee kyllä sadan yli viimeistään kun ne täyttää 6 päivää. Ite pidän yhden pennun, joka varmaan menee myyntiin sit myöhemmin mutta toinen pentu olis vapaana taas huokeaan hintaan.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Gaah, kauheeta kun ei noista osaa päättää :D yritän värin avulla löytää sitä oikeaa. Haluaisin laittaa kuvaksi tän, mutten osaa noita värejä, eikä google ole niin avulias kuin luulis. Mietin että onkohan toi red and white, vai sit joku muu.
Eros haluaisitko heittää jotain hintaluokkaa? Niin tiedän etten lähetä liian paljoa tai liian vähän
Oon ite huono arvioimaan.
Eros haluaisitko heittää jotain hintaluokkaa? Niin tiedän etten lähetä liian paljoa tai liian vähän

- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mä en usko että toi on red and white, veikkaisin enemmän red merleä. Jenkeissä kun se merlekin taitaa olla sallittu väri. No hinnaksi voit laittaa vaikka 10k.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Siis selittäkääs nyt joku, että kuinka noi koirat kehittyy leveleissä? Mulla kyllä kehittyvät, mutta toi on todella hidasta kun ei noi kehity muusta kuin kisoista, joissa sijoittuvat aina tyyliin sijalle 37.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Ammattimouhoaja
^ Eläinkaupasta ostetut koirat on tommosia. Kisoissa pitäs saada sijotuksia, että leveloitus nopeesti. Novice-tasolla ekasta sijasta tais saada n. 900 pistettä. Kasvattajalta ostetuilla koirilla kolme parasta staitsia on yleensä about 50 - 30 - 20 tms. Eläinkaupasta ostetun koiran statsit taas 20 - 20 - 20. Ja statsit määrää sijoitukset. Mun parhaalla sheltillä oli 7FP päivän ikäsenä statsit karkeesti 50 - 50 - 23. Sitten kun syötän keksejä ainakin pentuajan, niin kisaikäisenä sillä oli kolmen parhaan statsin pisteet yhteensä 143. Sijoittui lähes jokaisessa kisassa ensimmäiseksi, joten parhaillaan sai kolme levua päivässä.