Vihdoin ja viimein sain toisen kennelini "valmistettua". Tekstien kanssa venkslasin välillä aika kauan, mutta nyt.. vihdoin.. VALMISTA! Olen nyt iloinen ja onnellinen, ettei tarvitse enää kantaa stressiä tästä.
ID'llä ei ole kasvatusrotua, mutta kennelistä löytyy nyt 2 bordercollieta, kiitos Hobu! Ulkoasusta ylistäkäämme Saara V:tä, siis Sidiä! Suurimmat taputukset heille, molemmille!
Ulkoasu on hieno, upeat värit ja kaikkea. Häiritsee vain että sulla on pelkkiä bortsuja mutta silti otsikkokuvassa on englanninsetterin lärvi, mä jo innotuin että jee lisää settereitä ;) mutta teillähän ei varsinaista kasvatusrotua ole (?) niin ehkei se ole niin tärkeää.
vuoden kadehdituin 2012 vuoden ulkoasuntekijä 2016
Mäkin ihastuin ulkoasuun totaalisesti. Todella hyvät värit ja tuon koiran väritys tuo eloa ja piristettä. Linkit on kanssa tosi kivasti tehty. Sitten tuo nimi, ah kuinka ihana! Vaikka toisaalta en osaisi ehkä miettiä koirakennelillä, mutta upea kuitenkin. Mä voisin hankkia sulta pennun jo ihan sen takia, että alkuliite olisi tuo :DD No joo, vitsi vitsinä. Laiskana en kuitenkaan jaksa alkaa lukea tekstejä enempää, mutta kivan sopivasti noita tuolla näyttää olevan. Koirat -sivu on kivasti tehty.
Ihastuin täysin tuohon ulkoasuun sommitteluineen ja väreineen. Ainoastaan häiritsee kun tuo oranssi alue on noin pieni, se olisi huomattavasti kauniimpi jos se jatkuisi oikeaan nurkkaan asti.
Etusivun tekstiin olisin toivonut hieman enemmän panostusta, sillä mitään persoonallista kuvaa ei vielä etusivun avulla pysty muodostamaan.
About us sivu kyllä korjaa tuon etusivun puutteellisuuden, sillä siltä sivulta löytyy vastaukset kaikkiin kysymyksiin mihin olin vastauksia etsimässä kenneliä koskien.
Vaah, minäkin tulin nyt kehumaan layta. Värit sopivat hyvin yhteen, kaunis koira ja hyvä asettelu. Pidän noista linkeistä, varsinkin kun muuttuvat kursoria niiden päällä pitäessä oransseiksi. Layssä on myös mukavaa se, että se ei ole liian tumma eikä liian vaalea. Eli hyvä tunnelma.
Sivuston teksteihin on selkeästi panostettu - no, etusivulla vähän häikkää tuo jatkuva Innocent Desire-nimen hokeminen, sille voisi keksiä jonkun vaihtoehdon. Muuten kennelin nimi on kaunis.
Nimestä tulee mieleen ihan ulkoasuntekosivusto. En yhtään tiedä, minkätakia tälläisen olen päähäni saanut. Ulkoasu on kivan siisti, mutten kauheasti tykkää tuosta valkoisesta otsikon jälkeen. Tekstialue on kiva. Koristekuvia olisi voinut sivulla olla. Koirien sivut todella siistit. Hienon olet aikaiseksi saanut!
Ja vaikka tuo ei olekkaan valmis, niin Fummenin jos voisit tökkästä linkkilistalle?
It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
Minusta ulkoasu on todella onnistunut, tykkään väreistä ja kaikinpuolin asiantuntevan oloinen, mutta ainoa, mikä häiritsee, on se, että nuo tekstit menevät lähes reunasta reunaan. Omasta mielestäni niitä olisi helpompi lukea, jos saisi hieman tiiviimpään. Näin myös näyttäisi pidemmältä.
Tekstejä on kiitettävän paljon, ja niistä saa hyvin irti kaiken tarpeellisen.
//: Ja jos kaikille soppii, niin lisään kaikki IDn linkkilistalle haluajat myös Cownin linkkilistalle. Tulkaatten sitten valittamaan, jos ette halunneet :--D
Korjasin myös etusivun.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen polku mennä pimeään