voi lukottaa! ;)
-
- Syvällistä
- Viesti:
voi lukottaa! ;)
Joo elikkä eihän siitä lopettamisesta tullut yhtään mitään, jatkan siis virtuaalikoirahommeleita Schwarmin koirien kanssa. :D
_______________________________________________________________________________________________________________
Kasvattajat, ilmoittakaa jos haluatte myydä itse omat kasvattinne! :)
Eli siis enää ei kiinnostus riitä ollenkaan mihinkään virtuaalikoiratouhuihin, jotenka lopetan koko touhut. Ja täällä siis myyn Schwarmin koirat, ja annan ne sitten hyviin koteihin. ;)
Täältä voit katsella ihan rauhassa koiria, joista olisit kiinnostunut. Lukekaa myös Kasvatus- sivulta myyntiehdot.
_______________________________________________________________________________________________________________
Kasvattajat, ilmoittakaa jos haluatte myydä itse omat kasvattinne! :)
Eli siis enää ei kiinnostus riitä ollenkaan mihinkään virtuaalikoiratouhuihin, jotenka lopetan koko touhut. Ja täällä siis myyn Schwarmin koirat, ja annan ne sitten hyviin koteihin. ;)
Täältä voit katsella ihan rauhassa koiria, joista olisit kiinnostunut. Lukekaa myös Kasvatus- sivulta myyntiehdot.
-
- Nostaa rautaa
Re: M: saksanpaimenkoiria & belgianpaimenkoira
Voisin mahdollisesti olla kiinnostunut Hukkaharjan Ratkaisun Avaimesta, eli Almasta. Tiedustelen vain, että olisiko mahdollista kysyä noita samoja kuvia, ettei menestys näyttelyissä mene hukkaan? Eli jos minulle alustavasti varaisit, mikäli se kasvattajalle käypi (:
//eli jos minäkin rustaisin hieman pientä tietoa tähän, niin voit sitten rauhassa päätellä kummalle Alma lähtisi (:
Eli, neitokainen pääsisi asumaan Kuperkeikkaan, jossa sille tarjouisi pysyvä, rakastava ja kisaava koti. Kisanäyttönä laittelen Helmen (klikkaile myös vanhaan kisakalenteriin). Neidon kanssa jatkettaisiin kaikissa samoissa lajeissa, missä sillä nytkin on kisattu, sekä lisäksi tulisi BH:n suoritus ja sitten jatkettaisiin joko Hakuun, Jälkeen tai Suojeluun, katsotaan sitten tilanteen mukaan. Myös näyttelyissä käytäisiin, ja mieluusti jatkettaisiin samoilla kuvilla, mikäli se vain sinulle sopii, että tuolta kyselen (: Mahdollista jalostuskäyttöäkin tulisin miettimään, jos satumme nuissa lajeissa menestymään, eritoten paimennuksessa ja pk:ssa yms. Tällä hetkellä minulla on 5 koiraa, mutta muutama muukin Alman lisäksi on tulossa. Se ei kuitenkaan kisautusta haittaa, sillä tilaa löytyy varsinkin Agilityssä, Paimennuksessa ja PK:n puolella, sekä tietysti näyttelyissä! (:
//eli jos minäkin rustaisin hieman pientä tietoa tähän, niin voit sitten rauhassa päätellä kummalle Alma lähtisi (:
Eli, neitokainen pääsisi asumaan Kuperkeikkaan, jossa sille tarjouisi pysyvä, rakastava ja kisaava koti. Kisanäyttönä laittelen Helmen (klikkaile myös vanhaan kisakalenteriin). Neidon kanssa jatkettaisiin kaikissa samoissa lajeissa, missä sillä nytkin on kisattu, sekä lisäksi tulisi BH:n suoritus ja sitten jatkettaisiin joko Hakuun, Jälkeen tai Suojeluun, katsotaan sitten tilanteen mukaan. Myös näyttelyissä käytäisiin, ja mieluusti jatkettaisiin samoilla kuvilla, mikäli se vain sinulle sopii, että tuolta kyselen (: Mahdollista jalostuskäyttöäkin tulisin miettimään, jos satumme nuissa lajeissa menestymään, eritoten paimennuksessa ja pk:ssa yms. Tällä hetkellä minulla on 5 koiraa, mutta muutama muukin Alman lisäksi on tulossa. Se ei kuitenkaan kisautusta haittaa, sillä tilaa löytyy varsinkin Agilityssä, Paimennuksessa ja PK:n puolella, sekä tietysti näyttelyissä! (:
-
- Syvällistä
- Viesti:
Pitää vielä Annalta kysyä, sitten päätetään, minne Alma lähtee. :)
-
- Vuohenruokaa
-
- Syvällistä
- Viesti:
^En vakuuttunut tarpeeksi, tulevaisuuden suunnitelmia olisi kerrottava.
-
- Vuohenruokaa
-
- Vuohenruokaa
oo tee // essi hei et kyllä lopeta! Schwarmissa sellainen ulkoasu jonka jokainen harrastaja tahtoisi kenneliinsä, koirilla mitä ihanimmat kuvat ja myös kisamenestystä. Pidä vaikka tauko tai jotakin, mutta älä lopeta. ;<//
-
- Syvällistä
- Viesti:
Repo, keskustelen asiasta Danin kasvattajan kanssa.
Vermil, tiedän kyllä että kennelillä on maailman upein leiska (ja Annalle tästä suurkiitos), koirat ovat suht menestyneitäkin, mutta aikani ja kiinnostukseni on tällä hetkellä ihan nollissa, on ollut jo pitempään. Joskus saatan vielä käydä Karvaturreissa, mutta kenneliä en enää perusta tai jatka. ;<
Vermil, tiedän kyllä että kennelillä on maailman upein leiska (ja Annalle tästä suurkiitos), koirat ovat suht menestyneitäkin, mutta aikani ja kiinnostukseni on tällä hetkellä ihan nollissa, on ollut jo pitempään. Joskus saatan vielä käydä Karvaturreissa, mutta kenneliä en enää perusta tai jatka. ;<
-
- Vuohenruokaa
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mi-mi-minä ot-t-tan siitos käyttöön ihanan Trouvez Juicy Fruit "Fana"n.
Pakko.
Narttu tulisi tänne
Koirien sivuja ei ole näytettävää kuin yhden, joka sekin kesken, mutta pian valmis Pakkashelmen Karvarousku
Koiraa käytettäisiin agissa, tokossa, paimennuksessa, jalostuksessa ja vähän missäkin, erityisesti koiratanssissa, missä se on päässyt pitkälle. Pennut on aivan pakko teettää. Koska Fana on evm sukuinen, ei tämä teetä varmaan vaikeuksia?
Tuleeko kuvat mukaan?
Pakko.
Narttu tulisi tänne
Koirien sivuja ei ole näytettävää kuin yhden, joka sekin kesken, mutta pian valmis Pakkashelmen Karvarousku
Koiraa käytettäisiin agissa, tokossa, paimennuksessa, jalostuksessa ja vähän missäkin, erityisesti koiratanssissa, missä se on päässyt pitkälle. Pennut on aivan pakko teettää. Koska Fana on evm sukuinen, ei tämä teetä varmaan vaikeuksia?
Tuleeko kuvat mukaan?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Syvällistä
- Viesti:
^Katselen, tuleeko Fanalle muita ostajia, mutta jos ei, Fana luultavasti lähtee sinulle. Ja jalostusta ennen informoidaan kaikista ensimmäisenä mulle.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
No aaww, mikä ihana Hukkaharjan kasvatti... Kyllä minä tuon Dreamin viestin näin, mutta on nyt pakko tulla tarjoamaan täältäkin päin mahdollista kotia :D Eli Rainvalleyhyn menisi kovaan kisautukseen, joka tosin on täysin fiilispohjaista. Ja se taas tarkoittaa, että yleensä kierrän kisaliitot pariinkin kertaan päivässä, mutta niitä evvk-kausejakin tulee. Koiria mulla on paljon, minäkin sen tiedän, mutta aikaa multa riittää melkeinpä liikaakin. Schäfereihin mulla on kokemusta, kun sellainen täällä talossa asustelee ihan oikeastikin ja mun elämässä noita schäfereitä on ollut aina. No joo, ehkä vähän turhaa tietoa. Kisanäyttöä saat vaikka Romasta ja Amasta.
Ei sen puoleen, kyllä tuo Danikin kiinnostaisi, mutta Alma enemmän.
Ei sen puoleen, kyllä tuo Danikin kiinnostaisi, mutta Alma enemmän.
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Oon tekemässä belgejä kasvattavaa kenneliä ja toi Fana olis sinne ihan täydellinen. Mutta en tiie kauan mulla menee sivuissa ni en uskalla laittaa viel varmaa viestiä. Kattelen vielä :)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Minäkin kasvattaisin belgejä... hei! Minulla on idea! Otetaan Fana yhteis omistukseen. Molemmat saa sillä pennut teettää. Kumman luona se sitten asuisi? Minä voisin sille vaikka heti sivun tehdä.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Syvällistä
- Viesti:
Kuulkaapas nyt, Fana ei ole vielä lähdossä kenellekään. Katson vielä, jos sille tulee muita ostajia.