Vihdoinkin sain remontin päätökseen ja sivuille ihanan ulkoasun, ulkoasusta kiitokset Kirsille. Kaikki muu pitäisi olla ajan tasalla, paitsi koirien kisakalenterit ovat vielä päivittämättä, sekä minun pitäisi tehdä A- pentueelle oma sivunsa. Kaikki, joille lupasin linkkilistalle pääsyn, voisivat ilmoitella tänne topaan, kun en muista keille kaikille lupasin.. Kommenttia sivuista kiitos! =)
SISÄÄN
Linkkilistalle pääsee tällä koodilla; <a href="linkin osoite">linkin nimi</a> - kasvatusrotu
Blackenna's Rough Collies
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Blackenna's Rough Collies
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
Ricea
- Kanada
- Viesti:
Re: Blackenna's Rough Collies
Mulla on varmaan hirveen tylsää kun haluun kommaa : )))))
Ulkoasu on nätti, ei turhan yksinkertainen eikä myöskään liian "monimutkainen". Värit miellyttivät paljon, mutta jokin tuossa häiritsee. Ehkä se, että otsikko menee "yli äyräiden" eikä alaotsikko kunnolla näy. Hieno kokonaisuus kuitenkin.
Tekstiä löytyi etusivulta melko paljon, jaksoin jopa lukea. En löytänyt kirjoitus- tai kielioppivirheitä etusivulta. Tai sitten en vain osaa etsiä. Koirat oli listattu kivasti, sulta löytyykin monta nelijalkaista karvanaamaa! Koirien sivut eivät erottuneet mielestäni massasta, mutta olivat kuitenkin selvät. Mielestäni kasvatus-sivulta ei olisi tarvinnut lähteä linkkiä muille sivuille, ne olisivat mahtuneet hyvin yhdellekin sivulle. Mutta käyhän tuo toki noinkin. Toiminta sivulle odotin enemmän tekstiä ja hienommat listaukset kisoille. Lisäksi olisin kaivannut koristekuvia, vaikka koristekuvatkaan eivät aina sovi joka kenneliin (nimim. kokemusta). Koristekuvien lisäksi kaipasin pientä esittelyä kennelin tiloista.
Kokonaisuus oli todella nätti ja sievä! Voisin ajatella vierailemista uudelleenkin.
Anteeksi sekava kommentointi, en ole kommannut kenneleitä pitkiin aikoihin.
<a href="http://www.revolutionroulette.org/id">Innocent Desire</a> - ei kasvatusrotua
Ulkoasu on nätti, ei turhan yksinkertainen eikä myöskään liian "monimutkainen". Värit miellyttivät paljon, mutta jokin tuossa häiritsee. Ehkä se, että otsikko menee "yli äyräiden" eikä alaotsikko kunnolla näy. Hieno kokonaisuus kuitenkin.
Tekstiä löytyi etusivulta melko paljon, jaksoin jopa lukea. En löytänyt kirjoitus- tai kielioppivirheitä etusivulta. Tai sitten en vain osaa etsiä. Koirat oli listattu kivasti, sulta löytyykin monta nelijalkaista karvanaamaa! Koirien sivut eivät erottuneet mielestäni massasta, mutta olivat kuitenkin selvät. Mielestäni kasvatus-sivulta ei olisi tarvinnut lähteä linkkiä muille sivuille, ne olisivat mahtuneet hyvin yhdellekin sivulle. Mutta käyhän tuo toki noinkin. Toiminta sivulle odotin enemmän tekstiä ja hienommat listaukset kisoille. Lisäksi olisin kaivannut koristekuvia, vaikka koristekuvatkaan eivät aina sovi joka kenneliin (nimim. kokemusta). Koristekuvien lisäksi kaipasin pientä esittelyä kennelin tiloista.
Kokonaisuus oli todella nätti ja sievä! Voisin ajatella vierailemista uudelleenkin.
Anteeksi sekava kommentointi, en ole kommannut kenneleitä pitkiin aikoihin.
<a href="http://www.revolutionroulette.org/id">Innocent Desire</a> - ei kasvatusrotua
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- Saana
- Aspartaamin annostelija
- Viesti:
Voitto-poikahan se siinä ulkoasussa komeilee!
Ihan tollanen perusulkoasu, mutta aivan siisti ja toimiva. Väreistä en niin tiedä, ei ole oikein mun makuuni, eikä sovi kamalan paljon collieille mutta menee sekin.
Sullapa on paljon koiria. En ite ikimaailmassa jaksaisi tollasta määrää kisata. :)
Kokonaisuudeltaan ihan nätti kennel.
Ihan tollanen perusulkoasu, mutta aivan siisti ja toimiva. Väreistä en niin tiedä, ei ole oikein mun makuuni, eikä sovi kamalan paljon collieille mutta menee sekin.
Sullapa on paljon koiria. En ite ikimaailmassa jaksaisi tollasta määrää kisata. :)
Kokonaisuudeltaan ihan nätti kennel.
2008 VUODEN FANITTAJA
2012 VUODEN IHASTUS, HERRANTERTTU & SÖPÖLÄINEN
2013 VUODEN TYYLILYYLI
2014 VUODEN KADEHDITUIN
2015 VUODEN ASIALLISIMMAT JUTUT & KADEHDITUIN
2017 VUODEN MAAILMANMATKAAJA, HUIPPUKOKKI & TYYLILYYLI + KOIRAPERSOONA (BUDDY)
2018 VUODEN HUIPPUKOKKI
2012 VUODEN IHASTUS, HERRANTERTTU & SÖPÖLÄINEN
2013 VUODEN TYYLILYYLI
2014 VUODEN KADEHDITUIN
2015 VUODEN ASIALLISIMMAT JUTUT & KADEHDITUIN
2017 VUODEN MAAILMANMATKAAJA, HUIPPUKOKKI & TYYLILYYLI + KOIRAPERSOONA (BUDDY)
2018 VUODEN HUIPPUKOKKI
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Ricea; Kiitos kun kommentoit, lisään sinut linkkilistalle ensi päivityskerralla.. Tota kasvatussivua oon miettinyt paljon itsekkin, saatan muuttaa sen ihan tavalliseksi jossain vaiheessa. :)
Saana; Voitto-poikahan se on =). Mulla on noita koiria vähän kertyny joo, mutta eipä siinä mitään, kun kuitenkin jaksan kisata kaikilla^^. Kiitos sullekkin paljon kommentoinnista!
Saana; Voitto-poikahan se on =). Mulla on noita koiria vähän kertyny joo, mutta eipä siinä mitään, kun kuitenkin jaksan kisata kaikilla^^. Kiitos sullekkin paljon kommentoinnista!
- And you thought the world might end if you just looked the other way