En tiedä moniko meitä muistaa, mutta vuosina 2007-2008 oltiin viimeksi kunnolla toiminnassa.
Mitäpä sitä sitten, uusi ulkka kehiin ja toimintaan jonkinlaista jatkoa. :)
Turhia mä enempää löpisen, nahkalapset toivottavat teidät tervetulleiksi edes lyhyelle vierailulle.
http://viuhku.net/shaghas/
Shaghas tekee paluun
-
Sigitius
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Re: Shaghas tekee paluun
Oi, oot tullut takaisin! Tykkään tosi paljon edelleen Shaghasista ja etenkin sen nykyisestä ulkoasusta.
Eikös sulla ollut joskus brindlen värinen bordercollie? Löytyykö sulta yhtään kuvaa siitä? Yritin googletella brindlen väristä bc:tä, mutta ei löydy.
Eikös sulla ollut joskus brindlen värinen bordercollie? Löytyykö sulta yhtään kuvaa siitä? Yritin googletella brindlen väristä bc:tä, mutta ei löydy.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Oi miten ihana ulkoasu! &.& Ja ihania piviko-koiria.
Mariza, Vastaan nyt Sigin puolesta, että sillä Sigin koiralla oli tästä koirasta otetut kuva. Ton koiran pennuista löytyy myös brindle värisiä. Taitavat olla suomen ainoita brindle bortsuja.
Mariza, Vastaan nyt Sigin puolesta, että sillä Sigin koiralla oli tästä koirasta otetut kuva. Ton koiran pennuista löytyy myös brindle värisiä. Taitavat olla suomen ainoita brindle bortsuja.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
^ brindle bc: http://koti.mbnet.fi/ebc/nasu.html
tolla on myös brindlejä kasvatteja
// saara ehti ensin :DD
tolla on myös brindlejä kasvatteja
// saara ehti ensin :DD
- Kendra
- Höpsö veitikka
Ihanaa!
Tykkään, ihanan selkeä ja rauhallinen värimaailma.
Mullakin muuten Timonan Qiena Qinnien kuvat käytössä :D
Tykkään, ihanan selkeä ja rauhallinen värimaailma.
Mullakin muuten Timonan Qiena Qinnien kuvat käytössä :D
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Sigitius
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Kiitos kaikille! Hienoa jos tykkäätte.
Okei, nyt siis uudelleenkirjoitan tän viestin kun kerta pääsin kotiin et saan ääkkösetkin esille. :D
Eli, kyllähän se brindle bortsu mulla on ollut, Lasimeren Eliade, jonka sivun osoite näyttää olevan väärin tuolla kuolleiden listassa. Elikä koiran sivuja voi vieläkin katsella osoitteesta http://viuhku.net/shaghas/eevi.html , mulla kun ei ole tapana poistaa kuolleidenkaan koirien sivuja netistä.
Kendra, jeps tiedän koirasi, kun se on mun oman edesmenneen koiran Geflan jälkeläinen. :) Oon myös tietoinen noista T. Qiana Qinnien (Bombi<3, oman livekoirani emä) kuvista, mut ne on olleet mun koiralla jo niin pitkään etten ala niitä enää pois ottamaan + mun Yatva on saavuttanut jo käytännössä kaiken mahdollisen näyttelyistä, et se tuskin paljoo näyttelyissä tulee ees kiertämään enää. Eikä mua haittaa toi yhtään, ei sentään samat kuvat oo. :D
Okei, nyt siis uudelleenkirjoitan tän viestin kun kerta pääsin kotiin et saan ääkkösetkin esille. :D
Eli, kyllähän se brindle bortsu mulla on ollut, Lasimeren Eliade, jonka sivun osoite näyttää olevan väärin tuolla kuolleiden listassa. Elikä koiran sivuja voi vieläkin katsella osoitteesta http://viuhku.net/shaghas/eevi.html , mulla kun ei ole tapana poistaa kuolleidenkaan koirien sivuja netistä.
Kendra, jeps tiedän koirasi, kun se on mun oman edesmenneen koiran Geflan jälkeläinen. :) Oon myös tietoinen noista T. Qiana Qinnien (Bombi<3, oman livekoirani emä) kuvista, mut ne on olleet mun koiralla jo niin pitkään etten ala niitä enää pois ottamaan + mun Yatva on saavuttanut jo käytännössä kaiken mahdollisen näyttelyistä, et se tuskin paljoo näyttelyissä tulee ees kiertämään enää. Eikä mua haittaa toi yhtään, ei sentään samat kuvat oo. :D