O: Sammaripoika, JUN
-
- Vuohenruokaa
O: Sammaripoika, JUN
Elikkäs minä päätin nyt ottaa Halyyn yhden sammarinkin, kun kiinnostusta löytyy sitäkin rotua kohtaan.
Hakusessa olisi siis mieluiten JUN-ikäinen uros. Saa olla suvuton tai suvullinen. Kisauksesta sen verran, että ainakin käyttö-, agi- ja tokovalioksi kisattaisiin, mutta tietysti siinä sivussa voitaisiin koiratanssia/flyballia harrastaa, ehkä valioksikin asti. Myös valjakkoajoa voitaisiin koittaa, kunhan tutustun hieman lajiin. Kisaaminen painottuisi siis käyttölajeihin, mutta näyttelyissäkin käydään vähän, ainakin, jos näyttää, että noilla kuvilla menestyy. Eli aktiiviseen kotiin poika pääsisi. Jalostukseen voisin mielelläni käyttää koiraa, kunhan suku ei ole kovinkaan yleinen.
Kuvat pojalle olisi valmiina, elikkäs tämä ja tämä kuva tulisi pojalle. Kenneliä muuten pääsette kurkkimaan täältä, vaikka olemmekin virallisesti tauolla. Kisanäyttöä voitte vilkasta koirilta, tosin kaikki kisat eivät ole itse kisaamiani ja kalentereihin merkitään vain merkkitävät tulokset. Mutta kisaus tulisi silti olemaan aktiivista.
Eli tarjousta vaan alle.
Hakusessa olisi siis mieluiten JUN-ikäinen uros. Saa olla suvuton tai suvullinen. Kisauksesta sen verran, että ainakin käyttö-, agi- ja tokovalioksi kisattaisiin, mutta tietysti siinä sivussa voitaisiin koiratanssia/flyballia harrastaa, ehkä valioksikin asti. Myös valjakkoajoa voitaisiin koittaa, kunhan tutustun hieman lajiin. Kisaaminen painottuisi siis käyttölajeihin, mutta näyttelyissäkin käydään vähän, ainakin, jos näyttää, että noilla kuvilla menestyy. Eli aktiiviseen kotiin poika pääsisi. Jalostukseen voisin mielelläni käyttää koiraa, kunhan suku ei ole kovinkaan yleinen.
Kuvat pojalle olisi valmiina, elikkäs tämä ja tämä kuva tulisi pojalle. Kenneliä muuten pääsette kurkkimaan täältä, vaikka olemmekin virallisesti tauolla. Kisanäyttöä voitte vilkasta koirilta, tosin kaikki kisat eivät ole itse kisaamiani ja kalentereihin merkitään vain merkkitävät tulokset. Mutta kisaus tulisi silti olemaan aktiivista.
Eli tarjousta vaan alle.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
-
- Syvällistä
Re: O: Sammaripoika, JUN
viewtopic.php?f=15&t=858 Eli sijoitukseen mielelläni antaisin :) Itse lainaisin siis yhden pentueen isäksi herraa. Ja jos haluat kisata itse näyttelyissä kuvillasi niin toki voit, tuo ajatukseni oli vain kun komea koira ko. kuvissa on.
-
- Vuohenruokaa
Anri, olisin kyllä herrasta kiinnostunut, ja sijoituskin käy. En kumminkaan lyö lukkoon vielä, vaan katselen tarjoaako kukaan muuta ja sitten päätän =)
hello, the end is near
- juulia
- Floodari
Pilvin kanssa ollaan puhuttu jotain alustavasti, että mun Tiitussta eli BH Jk3 vFIN KVA* VAVA VPVA VKTV VFBV Dwelin's Hamletia käytettäis jollain Pilvin nartuista, ehkäpä Dealla eli Dwelin's Idealisticillä. Jonkinlaista pientä pentuetta suunniteltiin, mutta aivan varmoja ei vielä olla, juttelen vielä Pilvin kanssa. :)
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
- Vuohenruokaa
^ No jos tuosta yhdistelmästä olisi pentue suunniteilla, niin mä olisin kyllä erittäin kiinnostunut =) Tiitus ja Dea näyttävät molemmat todella upeilta sammareilta.
hello, the end is near
-
- Analysaattori
Jos Tiituksen ja Dean penska kiinnostaa, niin käväisepä katsomassa pentueosasto. :D

-
- Pohjasakan hämmentäjä
Voisitko tallentaa ne pikselimössöttömät versiot koneellesi tuolta mun picasasta, niinkun ekassa viestissäni pyysin. Siitä kun painaa suurennuslasin kuvaa ni se avaa sen aidon kuvan, noi on kaiketi vaan niitä picasan pienennöksiä. :D Vaikka sinähän niitä kuvia käytät mutta varmaan olisi sunkin mielestä parempi ettei ne kuvat ole ihan pikselöityneitä.
-
- Vuohenruokaa
^ Voi juupeli, mä en huomannu yhtään x) Täytyykin tallentaa uudestaan sitten.
/ Pilvi, käyn kattomassa.
/ Pilvi, käyn kattomassa.
hello, the end is near
-
- Syvällistä
Et taida ottaa Elvistä?
-
- Vuohenruokaa
Ai niin. Juu, niin jos tuosta Pilvin pentueesta otan pennun, niin en taida tällä kertaa ottaa Elvistä =) Kiitos kumminkin tarjouksesta!
hello, the end is near