virtuaalisten nahkojen ja pehkojen tietokannat

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

virtuaalisten nahkojen ja pehkojen tietokannat

Viesti Kirjoittaja cantarel »

nahkat, pehkot

Jepa, tällasen mä nyt kyhäsin pystyy - mielipidettä? Apua tietokannan kanssa (tarkennuksia, virheilmoituksia, koirien lisäyspyyntöjä ..) voi laittaa tietokannan mailiin nahka@viuhku.net :)

/edit 14.4 lisäsin pehkojen linkin tuohon ylös
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Re: virtuaalinen nahkatietokanta!

Viesti Kirjoittaja Josefina »

Ööö oonko tyhmä, vai miks en tajua miten tonne saa ilmoitettua omia koiria/kennelnimeä? :D

//Ouki douki, kiiiitos. :)
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way

Vuoden Optimisti 2013
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Sähköpostilla - mä en oo tehny mtn lomaketta kun en jaksa sellasta rumbaa mikä siitä tulee. :D Tää on lähinnä sellanen "lunkisti!" -projekti, eli en ota paineita ton päivittämisestä ja teen just sillon ku huvittaa. Mut tosiaan tonne mailiin (nahka@viuhku.net) voi laittaa kaikki tiedot mitä sä kennelin tai koiran sivuilta löydät normisti (nimi, lnimi, suku, syntpvm, rekisterinro, omistaja, kasvattaja, sisarukset, jälkeläiset). Mut mä lisäilen niitä kyllä sitten joskus - ja joskus ilman ilmottamistakin jos sille päälle satun.

Mun pitääkin tehä tonne sellanen auta tietokantaa -sivu..
Karla
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Karla »

Ihan vaan tämmönen pikakommentti, että toi ulkoasu on tosi mukavan ja virallisen näköinen. Me likes! :--)
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Hei täähän on tosi kiva idea! En osaa oikein mitään rakentavaa antaa, mutta mun silmään tämä näyttää hyvin viralliselta ja toimivalta kokonaisuudelta. Vielä kun joku jaksaisi tehdä tällaisen vastaavan pehkoille, niin mä olisin tyytyväinen :D Minä tykkään kyllä <3

// Pöh, mun koodaustaidot rajoittuu taulukoiden suunnitteluun tällä hetkellä, että katotaan sitten parin vuoden päästä :D
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Kiitos molemmille kommenteista! Mä olin vähän kujalla kun aloin tota leiskaa suunnitteleen kun en oo ennen kovin virallisii leiskoi tehny mutta kyllä se ilmeisesti sittenki onnistu. :-D

Ja Spyro: siitä sit vaan suunnitteleen! :mrgreen:

/EDIT-PÄIVITYS: Auta tietokantaa -sivun tekaisin tuossa hetki sitten - nyt helpottui sittenkin tuo koirien ilmoittelu lomakkeen myötä! :mrgreen:
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

cantarel, viittiks kuitenki vaihtaa noi Tuulan koirista otetut tai Tuulan pihalla otetut kuvat pois. Mulla (etusivun kuva) tai Suvilla (pennut aitauksessa-kuva) ei olis oikeestaan oikeutta luovuttaa kuvia minkäännäköseen käyttöön kun ne on yksityisalueella otettuja. Myös toi yhteiskuva Bombista, Lailasta ja Lillistä olis hyvä vaihtaa, koska en tiiä mitä Tuula tykkää että kaikki sen koirat on esillä jossain virtuaalisivulla. Tätä en aikaisemmin miettinyt joten pahoittelut vaivasta. Toi sivu kun tulee varman löytymään googlesta hakusanalla lyhytkarvainen collie, eli se on erityisen helppo löytää. Enkä mä nyt kuitenkaan halua sellasta mainetta että kaikki mun ottamat kuvat näyttelyissä menee myös virtuaalikäyttöön x) Vaikka aika moni tietääkin että mulla on tämmönen harrastus.
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ansk »

Ehkä vähän tyhmähkökin kysymys, mutta pääseekö kasvattajalistalle, vaikkei pentueita olisikaan vielä syntynyt? Mulla on jo useamman vuoden ollut nahka yhtenä kasvatusrotuna, mutta hitaasti hyvä tulee ehe ehe. :D
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Ansk kirjoitti:Ehkä vähän tyhmähkökin kysymys, mutta pääseekö kasvattajalistalle, vaikkei pentueita olisikaan vielä syntynyt? Mulla on jo useamman vuoden ollut nahka yhtenä kasvatusrotuna, mutta hitaasti hyvä tulee ehe ehe. :D
Pääsee kyllä. :)

Jerry, vaihtelen.

/edit. Noniin, sainhan mä tätä päiviteltyä! Laittakaa mulle vaan lisää lomakkeita (täytettynä mielellää :D) tulemaa. Ja saa tosiaa ilmotella kasvattejaankin, tai vaikka kaverin koiria. :)
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Tää kaipaa lisättävää tietokantaan, varmana löytyy viel lisäämättömiä koiria! Ilmottakaa omia kasvattejanne, koirienne sisaruksia, kavereitten koiria.. Ja varsinkin omat koiranne. :) Tehdään tästä kaikille hyödyllinen ettei suvullisten koirien sukutaulujen täydy näyttää evm-sukutauluilta!
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ansk »

Mä lähettelin tässä jo joku aika sitten yhden oman koiran (soopeliuros Ringatashan Aikainen Herätys), mutta ei ole vieläkään tullut näkymään. Laitanko uudestaan vai? :D
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Ansk, ei oo tullu perille ei :0 Jos millään viittit niin voisitko laittaa uuestaan tulemaan. :)
Häidee
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Häidee »

Onkos tullut perille trikkinarttu Genuwine Last Berry of Year?
//Hyyvä. :)
61°07 45 N 21°30 20 E
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Re: virtuaalisten nahkojen ja pehkojen tietokannat

On tullut. :) Kiitos paljon! Lisäilen huomenissa, nyt täytyy saada unta kalloon.

/edit. Noniin nyt on lisätty kaikki eilen lähetetyt koirat (7kpl) ja päivittelin sen verran että meiltä löytyy nytten omat lomakkeet virheilmoituksille (ja sama lomake toimii myös tietojen lisäämiseen) ja kasvattajat -listalle ilmoittamiselle! :)
/edit2. Pehkotietokanta lisätty aloitusviestiin, mutta tässä tää linkki vielä: http://viuhku.net/vpkc
Silja
Epätoivoinen katse

Re: virtuaalisten nahkojen ja pehkojen tietokannat

Viesti Kirjoittaja Silja »

Pehkotietokanta jes jes jes! VCY on niin totaalisen kuollut, joten ihanaa saada jotain eloa tällekin rintamalle. Hatunnosto viitseliäisyydestä! Tää tulee (aktiivisena toimiessaan) helpottamaan todella paljon sukutaustojen selvittelyjä, ei tarvitse enää tehdä niin paljon salapoliisityötä. :D

Ilmoittelin mun tän hetkisten koirien tiedot tuonne tietokantaan (toivottavasti tuli pyöriteltyä tarpeeksi samoja nimiä :DD). Täytynee katsella jos joku päivä innostun kaivelmaan vanhojenkin koirien tietoja esiin.
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Vastaa Viestiin