Rotuyhdistykset

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Juippi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Re: Rotuyhdistykset

Viesti Kirjoittaja Juippi »

Pakko kysyä, että onko valkkareille omaa yhdistystä? Ainakaan toimivaa sellaista? Tietääkseni siis sakuliitossa on vain sakuja, ei valkkareita.
/kiitoksia kendra (:
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
toksi
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja toksi »

Ja siitä dobberiyhdistyksestä vielä sen verran, että jos on tulossa ja apua tarvitaan niin mä tulen mielelläni hommaan mukaan.

Edit, jos sitä ei oo tulossa niin meiti voi ruveta pykäämään jos saa avustusta.
Dressage is a question of feeling
Narri
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Narri »

toksi, tietääkseni Svea tekee dobberiyhdistystä.
Tosin jos jotain on, niin mie olisin myöskin innokkaasti auttamassa.
Svea
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Svea »

^^ Mulla on virtuaalihommat tällä hetkellä niin pahasti jäissä, että mun puolesta voit ottaa dobberiyhdistyksen kyhäämisen harteillesi.
toksi
Söi navetan kaksi nautaa

Jeespoksista! Jelppiä vaan tosiaan tartten kun ei mulla oo tämmösestä mitään kokemusta. Raindchirrilläkö ois innostusta kanssa?
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Juippi, oon edelleen tekemässä valkkariyhdistystä.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Mew
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Mew »

Onkos siperianhusky yhdistys vielä toiminnassa, kun tuntuu että se olisi hieman.... jäissä?
Narri
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Narri »

toksi, juu ihan ehdottomasti! Yv:llä lisää? :)
toksi
Söi navetan kaksi nautaa

Jebajex!
Jussu
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Jussu »

Ilmeisesti lähes kaikki yhdistykset on jäissä (?). Miks ei niihin hankittais uusia yp:eitä? Tai uusia liittoja? Siis virtuaalimaailmassa on monta tyyppiä jotka on aktiivisia ja jotka jaksaiski pitää jotain sellasta järjestöö. Ja voistahan niihin ottaa useammankin ypeen, sillon homma vois luistaa paremmin. Jos ois vaikka 5ylläpitäjää niin ois varmasti aktiivisempaa toimintaa kuin esim. yhden tai kahden ylläpitämät sivut. Jos kaikki vaan jaksais olla mukana.
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Laji- & Rotuyhdistykset

Viesti Kirjoittaja Mima »

^Olen miettinyt samaa, lähes kaikki vain ilmoittavat etteivät nyt virtuaalitouhut kiinnosta, ja että värkkää niitä sitten kun on aikaa ja intoa. Miksi ei voi hommata tuuraa jaa siksi ajaksi kun odottelee sitä 'intoa ja aikaa'?

-Joo liittyy laji liittoihin, mutta onko mätsäriliitolla vielä osoitettaa vai onko se lopullisesti haudattu?
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Staffiyhdistys on toiminnassa xXx
Janniina
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Janniina »

Onkohan irlanninsusikoira tai/ja -terrieri yhdistyksiä olemassa virtuaali puolella? Mitenköhän suuri kanta näillä roduilla on olemassa, virtuaalisesti ? Itse kun kasvatan sona´s kennelissä molempia rotuja, olisin innostunut pitämään jompaa kumpaa yhdistystä kaverin avulla. Irlanninterriereillä tiedän ainakin yhden kasvattajan (+ minut) mutta onko se liian vähän ? Susikoirakin olen tavannut näyttelyissä about 5-10 kappaletta, sekin liian vähän?

Mikäli olette sitä mieltä että koiria/kasvattajia on näissä roduissa tarpeeksi, tahtoisin sitten ainakin ylläpitää susikoira yhdistystä. Olisiko joku innokas pitämään sitä kanssani?
Nikke
Kanada

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Tuli tässä heti mieleen, että olemme ajatellut laittaa kaikki terrierirodut yhden liiton hoiviin, joten virtuaalinen terrieriyhdistys ollaan pystyttämässä ja kohta kenties valmis! Ainakin toimintaa löytyy tällä hetkellä näyttely FCI3 roduille.
Shanya
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Shanya »

VTY valmistuu kyllä tässä loman aikana. (: Rotuesittelyt ovat kyllä vähän vaiheessa vielä, koska niiden laittaminen on suhteellisen työlästä, mutta kuitenkin kohta yhdistys on julkaisukelpoinen, sen löytää sitten mainostuksista!

// Janniina, irlanninterriereitä on tällähetkellä sellainen viitisen kappaletta jotka kisaavat aktiivisesti. Mulla itselläni on yksi uros, Eílís, cantarelilla on Debra ja mialla on Averimassa pari irskia. Eli ei siis paljoakaan näitä ole. Kiva kun saadaan lisää terriereitä virtuaalimaailmaan! (:
Kuva
Vastaa Viestiin